Ha szakszervizben vegeztetted a fekcsereket, akkor semmibe (kulanteriat adnak ra).
(Ki lehet persze utni a dtc-t, es azt hinni, hogy a hulyek a gyarban puszta szorakozasbol es a felhasznaloval torteno kibaszasbol implementaltak azt a hibakodot :)
Más téma, ha esetleg tudsz segíteni. Mint már említettem, a hátsó futómű elég gyászos az enyémbe, és hoztam ma egy komplett hátsó hídvázat bele lengőkarostól, agyastól, difistől mindenestől...( 40.000ft)volt.
Ami infóra lenne szükségem, hogy a difi, amit hoztam 2.65-ös, a régi pedig ha jól láttam 2.87-es. Amit hoztam egy 270cdi volt, az enyém pedig 200cdi. ha így raknám össze meggyire lesz érzékelhető a változás? Illetve ha esetleg szoftveresen lenne kicsit fejlesztve? Nem tudom, érdemes e belevágnom, vagy cseréljem ki a difit, és úgy rakjam össze?
Illetve még egy dolog, ahogy nézegettem itt a hozzászólásokat, valaki felhozta a komfort elektronikát. Ez extra a 203-asban, vagy alap felszereltség?
Lehet, hogy idióta, vagy úgy adja elő, de én megcsináltam, és azóta is rendesen üzemel.
Jobb ha nem is közlöm mennyi lett volna az alkatrész és munkadíj, ha szakszervíz csinálja.
Valamilyen szinten nem áll tőlem távol az ilyen panel munka, de mivel nem tudtam mi a gond, nekem nagy segítség volt, ráadásként ingyen.
Tetőmet 250.000 Ft-os összegben vállalták volna, és ezt 5.000 Ft-os összegben megoldotta egy zseni, előttem.
Fő alkatrész csere mindenki számára logikusan egyszerűbb megoldás, de én azokat az embereket becsülöm akik értik a szakmát, és ha tudják és van szakmai tudásuk hozzá, akkor költségkímélően megoldják.
Van amit nem lehet, kétségtelen, hogy meg kell venni a minőséget, de ez a panel forrasztás pont nem az az eset, fillérekért javítható kis mechanikai és elektronikai tudással, felszereléssel.
Nem értelek. Az a fül jól láthatóan nem teherhordó elem. Én lehet, hogy másfajta kötegelőt, vagy bilincset használnék, mert a sűrűn használt ajtóban a mechanikai hatások és a hőingadozások nem biztos, hogy az első piaci kábelkötegelőnek hosszú távon nem ártanak, a vízzárás miatt biztos, hogy az ott lévő gumi tömítést kezelném valamivel, ha már ki lett szedve, de a NYÁK-ra kb. bármi jó lehet, amit elég jól lehet teríteni és megtapad, csak az a lényeg, hogy hozzáférhető a terület és szépen egyenletesen kitölthető. Nem egy űrtechnika. Aztán a kéziforrasztással többet nem lesz baj, ha a kábel és az elektronika nem rezeg egymáshoz képest. A "hibás alkatrész" pont azért probléma, mert egy másik, hasonkorú ilyen alkatrészben is már szinte biztosan ugyanígy megindult a repedés, amit aztán a csatlakozó "használata" révén könnyen lehet rontani is. Szerintem nincs ezzel gond, nekem a kábelkötegelő az egyetlen gyenge pont, meg az utómunka.
Pistike lefureszeli a szenzor tartofulet, visszakotozi muanyagbilinccsel, rataknyol egy kis epoxyt, majd eloadja, hogy ez aztan tartosabb lesz, mint a "hibas alkatresz", amit a kereskedonel kapni. Megnyugtato latni, hogy mashol is vannak idiotak.
Leszedtem mindkét oldalt a borítást, a csatikat átmozgattam, jók is, de maradt a probléma. Esetleg olyan gond lehet, hogy szakadt a fűtőszál, és amiatt nem jó? Látni nem látok rajta, de vannak szálak, ahol lassabban viszi le a párát.