Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jancsi66 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1618
Szia!
Nem tudok róla, hogy lehetne kapni külön is.
Igen elég csak a szeleprészt kicserélni. Kis csavarka kicsavar, az érintkezőt hajtsd hátra, de ne tőből, vigyázni kell, hogy le ne törjön. Aztán be az új, visszahajt, visszacsavar és kész. Egyébként erre a javítókészletre én is kíváncsi lennék. A képből amit belinkeltél nincs nagyobb?
Üdv Jancsi66
Előzmény: janika1974 (1615)
janika1974 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1617
Ezt küldték, a 4es az.

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/5/2/2/THM_0007409522.jpg
janika1974 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1616
Ezt küldték...

janika1974 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1615
Pont náluk sikerült vennem, köszi. 5000.-/db. Nagyon korrektek, már holnap megkapom. A szakszervizbe ajánlottak szelep javító készletet valamivel olcsobban, de nem jöttem rá, hogy néz ki és mire való...

Akkor csak a szelep részt cseréjem ki, a jeladó maradjon a régi? Csak egy pici csavar fogja.
Különben lehetne kapni ilyen szelep "csövet" külön is?
Előzmény: Jancsi66 (1614)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1614
Szia janika1974!
Én itt kaptam:http://www.franciabonto.atw.hu/
Csak jeladóval együtt volt, de nagyon egyszerű átcserélni a szelepcsavart. Akkor nem kell innicializálni az új jeladót.
Üdv: Jancsi66
Előzmény: janika1974 (1613)
janika1974 Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1613
Az egyik jeladó vége nekem is bent maradt a szelepsapkában....


Valakinek van esetleg, vagy tipp hol tudnék venni?

Azt hiszem az én kocsimnál a kerekek a mumusok:)
gasparv Creative Commons License 2010.04.06 0 0 1612
Szia!

Megírnád a márkáját milyened van?
Esetleg linket vagy képet is küldenél?
gaspar.viktor@gmail.com


Köszönettel:

G.Viktor
Előzmény: Szemolcs (1611)
Szemolcs Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1611
Oksa nem gond majd fel rakom ebayra
Én 135 ért vettem a peugeot-ba meg 375 € mondtak. Azért nem semmi milyen külmöbségek vannak ha nem figyelsz oda.
Szia Szabi
Előzmény: userik (1610)
userik Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1610
Hát bocsi de az sok, 50 fontért én is tudok.
De azért kösz.
Előzmény: Szemolcs (1609)
Szemolcs Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1609
Természetesen vadi új :)
Én vettem kb két hete de a szerelő azt monda ne vigyem mert ő be szerez mindent és így meg maradt. 90 euró odaadnám ha neked meg felel küldök róla képet ha érdekel !!
Üdv Szabi

Enyém is is 1.6 hdi
Előzmény: userik (1608)
userik Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1608
Igen ha új !

Mennyi? ja az enyém 1.6 hdi
Előzmény: Szemolcs (1607)
Szemolcs Creative Commons License 2010.04.05 0 0 1607
Szia Userik !

Nekem van egy vezérműszíj és görgök , nem tudom még érdekel-e.


Üdv SZabi
Előzmény: userik (1522)
userik Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1606
Nem Nem Nem!

Ez valami félreértés!!!

A rezes zsír azért kell HA felmelegszik a kerék AGY nem a kerék!
Akkor fog kelleni a rezes zsír HA melegszik, ha nem melegszik a kerék agy nem kell semmi szinte a csavarra!!!!
Ha bemelgszik a kerék agy pl. hegyvidéken autozol, minden kitágul és akkor jön jól a rezes zsír, a gépzsír vagy csapágyzsír HA már melegszik a kerék agy nem ér semmit mert csak " odasül" tőle a csavar.
Nem poénbol használják a szervízekben a "copper grease" mivel az hőálló!!!
Itt a zsír mégegyszer akkor kell HA melegszik valamilyen ok folytán!!!

De mindenki azt ken a csavarra ami jólesik. :)

Na ennyi Erik.
Előzmény: Jancsi66 (1605)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1605
Köszi mindkettőtöknek!
Én is bízom benne,hogy azért annyira csak nem melegszik fel a kerék.
Üdv és további kellemes ünnepet mindenkinek!
birobandi Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1604
Szia Jancsi66 !

Én csapágy zsírt használok, tökéletesen megteszi, ezt midenhol kapni.
Üdvözlettel: birobandi

Előzmény: Jancsi66 (1602)
userik Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1603
Szia Jancsi66!

A rezes zsírt szokták fékekn közelében használni, mert annak a viszkozitása nem változik hő hatására.
A grafitos szerintem túl száraz de az éppen nem baj.

Szemolcs!

Nem és Angliában vagyok.

Erik
Előzmény: Jancsi66 (1602)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1602
Szia userik!
Csak ez a rezes zsír jó, vagy esetleg jó a grafitos zsír is? Mert ezt könnyebben tudok szerezni. Ettől függetlenül nem a legszerencsésebb kivitelű ez a gyári kerékőr csavar.
Már én is gondolkodtam, hogy lecserélem egy más fajtára, ha egyáltalán van. Addig is az egyik megoldás, hogy nem húzom meg olyan erővel, mint a rendes csavarokat.
Üdv: Jancsi66
Előzmény: userik (1597)
Szemolcs Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1601
Szia Useric!
Jól látom a te autód is jobbos? Szabad tudni merre vagytok? Én Írország
Előzmény: userik (1598)
Szemolcs Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1600
Szia Birobandi!
Köszi akkor ki fogom cserélni csak azt nem tudom az enyémnél majd melyik oldalt lesz :( mert nekem jobb kormányos az auto.
Szia jó hétvégét
Előzmény: birobandi (1599)
birobandi Creative Commons License 2010.04.04 0 0 1599
Szia Szemolcs !

