Ha már ott voltunk, mi is megnéztük a julcsit. Önmagában nem rossz, de pl bravot nem érdemes julcsira cserélni. Max, ha erősebb. Amúgy nem rossz az, de az én szempontjaim alapján jobb a delta. Meg jobban is tetszik.
Le akarom vinni az árát 4,65-re. 2013.11. havi gyártású. Az 500-as is elöző évi gyártás volt, így, 5 hónaposan, 0km-esen 26%-al a listaár alatt hoztuk el. Szóval elsőre soknak tűnik a 4,89. Szerintem a 4,65 korrekt ajánlat. Meglátjuk.
T-Jet Silver + Digit klíma, B&M, tolató radar az extra. A többi alap (9 légzsák, ESP, tempomat, B oszloptól sötétített üveg, 4 el. ablak.....)
Igen csúsztatható. Nem gondoltam, hogy ilyen hosszan lehet mozgatni előre-hátra, azt meg végképp nem, hogy állítható a háttámla is, mint az első ülések.
Az értéktartás az utolsó szempont nálam. 3 Fiatot vettem eddig újonnan. :-)
Még annyit fűznék hozzá, hogy ma volt alkalmam jobban szemügyre venni egy Julcsit.
Hát... Szerintem elég gagyi a Deltához képest. Sportosnak nem elég sportos, az eleganciája, formaterve pedig egy távoli galaxisban. Hangsúlyozom: szerintem, és úgy , hogy erősen elfogult vagyok a Deltával.
Hála Istennek nem csábultál el szedett-vedett Skodák, Fordok felé...:)
Gratulálok hozzá, nagyon fogod szeretni! Ez most pontosan melyik kivitel? Azt látom, hogy manuális, lemeztetős, szövetkárpitos. 1.6 MJet? A hátsó ülés is zseniális, gondolom, a tiéd is csúsztatható előre-hátra. Azért a 2700 mm tengelytáv alaposan odaver a középkategóriának, a Passat sem nagyobb hátul. 193 cm-es lányom keresztbe tett lábbal ül mögöttem.
Még egyszer gratula, ha tényleg nem számít az értéktartás, bölcsen döntöttél.
Nekem a Puntomon volt ilyen utángyártott (Kromag márkájú) lemezfelni, ráadásul úgy, hogy amikor 1db gyári kátyú miatt javíthatatlanná vált, ilyennel pótoltam. Színre, szagra :) egyezett. Annyi volt a különbség, hogy pár év alatt (téli szett volt) kicsit rozsdásabb lett, mint a többi.