Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,van egy techunsen 4Le 2000évj. kapálógépem,amely fordulata olyan tarátásan" jár(össze -vissza)hol felpörög,majd le akarna állni,mind ezt terhelés nélkül behúzott kuplungal,de kapálás közben is emígyen jár.Én első körben a regulátorra gondolok,tán kikopott valamelyik eleme?!
Ebben kérnék segítséget,mihez nyuljak első kőrben??! Válaszokat előre is köszönöm
Köszönöm a képeket! ma szét néztem ithon semmiféle jora való vasanyagom nincsen :( nem tud valaki használt szentkirályi adapterhez való hotolot eladót?
Akkor nincs bekötve, ha a rugó -ami a lendkerék féket "húzza rá" elő van feszitve valamilyen módon. De azt is nézd meg, hogy a "slussz" funkció rajta van-e. Ezt látni kell akkor, ha a műanyag fedelet leveszed. Behúzott állapotban a gyújtást testeli, tehát egy mozgó alkatrész a madzaghoz testel.De legelőször azt kell szemrevételezni, hogy ide csatlakozik- e valamiféle bowden. Ha nem, akkor valszeg át van fabrikálva, tehát kivéve a fék. Meg a gyújtás leállitás is valahogy másképp van megoldva. Az a kapa akkor buherált eszköz, nem eredeti a motor. Az egy fűnyiróról van rátéve.
Egy régi sprint kapán akkor ez be sincs kötve ? Mikor levettem a burkolatott a berántoról nézegettem , hogy mi is ez de semmi funkciójára nem jöttem rá .
Úgy igazából mindkettő. Ugyanis amikor a fűnyirókaron lévő bovdenes rést "elengeded" akkor megfogja a lendkereket, egyóttal rövidrezárja a gyújtást. Vészfék!!
Ez a hótoló téma engem is érdekel, egy 8 LE Robi 250T-hez hoz akarok egyet én is fabrikálni. A neten találtam ezt azt, de jó volna egy olyan kolléga tapasztalata, aki saját maga csinált egyet.... Várjuk a jelentkezőket!
Szélessége olyan méter, méter 20 max, szögállítási lehetőség kell rá, alul a gumiperem mellett valamilyen gurulókerekes megoldásra gondolok. Én a rögzítését a TLT kihajtás rögzítőcsavarjaira bíznám. Néhány fotó, illetve egy robbantott ábra, amit összeszedtem eddig:
Üdv. hótoló készitéséhez készülődöm házilag. van valakinek valami féle tapasztalata? ja és h lehet e használni majd felező nélkül, mert olyan sokat nem költünk! :)
nekem egy mtd throx t245-ösöm van a kapálás terén nekem be jött kicsit fura a kialakítása de megszokható a fuvarozásról jövő7en nyilatkozok holnap megyek a futóért és még egy vonófej egységet is csinálnom kell neki .. én 75e ért vettem mert kiálítási példány volt de most néztem hogy 108 e körül mozog az eredeti ára:) fogyasztása az kb 1.4 liter 80 perc aktív munkával de ez kemény és puha talaj is volt benne...
Két tippem van. Első: ha nem elektr. gyújtás, hanem a lendkerék alatti két csavarral rögzitett gyújtásházas, akkor hagyományos megszakitós. Lehet a megszakitót emelgető kis lapka kopása miatti gyújtás elégtelenség.
Második: regulátor elégtelenség. Megnyúlt, vagy rossz helyre tett rugó(k)