Már csak néha jövök ide olvasni, de egyre kevesebbet, mert rá kellett jönnöm, hogy ingyen segítek a saját szabadidődből, ennek ellenére mindig van valami bibi. Most több a szabadidőm, nem húzom fel magam. Szomorú:-((((
A képet kissé árnyalja, hogy pl. a W211 SBC-je, a 2004-es kismopf előtt 300.000 fékpedál lenyomás után bezavart a márkaszervizbe "cseréltetni", az ezutániaknál viszont (a vásárlói elégedetlenség miatt) már csak számolja, de nem tilt le és nem küld szervizbe. Nálam járt olyan 2005-ös W211, amiben 1.300.000+ fékpedál lenyomás volt, és hibátlanul ment. Talán 2004-ig úgy gondolkodtak a fejlesztők, hogy a fék nem játék, de aztán rájöttek, hogy mégiscsak játék? :-))) Vagy arra jöttek rá, hogy a 300e lenyomás többszörösét is hibátlanul bírja az SBC?
Az én lökött, összeesküvéselméletes gondolkodásomon az is fennakadt, hogy vajon egy developer módba regisztrált gyári diaggal miért lehet pont ugyanúgy nullázni az SBC-ket, mint ahogy az alább linkelt filléres kütyüvel. Talán csak nem nullázza a Mercedes szerviz is csere helyett? :-)
Lesz változás, ha a másikat rakod be, mint azt a számok is mutatják.:-) Azért a 270CDI "kicsit" erősebb, mint a 200-as, és ezt ne hagyd figyelmen kívül! (Én hagynám bent az eredetit, az úgy lett "kiszámolva".)
Szerintem már alap a komfort, de azon belül is vannak kicsi eltérések.
Ebben igazad van, bár ebben az esetben nem túl elegáns megoldás (és valószínűleg részt vesz a forrasz elfáradásában), és nem pótolhatatlan, számos csavar és patent bírja még ki egy ilyen ajtóban azt a hatalmas gyorsulást, az elektronikánál sokkal nehezebb alkatrészekkel.
Igen, nagy szerencsénk, hogy te itt vagy kompenzálni. :-) Tudod, nem is az a gond ezzel, hogy megemlíted, hanem az a barátságos stílus, ahogy hülyének nézve, úgy beszélsz a többiekkel, mintha te szülted volna a déli gyorsot. Sajnos nem hiszem, hogy ettől a hozzászólástól magadba fogsz nézni, de azért tedd már meg.
Na kezdodik.... Egy dolgot ugyan nem ertek... De lehet, hogy velem van a baj. Ha jol tudom akkor ez egy forum. Ami -es javitsatok ki ha tevedek- azt a nemes celt hivatott szolgalni, hogy bizonyos temakrol beszelgessenek emberek. BESZELGESSENEK egymas fikazasa nelkul. Namarmost: Ha valakinek akad valami problemaja akkor ide jon, felteszi a kerdeset es remelhetoleg kap ra valasz. Szakszervizbe mindenki el tud menni, ahhoz nem kell forum... Ennyi erovel tipusonkent lehetne a topikok cime a szakszervizlista... De van aki csokonyosen ragaszkodik a sajat elkepzelesehez es megprobalja megoldani. Azzal, hogy kinek mi a szakszervizt igenylo megoldas azt eldonti o maga. Lehet tanacsot adni meg otletelgetni de konyorgom... Miert van az, hogy sorra jonnek a bolt tulajdonosok??? Ezalatt ertem a... Aki tudja az erti mire gondolok. "G" gyorsulas-lassulas... Nem a legzsak inditot basztatjuk konyorgom... Taknyolas... Velemenyem szerint a lenti videoban igenis normalisan tette az ember azt amit tett. Nem leverte a pockot hanem celszerszammal oldotta meg. Nem holmi nagyipari sziloval taknyolta be -ne adj isten szigszalaggal- hanem oda valo cuccal. Kedvencem: kulanteria... VASZISZLOFASZ??? Mintha ennek a nyelvnek, mely a vilagon az irasjelektol eltekintve nem lenne eppen eleg szava mindenre. Nem egy am!! Tobb is...
Megnyugodhatsz, lett olyan jó mint a gyári, de ha tévedtem, hát megcsinálom ingyen ismét magamnak.
Nem tudom mit kell ezek fingreszelni, nem a motort hengerfejeztem meg, csináltam pár forrasztási pont átmelegítést, tömítést, rögzítést, és már fél éve csapkodom az ajtót, hiba nélkül üzemel. Ennyi !
Ha szakszervizben vegeztetted a fekcsereket, akkor semmibe (kulanteriat adnak ra).
(Ki lehet persze utni a dtc-t, es azt hinni, hogy a hulyek a gyarban puszta szorakozasbol es a felhasznaloval torteno kibaszasbol implementaltak azt a hibakodot :)
Más téma, ha esetleg tudsz segíteni. Mint már említettem, a hátsó futómű elég gyászos az enyémbe, és hoztam ma egy komplett hátsó hídvázat bele lengőkarostól, agyastól, difistől mindenestől...( 40.000ft)volt.
Ami infóra lenne szükségem, hogy a difi, amit hoztam 2.65-ös, a régi pedig ha jól láttam 2.87-es. Amit hoztam egy 270cdi volt, az enyém pedig 200cdi. ha így raknám össze meggyire lesz érzékelhető a változás? Illetve ha esetleg szoftveresen lenne kicsit fejlesztve? Nem tudom, érdemes e belevágnom, vagy cseréljem ki a difit, és úgy rakjam össze?
Illetve még egy dolog, ahogy nézegettem itt a hozzászólásokat, valaki felhozta a komfort elektronikát. Ez extra a 203-asban, vagy alap felszereltség?