A pollen szűrőt minden szerviznél érdemes kicseréltetni, kűlönösen a légkondi használata esetén.
További jó autózást kíván: birobandi

Előzmény: Szemolcs (1596)
userik Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1598
Ök a cicáim :)


userik Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1597
SZerintem mindenkinek érdemes a kerékcsavarokat rezes zsírral bekenni, hogy megelőzzék a csavar beszakadását, vagy a a gyári kerékőr csavarok sérülését.
A cooper grease segít a kerékagy melegedéséből adodó csavar "bedagadását"
és szorulását megelőzni.

Erik
Szemolcs Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1596
Sziasztok

Ma sikerült egy nagyobb turára mennünk a kocsival ( közel 600 km). Egy hónapja van meg autó ez az elsö hoszabb ut , lenulláztam a kompjutert kiváncsi voltam mit ír a nap végére :) az eredmény nekem nagyon tetszik 5.2 l ( gondolom ez nagyábol valos). Igaz ennek kb 75% pálya volt! Amit észre vettem viszont hogy a fűtésem ha automata módba van nem igazán hatékony ha viszont beállítom hova fújja a levegőt és a ventilátort is akkor jól be füt. Ezt nem igazán értem. :( A pollen szűrőt nem cserélték a szervizen most ki ezt ha ki cserélem akkor lehet javul vagy ez nincs összefüggésbe? A lényeg nagyon tetszik az autó kezdem meg szokni és szerintem kényelmes, de igazán ez majd a nyáron derül ki mikor haza megyek vele magyarországra.
Bocsi ha valakit untattam a beírásommal csak gondoltam meg írom az elsö nagyobb turámat sorry

kellemes húsvétot mindenkinek jó utat
udv Szabi

ja köszi a képet a csavarrol az enyém is ilyen holnap át is nézem nehogy az úton érjen meglepetés
Balika123 Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1595
Szia birobandi!
Megpróbálom visszavinni, végtére is nem vesztek semmit. Eddig minden kötelező szervizen megjelentem.Majd jelentkezem hogy mit sikerült intézni.Üdv
Előzmény: birobandi (1592)
janika1974 Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1594
Szia.
Igen ilyen a fej a csavarhoz.
Ma voltam szervizbe, 2 óra szenvedés után kifúrták a csavart, majd a maradék hármat is kicseréltem normális csavarra. Így nincs kerékőr, viszont jobban érzem magam. A poén az egészben az, hogy a kerék azóta nem engedett le:)
Előzmény: Jancsi66 (1593)
Jancsi66 Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1593
Szia janika1974!

Ha ez a kerékőr csavarod van, amihez ez a fej kell, egyszer én is jártam úgy, hogy nem akart kijönni, mert nagyon rá volt húzva. Csak lefordult róla a fej és persze elhajtja a csavar fejét. Végül úgy oldottam meg, hogy crowa-val vettem le és miközben próbáltam lelazítani egy kalapáccsal ütöttem a crowa szár végét, hogy a leszedő fej ne ugorjon le. Igazából azért írtam ezt le, mert hátha a másik három kerékőr csavarod is nagyon rá lett húzva. Én is végső kétségbeesésemben próbáltam ezt és bejött. A csavar feje meg igazából csak a műanyag díszkupakot tartja. Ha letörik, arra is van megoldás.
Üdv: Jancsi66
Előzmény: janika1974 (1589)
birobandi Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1592
Szia Balika123!
Úgy bizony! 12 év az átrozsdás gari. A szervizek szoktak ragaszkodni a szervizkönyv szerinti gyári átvizsgálások meglétéhez. A bíróságok nem mindig adnak ebben a gyáraknak igazat.
Üdvözlettel: birobandi
Előzmény: Balika123 (1590)
userik Creative Commons License 2010.04.03 0 0 1591
Szia Balika!

Szerintem keress meg vele egy peugeot szervízt, mivel 12 év átrozsdásodási garancia van minden peugeoton. ha jól tudom.
Üdv Erik.
Előzmény: Balika123 (1590)
Balika123 Creative Commons License 2010.04.02 0 0 1590
Sziasztok!
2004-es 407 SW- en megjelent a rozsda. A csomagtartó ajtó krom diszlése fölött 3 helyen fel van puposodva a festék, kivűlről semmi sérülés nincs a festéken, belűlről indult el.
6 éves kocsin szerintem még nagyon korai.....
Üdv
janika1974 Creative Commons License 2010.04.02 0 0 1589
Azért elmesélem még a mai sztorim....
16os gyári alufelni van a kocsin. Ma a nyári gumi szerelésnél jöttem rá, hogy nem minden gumis tudja centirozni, mert a felni közepén kicsi a lyuk, igy nem tudják felrakni a gépre. Elég sok járással találtam egy gumist aki megcsinálta, igaz nem ragasztotta a súlyt, hanem ráverte a felnire.....

Délután munkából hazamenet jelez a műszer, defekt a jobb első kerékbe. 4ccentis szög a gumiba. Semmi gond, felfújattam, irány a gumis újra. Leszerelés jönne, persze a kerékőr csavar eltört.... Át a szervizbe ahol 2 órán át szenvedtek vele, de nem jött ki a csavar. Holnap 10re megyek, állítólag kifúrják. Közbe a szenvedéstől szétment a kulcs is a kerékőrhöz. Szerencsére van belevaló felni csavarjuk és kicserélik mind a négyet rendes csavarra. Csak nem lopják el a felnim:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!