Ketten voltak felváltva ott, egyikükkel ismerkedtem össze anno, Őt Meleg Pista bácsinak hívták. Valamikor - talán '49-ben - vizsgázott mozdonyvezetőnek gőzösre Fradiban, pár hónapig járt 322 és 601 sor. mozdonyokkal, majd átvezényelték villany tanfolyamra a Keletibe és onnan is ment nyugdíjba. Régi Keletisek emlékeznek még rá, de nem tudták megmondani él e még. Jó párszor körbe vitt a Kandón.
Nagyon:-). Talán a 90-es évek eleje de az is lehet hogy a 80-as vége. Volt ott egy öreg szaki és 5ft ellenében meglehetett tekinteni a gépet. Az egyik oldalsó csarnokban volt akkoriban néhány modell is (424, v43, v42, v40). Azokat is mindig útba kellett ejteni ha utaztunk:-).
Újpesten felszálltam az esztergomi vonatra (akkor még nem tudtam, hogy mozgás van Angyalföldön, azt hittem már rég elvitték). Aztán a vonaton tudtam meg, bosszankodtam is. >:-(
Köszi! Mázlim volt, Istvántelekre indultam délelőtt, és a boszon eszembe jutott, hogy esetleg szerencsém lehet Angyalföldön, így aztán lepattantam a 120-asról, és siker...:)
:"Én megértem, hogy a Kandónak mennie kellett, hisz nem a mienk volt, illetve megérteném, ha olyan fedett helyre kerülne, ahol gondoskodó, hozzáértő kezek közé kerülne, lefestenék és vigyáznának rá, de így..."
muhaha
:-)))
- eddig sem fedett helyen volt
- eddig gondoskodó kezek libaf*s festékkel kenték át, aztán meg hagyták szép csendben rohadni - persze szigorúan gondskodó, hozzáértő módon.
A Parkban centiméterekről láthatja mindenki, ami a Bécsi út felől, több méterről nem látszott: rozsdás a gép felülete, de nagyon.
Nem két fillér lesz a felújítása, de fel lesz újíva, mint a V40 - és a V40 is kitűnő módon állja a kinntartást immár 7 éve.
Utóirat: a lelopott pályaszámtáblát kéretik a mozdony után küldeni...