Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyoer Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69345

A levágásnál figyelj rá,hogy a műanyag rész,amit hátramenetnél felhúzol,még akadálytalanul tudjon mozogni a váltógomb belsejében.

Nekem azért kellett levágni,mert a Hyundai gomb alacsonyabb volt,mint a gyári Lancia,és így tudtam elérni,hogy a műanyag "belógjon" a gomb belsejébe,ne legyen hézag,de csak annyit,hogy még a felhúzás is menjen.

Szerencsére tökéletes lett. :-)

 

Előzmény: Törölt nick (69343)
Alfás Theo Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69344

Apám, ez ha az a kocsi akkor kész! De hogy maradt meg a video felvétel az elégett kocsiban..? Épségben kiszálltak a fazonok, majd felgyulladt a gép?!

Előzmény: granturismo (69331)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69343

látom,köszi. én is le fogok vágni belőle szerintem,nem tetszik hogy ilyen hosszú.

Előzmény: gyoer (69342)
gyoer Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69342

http://indafoto.hu/gyoer/alap_album/page/1

 

Itt az összes kép,amit én a váltógomb cserénél készítettem.

Nekem le kellett vágni a rúd végéből egy centit,és menetet is vágtam rá(ez egy Hyundai váltógomb),de a gyári megoldás elméletileg csak rá van tolva felűről ricnikre.

Előzmény: Törölt nick (69341)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69341

Szia,

 

Köszönöm a tippet! Próbáltam felfele húzni,de féltem hogy kiszakítom az egészet a helyéről mert nem nagyon akart működni a dolog...szereztem egy fa váltógombot,azt szeretném beleszerkeszteni.

Előzmény: gyoer (69338)
Kappás Zsoola Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69340

Szia!

 

Nekem is kuka volt a gyári hangszóró, hátulra beszereltem egy Hertz ecx690,3-at, előre meg egy Hertz dsk130,3 komponens szett kerül. Az ajtóba való csövek tegnap lettek kész. Képet kerestem, de ezen a gépen nem találtam. Ha érdekel, szólj, teszek fel képeket.

Az elakadásjelzőm nekem is problémázik.

Szép napot mindenkinek!

Előzmény: Hentes.k. (69317)
gyoer Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69339

http://indafoto.hu/gyoer/image/20397737-7b2b6f16/602385

 

Így néz ki levéve.

A menet a végén ne zavarjon meg,azt már én vágtam rá,eredetileg az nincs rajta,csak hosszirányú ricnik.

Előzmény: gyoer (69338)
gyoer Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69338

Szia,

 

ha jól emlékszem,húzni kell felfelé...

A váltókar vége hosszában bordázott,arra csúszik rá a műanyag váltógomb,hogy el ne forduljon.

Értelem szerűen csak a gombot kell húzni,a műanyag hátramenet választó marad a helyén.

Előzmény: Törölt nick (69335)
Lönci Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69337

Aha. Köszönöm, hogy utána néztél!

Előzmény: granturismo (69330)
kappa_tds Creative Commons License 2015.01.20 0 0 69336

Megérdemelték...

Előzmény: granturismo (69334)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69335

Üdv urak!

Valaki felvilágosítana hogyan lehet sebességváltó gombot leszerelni?

Köszi

granturismo Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69334

Túlélték. Aki vezetett könnyebben, aki videózott súlyosabban megsérült.

 

Előzmény: JumboJet (69333)
JumboJet Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69333
Ez valamikor nyáron történt kb,ha jól emlékszem. Mi lett a verebekkel? Mert ahogy látom porsche lett a lambóból. :-)
Előzmény: granturismo (69332)
granturismo Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69332

330-nál a híd előtt az útegyenetlenség megdobta őket.

Állítólag bérelték az autót Prágában pár napra "autókázni".

Előző nap találkoztam velük itt Pesten a Kerepesi úton. (ott se 2-vel mentek)

granturismo Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69331

granturismo Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69330

Sajnos nincs dokumentálva.

Csak a rugóra van leírt követelmény.

Előzmény: Lönci (69328)
Lönci Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69329

Hajrá!

Előzmény: Zsoozsi (69327)
Lönci Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69328

GT!

 

Nem tudod véletlen, hogy az öthengeres modularoknál mekkora nyomáson nyit az olajszivattyú megkerülő szelepe?

Zsoozsi Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69327

Kedves Lönci,Granturismo!

 

