Keresés

Részletes keresés

f.antal77 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 334
RS+MSSch

***

a RS gondolom Ringhoffer-Smichow

az MSSch mi is pontosan?
Előzmény: vasutTOM (333)
vasutTOM Creative Commons License 2007.10.31 0 0 333
51,001 RS+MSSch  77373 1911 1911.07.19 Á 1931… Normál Átszámozva V51,001 psz 
51,002 RS+MSSch  77373 1911 1911.07.19 Á 1931… Normál Átszámozva V51,002 psz 
51,003 RS+MSSch  77373 1911 1911.08.22 Á 1931… Normál Átszámozva V51,003 psz 
51,004 RS+MSSch  77373 1911 1911.09.18 Á 1931… Normál Átszámozva V51,004 psz 
         
V51,001 Átszámozva 51,001 psz-ból    1931… S 1951.04.30. Normál Selejtezve 78/D-10/2/1951
V51,002 Átszámozva 51,002 psz-ból    1931… E 1945.08… Normál Elhurcolva CFR 
V51,002 Vissza CFR-től    1948.06.10 S 1951.04.30. Normál Selejtezve 78/D-10/2/1951
V51,003 Átszámozva 51,003 psz-ból    1931… S 1951.04.30. Normál Selejtezve 78/D-10/2/1951
V51,004 Átszámozva 51,004 psz-ból    1931… S 1951.04.30. Normál Selejtezve 78/D-10/2/1951
Előzmény: varjan01 (327)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 332
fene... Télleg elirtam!!

Bocs'!!

Helyesen:

V51,001 1911.VII.19.
V51,002 1911.VII.19.
V51,003 1911.VII.22.
V51,004 1911.IX.18.
Előzmény: Vendégsín (331)
Vendégsín Creative Commons License 2007.10.31 0 0 331
Elírás, nem. 77373-77376 gyári számon előbb EM1-EM4, majd 51 001-004, majd V 51 001-004 pályaszámon léteztek.
Előzmény: Törölt nick (329)
Vendégsín Creative Commons License 2007.10.31 0 0 330
Az 1988. évi Vasúthistória évkönyv viszonylag sok adatot közöl a vasútról és a járművekről.
Előzmény: varjan01 (327)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.31 0 0 329

Két kettes készült?

Előzmény: f.antal77 (328)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.31 0 0 328
V51,001 1911.VII.19.
V51,002 1911.VII.19.
V51,002 1911.VIII.22.
V51,003 1911.IX.18.

Beszerzési ár: 120.000 korona

Gyártó: Ringhoffer F. és Tsai , Smichov

Egyfázisú váltakozóáramú B + B tengelyelrendezésű villamos mozdonyok.

Mind elpusztult a 2. vh miatt.
Előzmény: varjan01 (327)
varjan01 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 327
Sziasztok! A V51-esekről mit lehet tudni még azon kívül, hogy 4db készült és 1911ben álltak forgalomba?
Cheew Creative Commons License 2007.10.21 0 0 326

 

Sziasztok!

 

Nem akarok hülyeséget mondani, de nem lehet, hogy átkerült a Közlekedési múzeumba az a 424-es? Rég jártam ott, csak úgy felmerült bennem.

 

Üdv.

Bárdos Imre Creative Commons License 2007.10.20 0 0 325
Ketten voltak felváltva ott, egyikükkel ismerkedtem össze anno, Őt Meleg Pista bácsinak hívták. Valamikor - talán '49-ben - vizsgázott mozdonyvezetőnek gőzösre Fradiban, pár hónapig járt 322 és 601 sor. mozdonyokkal, majd átvezényelték villany tanfolyamra a Keletibe és onnan is ment nyugdíjba. Régi Keletisek emlékeznek még rá, de nem tudták megmondani él e még. Jó párszor körbe vitt a Kandón.
Előzmény: tom sawyer (320)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 324
A Füsti földszintjén 3 mozdony van, egy Kandó, egy Szili és egy Leó. Hogy a Leó melyik. azt igy fejből nem tudom.

