mikori évjárat? (nekem az adott cső elöregedett / elfáradt; 2004. decemberi gyártás) sokat jársz / jártál vele mostanában városi "töttyögésben"? (lehet ki kellene kormolni / FAP öntisztítás)
Szoval az autóban egy 2.0Hdi motor van.És nekem nem jelzett ki semien hibát.És induláskor sosincs vele baj vmikor elmegyek vele 500km-t is.És ha leállok,leállitom a motrot és ujra inditom megszünik a baj,és amugy egy olyan 5km után menetközbe is megszünik magától csak nem kellemes vele ugy járni. Remélem ezzel szükitettem a hibák lehetőségét.
Hát a probléma pontosan az amit te irtál beszagatt és alapjáraton fel le jár a fordulatszámláló mutatója..(2.0Hdi). és a kijelzőn nem mutat hibát..Kösz a hozzászolásodat :)
de ha elvinném a szervízbe az autot és éppen akkor nem csinálná ezt a "szaggatást" ők akkor is megtudják mondani,hogy mi lehet a hiba?(a hibakiolvasásánál gondolom)
Sziasztok! 2004-es 407 SW-hez szeretnék venni diagnosztikai ketyerét. Milyet ajánlotok?Mi működik ezen a tipuson? (Hibakódolvasás,törlés,állapotfigyelés) Köszi
Jól mondod, irányjelző hibára akar figyelmeztetni szerintem. Gondolom, néhány sec. után normál állapotot érzékel, ezért tünik el az üzenet. Amennyiben motor leállítás elött bemászol a menűbe és megnézed a hiba listát, ott valószinűleg megtalálod a teljes kiírást. Összeségében, szerintem nem kell nagyon a szivedre venned. Üdvözlettel: birobandi
Üdv Mindenkinek! Mostanában időnként ki írja a multifunkciós kijelzőm, hogy „Indication Direction…..” , de sosem tudom végigolvasni, mert mire odanézek, addigra mindig eltűnik. Ebből a két szóból kiégett irányjelző égőre gyanakszom, viszont nincs kiégve egyik sem. Van valakinek valami ötlete? Előre is köszönöm. Sziasztok! Jancsi66
Folyamatosan nyomd a napi számláló gombját, majd tedd gyújtásra miközben nyomva tartod a gombot, ekkor meg fog jelenni a km óránál 1 visszaszámlálás, 10-től lefelé. Tarsd nyomva a napi számláló gombját amig le nem telik a 10 másodperc és kész.
Én nagyon biztos vagyok, hogy a hiba a " Hig pressure fuel sensor" -al van. Ez a szenzor valójában egy szelep is ami szabályozza a az üzemanyag eljutását a dizel pumpából a common rail-ba.
Kb 70-80 ezer újonnan.
De ha mint Lux Kapitány is említette számitógép diagnosztika kijelzi, ha ez a baj akkor alcsony lesz az indítási üzemanyag nyomás a common rail-ben.
Nekem a 406-osnál volt ugyan ez a fordulatszám ingadozás aztán kb 2 hét mulva be is szart.
Ez a koszos dizel miatt fordul elő. Ha szerencséd van akkor egy teljes üzemanyag tisztitás segít a tanktól az injektorokig.
Ja ha benzines a verda akkor nem ez mert azt nem irtad hogy diesel vagy petrol a gép.
Ha a "beszaggat" alatt mondjuk rángatást (vagy üresben alapjárat ingadozást) értesz, akkor az akár valami vákuum probléma is lehet. (Nekem vákuumcső csere oldott meg ilyen hibát pár hete, 2.0 HDi)
De lehet még EGR szelep hiba is (és nyilván még ezerféle).
Amennyiben sűrün csinálja, én azt javaslom, kérj egy hiba kiolvasást. Nem egy eget verő költség, esetleg nagyobb bajt előzhetsz meg vele. Üdvözlettel. birobandi
Lenne egy kis problémám,menetközbe olykor-olykor beszagat a paripa...nemtudom mi lehet az oka..olvasgattam itt a forumon a hasonlo problémákat ..de egyikse hasonlit igazán az enyémre.. amikor szagatt és megállok akk a fordulat is fel-le jár.. és ha leállitom a motrot és ujrainditom egy darabig probléma nélkul fut tovább..üzemanyag filter cserélve volt azt kilehet zárni :? valamilyen ötlet erre? előre is köszi! és Boldog ünnepeket mindenkinek:)
az autót nem vettem meg, még mindig 407-t szeretnék, de eléggé elkeserített ez a mai átvágósdi. Biztos, hogy csak lenyomozható, nem viszapörgetett km órás autót fogok megvenni. Ma már gondolkodtam egy kisebb, vagy inkább egy ennél nem sokkal drágább új autón is. De hát azok egyik sem iylen szép.
