Keresés

Részletes keresés

csezo Creative Commons License 2001.05.12 0 0 114
Panelben is van lehetoseg bonsai nevelesere,de ami valoban nem kis problema,az a szaraz levego.Figyelni kell a rendszeres ontozesre,parasitasra,vizpermetezesre.De ha kizarolag ez lesz a bonsai-kodas szinhelye,a gesztenyerol le kell,hogy mondj,ez szabadteri.A szoba bonsai-oknak a mediterran,de foleg a tropusi fajok a megfeleloek,vegyel eziranyu konyveket,azok reszletesen ismertetik a novenyek igenyeit,tanacsot adnak a nevelesre.
Előzmény: Redkiller (113)
Redkiller Creative Commons License 2001.05.11 0 0 113
Sziasztok

Én egy nagyon kezdő vagyok ebben a dologban, de nagyon tetszenek ezek a kis fák, és úgy döntöttem én is megpróbálok nevelni egyet. Lenne is kérdésem:
1-Én panelban lakom. Mindig nagyon világos van, elég meleg, és azt hiszem a levegő száraz ( persze ezen lehet segíteni ) Szóval van esélyem itt felnevelni egy kis fát?
2-A múlt héten találtam négy vadgesztenye hajtást. Most tavasszal keltek ki, az egyiken még rajta van a gesztenye termés. Sajnos nem találtam sehol infot erről a fajról. Alkalmas bonsai nevelésre?

Köszi a válaszokat

Red
vagy itt vagy a redkiller@freemail.hu címen

csezo Creative Commons License 2001.04.23 0 0 112
Sziasztok !
Az akacok koszonik jol vannak,bar mindegyiknek van egy-egy ag vesztesege.A nagyobbiknak 5-bol 4 maradt,a kisebbiknek 4-bol 3.Valoszinuleg az eros visszavagas miatt,ami szeptemberben tortent,es a tavaly fejlodott agak hosszabol kb.a negyeduket vagtam le.A vekonyak ugy tunik nem birtak.Bar nem vagtam le oket,hatha valami csoda folytan felelednek.A kover levelek most kezdenek kibujni.Nem ultettem at oket,majd jovore.Tavaly nem csinaltam nagy ugyet a foldjukbol,mar hogy milyenben legyenek,enyhen agyagos fekete foldbe tettem mindkettot.Azt hiszem,szeretik.Jut eszembe,a legfelso ag felett mindketto elszaritotta a maradek 6-7 cm torzset.Ez van.