Már indulástól csinálta hogy gázra fulladozott, meg le-leállogatott, de eleinte még simán újraindult és kis trükközésekkel ment is.
Aztán egyre sűrűbben állt le és egyre nehézkesebben indult be (önindító szépen teker, tehát az akksit mint hibaforrást asszem kizárhatjuk), aztán a végén már egyáltalán be se indult csak nagy ritkán, akkor alapjáraton szépen ment, de gázhúzásra lefulladt és megint nem akart beindulni.
Utoljára kb. 2 hete még hibátlanul működött, meg múlt héten is, amikor a szívatót próbáltam, akkor is (ennek az akksijáról adtam neki a 12V-ot).
Szerintem nincs köze hozzá, de ma annyi "extra" történt hogy mielőtt elindultam volna, pöfögött az udvaron 5-6 percig és ugye le volt ragasztva a ventillátor nyílása...aztán amikor nagyon elkezdett szarakodni, akkor azt hátha alapon letéptem, de nem javított a helyzeten semmit...
Petróleumot honnan szerzed? Amikor ez a lánctisztítás bekattant, bementem vmi PraktiObiba és csak lestem, hogy amit találtam ilyesmit (hígító benzin - ha van ilyen :o ) drágább, mint a premium benya. Sima petro nem volt.
Hát ja. Eléggé stílusidegen, de túrázósnak jó lehet. Ha azt a Moszkvics fílinges, fél óra alatt egy paca jelenséget megszűntetted, akkor főleg.
A WD40-ről meg is feledkeztem pedig jókat olvasni róla. Állagmegőrzésre jó lehet, de nem lehet tálkában "elmosni" benne semmit. Nagyon dzsuvás lánchoz meg nem árt.
A képen látható lánc olyan ezer éves lehet, és ránézésre soha nem volt takarítva. Így sikerült mepuceválni a tepsis, ecsetes módszerrel.