Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
A levágásnál figyelj rá,hogy a műanyag rész,amit hátramenetnél felhúzol,még akadálytalanul tudjon mozogni a váltógomb belsejében.
Nekem azért kellett levágni,mert a Hyundai gomb alacsonyabb volt,mint a gyári Lancia,és így tudtam elérni,hogy a műanyag "belógjon" a gomb belsejébe,ne legyen hézag,de csak annyit,hogy még a felhúzás is menjen.
Itt az összes kép,amit én a váltógomb cserénél készítettem.
Nekem le kellett vágni a rúd végéből egy centit,és menetet is vágtam rá(ez egy Hyundai váltógomb),de a gyári megoldás elméletileg csak rá van tolva felűről ricnikre.
Köszönöm a tippet! Próbáltam felfele húzni,de féltem hogy kiszakítom az egészet a helyéről mert nem nagyon akart működni a dolog...szereztem egy fa váltógombot,azt szeretném beleszerkeszteni.
Nekem is kuka volt a gyári hangszóró, hátulra beszereltem egy Hertz ecx690,3-at, előre meg egy Hertz dsk130,3 komponens szett kerül. Az ajtóba való csövek tegnap lettek kész. Képet kerestem, de ezen a gépen nem találtam. Ha érdekel, szólj, teszek fel képeket.
Nagyon szépen köszönöm a reális véleményeiteket, persze ki hogy gondolkodik azért írtam a "reális" jelzőket. Osztottam-szoroztam sokat, úgy tűnik hogy a Kappa csak második autóként kapna szerepet a garázsban. A leírtak alapján Löncihez közelebb állok(meg az UFO-khoz :)), mármint az autók iránti megszálottság szintjén nézzük. A mindennapi autóm egy swift 1.6-os régi kasznis 4x4 mivel már ráköltöttem kb 400-at vagy többet....ne is kérdezzétek mi volt vele pontosítva kb MINDENT kicserélhettem rajta kivéve az ablakokat... de már simán tartja a tempot haverom 2.0-ás legacy-ával(hóban is). :D Ezek függvényében suzuki még vagy 10 évig megmarad városi/téli autónak. Na most a kinézett autoról, egy lancia rally autókkal foglalkozó szerelőé minden számlával van igazolva(mármint a hozzá vásárolt alkatrészek) a futómű már koni rugókkal "tuningolva" lett +a fékcsöveket verseny csövekre cserélte.A kocsi kapott egy lefuvó szelepet is sima egy utas, tehát majd egy forge vagy bailey két utasat bekell szereznem angol honból.A kocsi szép karbantartott állapotban van, majd még megvárom cimborámat hogy rádughassuk gépre vásárlás elött(hibakód keresés). Ha netán átverés s pénztemető lenne ez akkor jön a Lönci féle módszer hogy A-tól Z-ig felujítani marad. Az alkatrész oldalról a bárdi autotól mindent 40-45% kedvezményért(netes lista árból) beszereznek nekem a szerelők, ha meg használt kell akkor sajnos cska racing baráz marad. Az autót alapvetően hétvégi hosszabb utakra használnám ahol kicsit dinamikusabban közlekednék vele, s nem utolsó sorban a suzukit lenézik ezáltal mindig baleset veszélyesen előzgetnek. Eljött az idő a hogy már kényelmesen s dinamikusank utazzak, sőt biztonságban(jó a swift de hamar törik).
A Cometic-nél benne van a pakliban, hogy aki már ilyent vesz, az valószínű, hogy versenybenzint, vagy ethanolt tankol. Ha hozzáveszel még egy jótékony síkolást is, akkor már lehet sok is akár, de szerintem 100-as benzin kompenzálná, esetleg egy enyhén módosított gyújtástábla, de a biztos, ha lenn a hengerfej, és "kiköbölöd". Ha minden kötél szakad, pár tizedet le lehet venni a dugattyútetőből, ha amúgy gyári programmal használnád, ennyi tartalék biztosan van benne.
a gyári városi érték elvileg 15,x liter, ahhoz képest ez mindenképp baráti, de lehethogy akkor még inkább felfelé csaltak a gyári fogyasztás adatokkal... .D a 230as w123asom volt olyan, h télen nyáron, autópályán, városban mindenhogy 11litert evett. kivéve full dugós használat mellett. ez tized literrel nagyobb, de korszerűbb technológia, ezért gondoltam, sokkal többet csak nem eszik.
féltél: ez a két nap -5 fok, 3 nap +10 ez nekem nem tél. gondolom egy igazi téli szezonban többet enne. de mindegy, most úgyis 200huf lesz lassan a benzin, lehet majd taposni... .))
van vmi spéci, csak erre a motorra jellemző vmi, amit tudni érdemes?
Nekem is 2,4 benzinesem van. :) Jelenleg az autópálya használat mellett eszik kb. ennyit... Ősszel volt hengerfej felújítás, nemrég termosztát csere, sajnos nem akar lejjebb menni. Pedig amit írsz, szerintem az lenne a reális... Befecskendező tisztítás lesz még kipróbálva, sajnos több ötletem nincs.