Szeretném a véleményeteket kérni így a hirdetés alapján. Nem volt több gond az első szériával(2004-es gyártások), mint később?
Megnézettem az autót márkaszervízben, az olajteknő tömítését kell javítani, valamint P1598 hibát jelez a kompúter, ami az "állandó hiba. hűtőkör bypass szelepe mágnesszelepének köre két vezeték közötti zárlat vagy pozitív (+) zárlat" hibát jelenti, legrosszabb esetben a szervíz szerint kb. 50e forintért javítható a szelep cseréjével, persze előbb a csatlakozókat néznék meg.
A fentiek tudatában ti, mint tapasztalt 407-esek megvennétek az autót? Az eladó nem fogja megjavítani ezeket.
Szerintem cserélj akkut!!! Nekem most februárban a 5. évében kezdett elektromos gondokat kreálni, főleg indításkor. ESP hiba, izzó hiba stb. Szervizes emberem egyből mondta akku csere kell. Csere után rögtön megszüntek a hibák. Sőt azóta jobban is indul.
Nekem is zörög az SW-m hátulja, próbáltam már mindent, csavarok meghúzása, lazítása, még ablak szigetelő szivaccsal is próbálkoztam, de nem segített semmi. Aztán rájöttem, hogy van JBL hifim és már nem is hallom a zörgést:D
Kormányszervó téma: Bocs, hogy csak most írok, de nem volt lehetőségem rá... Szal annyi a történet, hogy kipucoltak valami szelepeket és azóta jó. Szvsz ebben a koszos, trágya időben jött elő és amióta mepucolták és nincs 1/2 méretes hó, na meg sós latyakos út azóta hibamentes....
Egyébként a sózásról annyit, hogy szépen hazavágta a króm díszeket na meg az egyik kikicsemról is lemarta a fényezést. Biztos az EU szbályoknak megfelelő sikosság mentesítést végeznek Mo.-on.
Lehet szét van esve a lámpatestben a szabályozó mechanika. Vagy talán eltört a fogaskerék / tengely. Bár kicsi a valószínűsége, hogy mind két lámpában ugyan az a hiba esne meg egyszerre. Passzolom. Biztos, hogy működik a motor? (Kérj meg valakit, hogy állítgassa helyetted az autóban a szabályzót, te meg tedd a füled a lámpára.
Nekem "sima" égők vannak a kocsiban, de szívok a lámpával. Nem tudom a magasságot állítani. Valamiért nem mozdulnak a lámpák. Állításnál mintha búgna a motor, de semmit nem csinál.
hmm... az a fura mióta voltam szervizben és ott nem csináltunk semmit nekem nem jelentkezik a hiba ... a problémás szettel. Fogalmam sincs mi a két dolog között az összefüggés.
Emiatt kérdeztem milyen sűrűn volt neked a jelenség. (?)
(Mert ha hőmérséklet függő akkor télen újra fogja csinálni ?:-((( )
Hát, sz mi szó, épp csütörtökön voltam trafót cseréltetni. Mondta is a szerelő, hogy "újabban" hívogatja valaki, aki ugyan ilyen problémával küzd. :-) Mondtam, hogy tudok róla, egymásra találtunk az Indexen. :-)
A helyzet a következő: Betettünk egy trafót, ami azonnal produkálta a hibát. Így betettünk egy másikat (ez is Can Bus-os), ami azóta sem!!! De nem akartam se neked (se a beszerelőnek - mert "kérte hogy feltétlen jelezzek vissza neki, "miattad") elkiabálni még. Keddig teszteltem volna. Szóval ez a trafó jónak tűnik. A "teszt" kapcsán a csere óta nagyon sokat kapcsoltam a lámpát, semmi gond nem volt. (kopp-kopp-kopp)
Sziasztok! Nekem tegnap este 1.5 óra alatt lejött az 1.6G ISO formátumban. Van hozzá crack, és teljesen jól működik, igaz én XP alatt használom, a WIN7-et nem tudom.
Szia userik Nagyon köszönöm a gyors válaszodat, így csináltam. Ez egy dll fájl. Sajnos -1000 nap jelenik meg a licence-nél. Ezek szerint a Win.7 nem tudja kezelni. Nagyon sajnálom, mert amennyit látok belőle, az szuper!! Üdvözlettel: birobandi
Elvileg van 1 crack könyvtár amiben a fájlt be kell másolni a telepítés hellyére és felül írni az eredetit. ha nincs crack benne adj 1 emailt és elküldöm a cracket.