A 424-esnek még évekkel ezelőt nyoma veszett a Keletiben.
Előzmény: hkv (323)
hkv Creative Commons License 2007.10.20 0 0 323
Egyedül a V41-est vagy 42-est tudom hol van ,de az a Keleti páléyaudvar állomásfönöki irodájában van, páré ve ott láttam. A 424-es vajon merre lehet?
Előzmény: f.antal77 (322)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.20 0 0 322
a Füsti főépület földszintjén vannak - a V40, V43 és a V41.
Előzmény: hkv (321)
hkv Creative Commons License 2007.10.20 0 0 321
Nem tudod, hogy a modellek azóta hová tünhettek a Keletiből, egy időben a Kerepesi út 3. portáján voltak láthatóak utána onnét is eltüntek.
Előzmény: tom sawyer (320)
tom sawyer Creative Commons License 2007.10.20 0 0 320
Nagyon:-). Talán a 90-es évek eleje de az is lehet hogy a 80-as vége. Volt ott egy öreg szaki és 5ft ellenében meglehetett tekinteni a gépet. Az egyik oldalsó csarnokban volt akkoriban néhány modell is (424, v43, v42, v40). Azokat is mindig útba kellett ejteni ha utaztunk:-).
Előzmény: f.antal77 (319)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 319
az télleg anno rég lehetett........
Előzmény: tom sawyer (318)
tom sawyer Creative Commons License 2007.10.18 0 0 318
Cserébe viszont halandó többet a lábát be nem teszi. A V40-est annó rég egy pár forint ellenében meglehetett nézni belülről.
Előzmény: f.antal77 (305)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 317
2042-vel mentem haza Egomba, úgyhogy amúgyis lemaradtam volna róla. (Nyugatiban nem értem el, metróval Újpesten pont sikerült.)
Előzmény: V43 1227 (316)
V43 1227 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 316
Fél 10 után indultak.
Elment 2015, aztán 2042, és utánuk.
Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (313)
mvjeno Creative Commons License 2007.10.17 0 0 315
Értem!Elnézést!
Előzmény: f.antal77 (312)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 314
Most is ez a "biankó" tábla van rajta, csak lepucolva.
Előzmény: mvjeno (310)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 313
Újpesten felszálltam az esztergomi vonatra (akkor még nem tudtam, hogy mozgás van Angyalföldön, azt hittem már rég elvitték). Aztán a vonaton tudtam meg, bosszankodtam is. >:-(
Előzmény: 242-001 (311)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 312

Én a Kandó V.60,003 pályaszámtáblájára gondoltam....

 

Ez, amit betettél, a V43,1110 gyári táblája.

Előzmény: mvjeno (310)
242-001 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 311

Én nem tudtam elkeveredni Angyalföldre, ugyanis a Nyugatiban is és Újpesten is lekéstem a vonatot. :((((

 

14-es villamos... pont a pu alatt megy át Úp-ről AF-re :-))

Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (308)
mvjeno Creative Commons License 2007.10.17 0 0 310

,,Utóirat: a lelopott pályaszámtáblát kéretik a mozdony után küldeni... ,,

 

Miből gondolod,hogy lelopták?

Még működő képes állapotában is biankó volt rajta!!!

 

Előzmény: f.antal77 (305)
Intersziti Creative Commons License 2007.10.17 0 0 309
Villamos is megy arra.
Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (308)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 308
Én nem tudtam elkeveredni Angyalföldre, ugyanis a Nyugatiban is és Újpesten is lekéstem a vonatot. :((((
Előzmény: V43 1227 (307)
V43 1227 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 307
Köszi! Mázlim volt, Istvántelekre indultam délelőtt, és a boszon eszembe jutott, hogy esetleg szerencsém lehet Angyalföldön, így aztán lepattantam a 120-asról, és siker...:)
Előzmény: -Z-ő-d- 3.1 (306)
-Z-ő-d- 3.1 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 306
Grat! Én sajna lecsúsztam róla :(
Előzmény: V43 1227 (303)
f.antal77 Creative Commons License 2007.10.17 0 0 305

:"Én megértem, hogy a Kandónak mennie kellett, hisz nem a mienk volt, illetve megérteném, ha olyan fedett helyre kerülne, ahol gondoskodó, hozzáértő kezek közé kerülne, lefestenék és vigyáznának rá, de így..."

 

muhaha

 

 

:-)))

 

- eddig sem fedett helyen volt

- eddig gondoskodó kezek libaf*s festékkel kenték át, aztán meg hagyták szép csendben rohadni - persze szigorúan gondskodó, hozzáértő módon.

 

A Parkban centiméterekről láthatja mindenki, ami a Bécsi út felől, több méterről nem látszott: rozsdás a gép felülete, de nagyon.

 

Nem két fillér lesz a felújítása, de fel lesz újíva, mint a V40 - és a V40 is kitűnő módon állja a kinntartást immár 7 éve.

 

 

 

Utóirat: a lelopott pályaszámtáblát kéretik a mozdony után küldeni...

Előzmény: levaija84 (304)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!