Na, nekem is előjött az első jelentősebb probléma. Madárral konzultáltunk és feltehetően gödörlátogatás következménye: ha jól járok, féltengelycsukló, ha rosszul járok, nem az.
Annyiból nyugodt vagyok, hogy nem a jószág vélhetően a hibás, hanem az "Én így szeretlek, Magyarország!"....
könnyű vele parkolni, városban manőverezni, keveset eszik, olcsó fenntartani, befér a hátizsákba, ha túrázni mész, nem köpnek le vele irigységből, meg ilyesmik
Ez nem annyira racionális, mint inkább érzelmi megközelítés. Tipikusan olyan szempontok, amivel saját magadnak magyarázod meg, hogy miért is akarod megvenni. :-)
Van ilyen, nincs ezzel semmi gond.
Én is megmagyarázom magamnak, hogy az octavia miért jó választás.
Racionális érv egy 500S mellett... Hmmm.. Ennek nem sok értelme van, de azért próbálok: könnyű vele parkolni, városban manőverezni, keveset eszik, olcsó fenntartani, befér a hátizsákba, ha túrázni mész, nem köpnek le vele irigységből, meg ilyesmik. De szerintem senki nem ezeket számolgatja, mikor veszi. :) Hidd el én megértem azt is ha valaki csak egy kis túlárazott gyöszt lát benne, nem zavar, majd vesz mást.
(Egyébként utánaszámolva, nekem évente kb. 3-4 alkalommal van szükségem ennél nagyobb autóra, mikoris a családdal kettőnél több napra utazunk. Viszont akkor nagyon... Pedig amúgy kifejezetten szeretem, ha egy autó fordulékony és nem fölöslegesen nagy.)
Tegnap Fenyvesről jöttem haza Pécsre, apróbb huligánkodások mellett, 6.9 volt Szigetvárig a fogyasztásom, ahol ha már úgyis ott voltam, beugrottam egy műszakira, mert két hét múlva lejár az enyém. Minden előzetes felkészítés és egyéb nélkül is simán átment mindenen az autó, aztán kértem még egy klíma gáz töltést is, mert nem tartottam elégnek a teljesítményét, de végülis a gyáritól alig elmaradó 485 gramm gázt fejtettek le, szóval ez szimplán ennyit tud. Onnan "sajnos"nyomnom kellett Pécsig, mert a klíma töltés tovább tartott, mint gondoltam, így majdnem elkéstem egy fontos találkozóról, a fogyasztás fel is ugrott 7.5-re, de akkor tényleg nyomtam neki.
Pedig halál komolyan mondom, hogy tetszik. Sok dízellel jártam már, de ennek tényleg szép a hangja, nem kopácsolós. Érdekes, mert az 1.3 MJet Pandám sokkal hangosabb, és kellemetlen a hangszíne.
Váltáskor illetve elinduláskor benyomott kuplungnál ahogy elinditom a sebváltókart az 1 es fokozatba már hallok valami klattyanást ami kihat a difire is .Valamint a váltások közt is ugyan ez a helyzet.Ez természetes ennél a modelnél?
Újat, használthoz ne hasonlítsunk, nem fair... Az 500-as meg vagy szerelem valakinek, vagy nem. Lehet árában venni használt 7-es BMW-t -től kezdve bármit, meg még vadi újan is másfélszer akkora autókat... csak azok többnyire hidegen hagynak... :) Ebbe a kis autóba annyi stílus van összesűrítve, mint a fél japán vagy német autógyártásba együttvéve, mondom ezt japán tulajként. Sajnos a helyzet az, hogy néha kell egy kicsit nagyobb csomagtartó is, ezért nem tudom lesz -e ilyenem, első autónak nem valószínű. De ha lenne egy tuti állapotú Abarth első kézből amit nyugodt szívvel meg mernék venni, akkor lehet hogy nem érdekelne... majd kötök rá utánfutót ha kell. :)
(Fiat 500 modellem már nem tudom hány van itthon. Alső sorban én is az Abarthra gerjednék, betegesen jó hangja van, de ez az 500S is nagyon szép és a 105 lovas TwinAir szerintem nem lehet azért rossz)
Röhej, de én az asszonyt már nem tudom mióta győzködöm, hogy Fiat 500 kell neki, de nem akar kötélnek állni, azzal fenyegetem, hogy magamnak fogok venni akkoor és 185l-be kell majd a családi utazáskor beférnie a 3 lánynak. :)