Jelenlegi helyzet a hasznaltauto.hu-n 407-eseknél:
- 70%-a külföldi ez élből felejtős, mert nem tudod ellenőrizni mit, veszel meg
- 20%-a magyar, de kereskedő ahol, mint a lenti eset is mutatja, tutti átvágnak
- 10%-a magánszemély ebből fele tutti gázos, de legalább tisztában lehetsz a várható anyagi ráfordításról (jó alku alap). A másik fele meg tutti, de drága a piachoz képest.
Mondom, nem kell elkeseredni meg lehet találni a jókat. Nekem 1/2 évbe telt, de megérte várni.
Nekem szerintem az a szerencsém, hogy én kifejezettem hazai forgalomba-helyezésűt kerestem. (elég nehéz volt) Ha kinézem egy ilyet, volt egy ismerősöm Peugeot szervizben aki mindent elmondott az autóról az alvázszám alapján.
Utána jött a szemrevételezés és a rétegvastagság mérés.
Így is lehet még zsákbamacska, de amennyire lehet leszűkítettem ennek kockázatát.
Hitellel is lehetnek kacifántos ügyek, kereskedők előszertettel refinanszírozzák az autóikat, aztán mikor megveszed akkor ki kell neki fizetni, de néhányan ezt "elfeljtik"és csak a gond marad. Van autód, de nem tudsz vele menni. Ezért írtam, hogy érdemes előre tájékozodni erről is.
Persze ez csak egy tánács és vannak tisztességes kereskedők ahol ez nem jelent gondot.
Ha valakit érdekel, akkor tudok olyan behozott SW-t "ajánlani", ami ugyan fullos, de árvíz áldozata lett. csak ezt nem írják a hirdetésbe, illetve nem mindenki veszi észre.
Tudod a remény hal meg utoljára, csak türelmesnek és alaposnak kell lenni. Én már csak tudom. 1/2 év és vagy 30db autó megnézése után találtam rá a macsekra, aki ráadásul a szülinapomon lett először forgalomba hozva:D
Micsoda alapos ember! Jó volt ezt olvasni. (bár szerintem a hitelnek nem érdemes utána járni, mert ha hitel van, akkor törzskönyv nincs. törzskönyv nélkül meg nem veszünk autót. :-)
Én futottam bele olyan SW-be, amit nyolcvan akárhány ezer kilométerrel hirdették Sz.fehérváron, de lekérdezés után kiderült, hogy másfél éve NÉMETORSZÁGBAN motorcserés volt, akkor 163.000 km-el!!! (Még most is hirdeti az "Eladó").
---
Én miután márkaszervizben átnézettem és ott kb. mindent rendben, illetve állapotának megfelelőnek találtak, 3 nappal a vásárlás után egy pitiáner vákuumcső probléma miatt szervizbe kellett hagynom az autót (szerencsére pont onnan 300méterre robbant le).
207enél volt az utolsó időszaki, most 3,5e mutat a szervízóra, ergo ~220e van benne. Elfelezték a futásidejét. Nem is a futott km zavar, hanem hogy át akartak verni. A kereskedő azt mondja, biztos nem ők tekerték vissza, kinevettek amikor 1,4m-t ajánlottam érte, sőt azt is mondta, hogy "szoktak ilyet csinálni". Pedig már majdnem megvettem. Olyan szép.
Én úgy tudom, hogy kötelesek rögzíteni, főleg ha számlát is kapsz róla. A rendszer olyan hogy pl. alkatrészt is csak alvázszám alapján tudnak rendelni a központtól. Ergó a rendszer ekkor rögzít. Az Én autómnál minden vacak rögzítve volt ezért is vettem meg gyorsan. Lehet én a szerencsésebbek közé tartozom..