Keresés

Részletes keresés

Kertitox Karcsi Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14700

Elkészült a magassító festése igaz csak még fekete de a rossz idő miatt majd később lesz piros.

Előzmény: Kertitox Karcsi (14699)
Kertitox Karcsi Creative Commons License 2012.10.28 0 0 14699

Milyen lehajtásra gondolsz?

Előzmény: Chezulu (14698)
Chezulu Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14698

Köszi a választ! Van is alkatrészem hozzá ha véletlen cserés lenne, viszont valami gyári lehajtást nem tudsz hozzá? 

Előzmény: albertjani (14697)
albertjani Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14697

Pontosabban ha nincs rajtuk ferodol cser. Ha a harangnak nagy válla van már, azt csak akkor cseréld. :)

Előzmény: albertjani (14696)
albertjani Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14696

Nézd meg, van-e még ferodol a kuplung pofákon. A harang el van-e már nagyon kopva?

 

Ha nincs, cserélni kell. Ha van, smirglizd fel őket és a harangot is, féktisztítóval öblítsd le, esetleg lazíts a rugókon egy kicsit.

 

Az is lehet, hogy olaj került rá valahonnan.

Előzmény: Chezulu (14695)
Chezulu Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14695

Sziasztok! Új vagyok it és segítségre lenne szükségem!

Adott egy 3,5 Le briggs motoros kapagép. Az a gond vele hogy ha dolgozok vele akkor könnyen lefogja a kapát a föld és nem forog viszont a motor az jár szépen. Gyanítom hogy csúszik a "kuplung". Egy robi 55-ös lehajtásra van rárakva. Linkelek  képekett, ami ugyan olyan megoldással van szerelve:

    

 

Miután melegszik egy kicsit akkor már jobb vele dolgozni de akkor is lefogja ha kicsit leengedem. Apósomé a gép, nekem egy Robi 55 van ami nem egy nagy szám de az övét simán alázza, sőt egész jó kis gép.

Tudnátok valamit tanácsolni, hogy mit tegyek, vagy esetleg egy másik lehajtást javasolni!

galapago5 Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14694

A kuplungcsésze alatt van egy szimering, és az olajat alulról horja fel. Én kicseréltem, és utána megoldódott a problémám.

Igaz a motor felől a kuplungvilla alatt is van egy szimering, de én sem arra gyanakodnék.

Üdv

Előzmény: Gergály Zsolt (14688)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14693

Elhiszem én is éppen hogy csak végeztem a kinti teendőmmel .. szar lett volna ha megázok miközben a cementett pakolom át XD És köszi a képeket nyálcsorgatva várom :))))

Előzmény: albertjani (14691)
albertjani Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14692

elkülsöm=elküldöm.

Előzmény: albertjani (14691)
albertjani Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14691

Majd készítek képeket aztán elkülsöm. De ilyen rossz időben még az ablakon is rosszul esik kinézni, nemhogy kimenni. :)

 

Előzmény: Crusnik (14685)
gyusy Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14690

Két vagy négy ütemű motorral szerelt??Még annyit az előzőhöz,amikor megjelent az olaj,utánna megdöntöttem a gépet picit,és töltöttem rá egy keveset,majd csavar be.

Előzmény: Gergály Zsolt (14688)
gyusy Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14689

Szia.

Terra T20 váltóba kb-1,2L olaj kell,a betöltő nyílása a nívója.Én addig öntöm a lét míg függőleges állásban a váltószekrény betöltő nyílásán nem jelenik meg az olaj.És slussz!

Előzmény: Gergály Zsolt (14688)
Gergály Zsolt Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14688

Sziasztok!

 

Vettem egy Terra kapálógépet T 20 váltóval kb 3 éve!

Most valamilyen oknál fogva felhordja az olajat a kuplung csészéhez ezért csúszik és nem indul el a gép!

Szimeringeket kicseréltem!

Aki tudja mennyi olaj kell a hajtóműházba és a váltóba az írjon róla nekem!

(A váltóban tudom van egy csavar az a nívó azt hiszem)

Először azt hittem hogy a motor szimeringes és onnan folyik le a kuplungba az olaj, de olyan szépen megy alapjáraton percenként 50-60 pöffenés, szerintem nem az!

Crusnik Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14687

100*60as rakfelületűnek mondta az illető deamúgy úgy vagyok vele ha kinövöm akkor vagy eladom vagy építek belőle egy nagyobbat :)

Előzmény: biji (14686)
biji Creative Commons License 2012.10.27 0 0 14686

Én kisebbnek látom. Kérdezz rá! Az enyém: 120X90 cm / 400Kg.