Nagyon szépen köszönöm a reális véleményeiteket, persze ki hogy gondolkodik azért írtam a "reális" jelzőket.
Osztottam-szoroztam sokat, úgy tűnik hogy a Kappa csak második autóként kapna szerepet a garázsban.
A leírtak alapján Löncihez közelebb állok(meg az UFO-khoz :)), mármint az autók iránti megszálottság szintjén nézzük.
A mindennapi autóm egy swift 1.6-os régi kasznis 4x4 mivel már ráköltöttem kb 400-at vagy többet....ne is kérdezzétek mi volt vele
pontosítva kb MINDENT kicserélhettem rajta kivéve az ablakokat... de már simán tartja a tempot haverom 2.0-ás legacy-ával(hóban is). :D
Ezek függvényében suzuki még vagy 10 évig megmarad városi/téli autónak.
Na most a kinézett autoról, egy lancia rally autókkal foglalkozó szerelőé minden számlával van igazolva(mármint a hozzá vásárolt alkatrészek)
a futómű már koni rugókkal "tuningolva" lett +a fékcsöveket verseny csövekre cserélte.A kocsi kapott egy lefuvó szelepet is sima egy utas,
tehát majd egy forge vagy bailey két utasat bekell szereznem angol honból.A kocsi szép karbantartott állapotban van,
majd még megvárom cimborámat hogy rádughassuk gépre vásárlás elött(hibakód keresés). Ha netán átverés s pénztemető lenne ez akkor jön
a Lönci féle módszer hogy A-tól Z-ig felujítani marad.
Az alkatrész oldalról a bárdi autotól mindent 40-45% kedvezményért(netes lista árból) beszereznek nekem a szerelők, ha meg használt kell akkor sajnos cska racing baráz marad.
Az autót alapvetően hétvégi hosszabb utakra használnám ahol kicsit dinamikusabban közlekednék vele, s nem utolsó sorban a suzukit lenézik ezáltal mindig baleset veszélyesen előzgetnek.
Eljött az idő a hogy már kényelmesen s dinamikusank utazzak, sőt biztonságban(jó a swift de hamar törik).

 

Zsolti

granturismo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69326

Hát ez teljesen így van!

 

Az UFO-ság is nézőpont kérdése.:-))

Előzmény: Lönci (69325)
Lönci Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69325

Ha teljesen gyári a cél, akkor ez a helyes döntés. Nálam ez már paranoia, vagy UFO-ság. :-) Attól függ honnan nézzük....

Előzmény: granturismo (69324)
granturismo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69324

Nem szeretnék semmit variálni rajta. Minden gyári marad. Azt hiszem rendelek inkább egy gyári felső garnitúrát.

Előzmény: Lönci (69323)
Lönci Creative Commons License 2015.01.18 0 1 69323

A Cometic-nél benne van a pakliban, hogy aki már ilyent vesz, az valószínű, hogy versenybenzint, vagy ethanolt tankol. Ha hozzáveszel még egy jótékony síkolást is, akkor már lehet sok is akár, de szerintem 100-as benzin kompenzálná, esetleg egy enyhén módosított gyújtástábla, de a biztos, ha lenn a hengerfej, és "kiköbölöd". Ha minden kötél szakad, pár tizedet le lehet venni a dugattyútetőből, ha amúgy gyári programmal használnád, ennyi tartalék biztosan van benne.

Előzmény: granturismo (69322)
granturismo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69322

Nem tudom milyen tömítést tegyek a 16vt-re. Gyári már nem rendelhető.

Lehet komplett vagy felső garnitúrát esetleg.

De 29-ért már lehet Cometic-et venni hozzá.

Bár ott meg az van hogy a legvastagabb Cometic 1,6-os a gyári meg 1,8-as. Az a 0,2 elég sok nem?

 

 

 

Előzmény: Lönci (69321)
Lönci Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69321

Gyári egy rétegű lemezt. (Thesis, Stilo Abarth) Miért érdekes?

Előzmény: granturismo (69320)
granturismo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69320

Lönci!

Milyen hengerfejtömítést tettél fel a Bravora?

Petrak Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69319

Urak!

 

MyKappa2.4, Andráshoz keresnék sürgősen elérhetőséget!!!

 

Köszönöm!!

 

Hentes.k. Creative Commons License 2015.01.16 0 0 69318

a gyári városi érték elvileg 15,x liter, ahhoz képest ez mindenképp baráti, de lehethogy akkor még inkább felfelé csaltak a gyári fogyasztás adatokkal... .D a 230as w123asom volt olyan, h télen nyáron, autópályán, városban mindenhogy 11litert evett. kivéve full dugós használat mellett. ez tized literrel nagyobb, de korszerűbb technológia, ezért gondoltam, sokkal többet csak nem eszik.

 

féltél: ez a két nap -5 fok, 3 nap +10 ez nekem nem tél. gondolom egy igazi téli szezonban többet enne. de mindegy, most úgyis 200huf lesz lassan a benzin, lehet majd taposni... .))

 

van vmi spéci, csak erre a motorra jellemző vmi, amit tudni érdemes?

Előzmény: SalParadise (69316)
Hentes.k. Creative Commons License 2015.01.16 0 0 69317

köszi a tippet, csekkoljuk. a csipogók jók. ha van vkinek elfekvőben feleslegbe kappába hangszórókészlete.. .)

Előzmény: **ADAM** (69313)
SalParadise Creative Commons License 2015.01.16 0 0 69316

Nekem is 2,4 benzinesem van. :) Jelenleg az autópálya használat mellett eszik kb. ennyit... Ősszel volt hengerfej felújítás, nemrég termosztát csere, sajnos nem akar lejjebb menni. Pedig amit írsz, szerintem az lenne a reális... Befecskendező tisztítás lesz még kipróbálva, sajnos több ötletem nincs.

Mit értesz fél téli üzemmód alatt?

Előzmény: Hentes.k. (69312)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!