Ja és ha valaki tud olcson vezérmű szíjat és görgö feszítőkkel az jól jönne köszi.
Szia userik! Nekem a letöltéssel nem volt gondom, de a "megvétel" nem sikerűl. Nem tudom, hogy én vagyok béna, vagy esetleg a Windows 7 nem tudja kezeleni a progit. Feltelepül látszatra tökéletesen, de nincs licence hozzá. Elnézést kérek az off-ért. Üdvözlettel: birobandi
Tegnap hívtak a xenonnal kapcsolatban, hogy valakinek kicserélek a trafót és most úgy néz ki megjavult a dolog. Te vagy a valaki ? :) Milyen trafót raktak be?
Még a régebben kérdetem milyen sűrűn jelentkezett a problémád?
Szia Userik! Ezt a képet mellyik programból illesztetted be, mi ennek a neve, nagyon tetszik. Én egy 2004-es 406 SW tulajdonos vagyok az is szerepel benne?
Személyes "élmények": - (Erik!) nekem nem két szárnyas anya van, csak egy - (Erik!) cserébe van két negyed fordulatot elfordítható műanyag "patent", amiből az egyik nagyon gusztustalan helyen van - a kézikönyv azt ajánljam hogy használjuk a kerékkulcsot (!!!) a szárnyas anyához --> hülyék, még a kezem se fér be normálisan, nem hogy egy kerékkulcs - az egyik műanyag "patent" annyira el van dugva, hogy ki kellett szedjem a reléház fedelét is (tényleg: abban mihez vannak a relék? találtam egy szabad csatlakozót is) - a műtét közben szanaszét vágta a lemez a kezem - ami eltörhet az el is törik alapon a lámpatest oldalán ( a csomagtér ajtó felől) lévő fekete takaró műanyag rögzítése már törött volt (ragasztanom kellett) - cserébe lehet ez volt amit az ajtóba véltem zörögni (holnap kiderül)
Annak ellenére, hogy az izzócsere hátul egy viszonylag egyszerű művelet lenne, én eltöltöttem vele 20 percet.
A csomagtartó felől kell benyulni a kaszniba, 2 darab szárnyas anya letekerése után egy ovatos lökésre kipattan az egész lámpatest, készülj nagyon köcsög helyre rakták a szárnyas anyákat.
Hibát írt ki a számítógép,de viszont olyan hibát írt,aminek nincs hibakódja,tehát nem is lehet törölni.Sima hiba,mint például,ha kiég egy izzód.Csak a részecskeszűrő jelét rakja ki,és a középkonzolon valamit ki ír. Végignéztünk mindent,és letesztelünk mindent aminek köze lehet a részecskeszűrőhöz,de minden értékhatáron belül van.Folyadék is még félig stb. Ezután végig néztünk mindent a kocsin számítógéppel,és az EGR szelep folyamatosan 99%-on "dolgozik".Ezért gondolom,hogy egy tisztítás segítene talán. emlékeim szerint már írta valaki,hogy ő már tisztított EGR-t,de nem találom sehol azt a beírást. Szűrőt már vettem le a kocsiról,mert ketté volt repedve,de simán visszaraktam,és azóta is jól működik. Köszi a tippet délután bemászok a motortérbe hátha megtalálom a tartály környékén valahol.
Tudomásom szerint a FAP előtt van, de ahhoz azt is le kell venni. De ezt ugy kitalálták hogy a FAP szűrő körüli tömítés csak egyszer használatos, nem tudod visszatenni ismételten. Kb 10-15 e Ft az ára. Meg elég sokmindent le kell hozzá bontani. Én nem állnék neki házilag, nagyobb kárt lehet okozni mint a munkadíj.
Az új EGR szelep az 1.6 HDI-ben újonnan 100-120 e Ft. Ha ez a hiba, nézz bontottat 30e ft körül megkapod.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Korábban olvastam,hogy az EGR szelepet sokszor elég csak megtisztítani,és utána tökéletesen működik. A kérdésem az lenne,hogy pontosan hol találom a szelepet,mert úgynézki,hogy az enyém is megadta magát,és hátha egy tisztítás segít rajta. 1.6HDI motor van a kocsimban. Előre is nagyon köszönöm a segítséget!