Előzmény: Crusnik (14678)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14685

lenne egy olyan kérésem küldeni tudnál nekem erre a címre több képet a gépedről mert hasonlóra akarom kipofozni az enyémet is
lukhfatoth18@freemail.hu

Előzmény: albertjani (14683)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14684

Amúgy olcsóbb mint egy új mert azok 70 nél kezdődnek .. ha lenne rá pénzem elhiheted már mondtam volna hogy megveszem de most ezzel kell beérnem és szépen apránként ki pofozni.. de amúgy is kezdönek nem limuzin való hanem egy trabi min gyakorolhat :)

Előzmény: albertjani (14683)
albertjani Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14683

20-ért még a két gumit se! :)

(Majd rájöszz)

Előzmény: Crusnik (14681)
albertjani Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14682

Nógrád megye déli része.

50e.

Személyautó tetőcsomagtartóján szállítható. Én is így hoztam haza. Alul-felül kerekek voltak, mint egy Hot-Wheelses autón :)

 

Elsőre soknak tűnik az ár, de olyan, mint egy új. Akkumulátoros világítással, új gumikkal, stb.

Előzmény: Crusnik (14680)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14681

vissza néztem ha 20 ért ide adod akkoroké :P

Előzmény: Crusnik (14680)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14680

oké de a tiéd hol van és mennyiért??

Előzmény: albertjani (14679)
albertjani Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14679

Nem hogy megvennéd az enyémet! :) Az is ugyanilyen volt.

 

Mire a hirdetésben szereplőt megveszed, átalakítod, lefested, stb. ugyanott leszel pénzben, mintha készen vennéd.

 

 

Előzmény: Crusnik (14678)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14678

ahogy én láttam ugyan ez nem??  kértem az eladótól képeket még lentebb be raktam ...
http://www.jofogas.hu/bekes/Brix_utanfuto_elado_6061229.htm

 

Itt az albumba fel raktam őket :)

Előzmény: biji (14676)
biji Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14677

Szia.

 

500L cefre van a gépen. / 49L lett belőle, nagyrészt szilva volt./ Cakli-pakli 700Kg-ot húztam vele.

Sebváltás álló helyzetben, pont ahogy írtad. 3.-ban a terrákhoz képest lassú, de bika. 8LE a motor rajta.

Újonnan vettem kb.20 éve, most már kicsit nehezebben veszi a sebességeket, lassan bele kell nézni a váltóba.

Egy kerékagyat vettem most bele, az én hibámból kopott el, a zsírzó gombot későn vettem észre rajta.:)

20 éve 70e Ft volt, amit akkor sokaroltam, de nem bántam meg, a mai napig meg vagyok vele elégedve.

 

Ja, a gázkart is kellett cserélni, kemény 150Ft volt. :) Más baja nem volt./Még az eredeti gyertya van benne./

Előzmény: Kertitox Karcsi (14672)
biji Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14676

Szia! Minden eredeti rajta, se az ülést ,se a féket nem kellett átrakni. Kényelmes.

A rakfelülete 120 X 90 cm, 400 Kg terhelhetőségű.

Előzmény: Crusnik (14675)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14675

biji neked így hogy nem a platón van az üllés mekkora a raktered illetve menynivel kellet arrébb raknod a féket vagy átrakás nélkül is kényelmes ?? mivel ilyet veszek majd mint a tied..

Előzmény: biji (14661)
Crusnik Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14674

igen tudom ha minden jól megy akkormit felraktam kis futót 20-ért akkor azt veszem meg csak majd kicsit átkell raknom rajta a féket  mert majd az üllést a plató elé rakom rá nem a platóra.. így nyerek egy 20 centitt a raktérbe ha minden jólmegy mert 100*60-as rakterűnek írta az íllető.. és ha még megvan ott ahol dolgozok a rosz targonca üllés akkor azt akarom rá rakni csk kényelmesebb mint egy deszka darabb :)

Előzmény: a8d2 (14673)
a8d2 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 14673

K-tényezőre gondolsz? 0,43 ill. 0,26 a 2-esnél. 

Ugyanúgy vettem egy hete futót-csak váz volt, de nem lehetett vonni. szereztem egy egyterűt (kisbusz). Ha a magasítok nincsenek fent és nem marha széles, simán befér. Én megfordítottam, így fixen lehetett rögzíteni is.

Útvonalengedély nem egyszerű:(

Előzmény: Crusnik (14662)
Kertitox Karcsi Creative Commons License 2012.10.25 0 0 14672

Cefrés hordó,vagy cefre hordó? :)

Tetszik a masina gondolom könnyen viszi minden sebességben?A váltás hogyvan meg kell állni mindig,alapjárat váltás utána gáz?Hogy viselkedik a 3 fokozatban?Mi a véleményed róla?

Előzmény: biji (14661)
Fsanyi88 Creative Commons License 2012.10.25 0 0 14671

Nem volt nagyművészet, csak a saját pótja után kellett kötni, de figyelni kellett mire húzza rá az ember mert pillanatok alatt fellökte volna...  Csak egyszeri eset volt, de bármikor megismételhető.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!