Szia! Nem tudok róla, hogy lehetne kapni külön is. Igen elég csak a szeleprészt kicserélni. Kis csavarka kicsavar, az érintkezőt hajtsd hátra, de ne tőből, vigyázni kell, hogy le ne törjön. Aztán be az új, visszahajt, visszacsavar és kész. Egyébként erre a javítókészletre én is kíváncsi lennék. A képből amit belinkeltél nincs nagyobb? Üdv Jancsi66
Pont náluk sikerült vennem, köszi. 5000.-/db. Nagyon korrektek, már holnap megkapom. A szakszervizbe ajánlottak szelep javító készletet valamivel olcsobban, de nem jöttem rá, hogy néz ki és mire való...
Akkor csak a szelep részt cseréjem ki, a jeladó maradjon a régi? Csak egy pici csavar fogja. Különben lehetne kapni ilyen szelep "csövet" külön is?
Szia janika1974! Én itt kaptam:http://www.franciabonto.atw.hu/ Csak jeladóval együtt volt, de nagyon egyszerű átcserélni a szelepcsavart. Akkor nem kell innicializálni az új jeladót. Üdv: Jancsi66
Oksa nem gond majd fel rakom ebayra Én 135 ért vettem a peugeot-ba meg 375 € mondtak. Azért nem semmi milyen külmöbségek vannak ha nem figyelsz oda. Szia Szabi
Természetesen vadi új :) Én vettem kb két hete de a szerelő azt monda ne vigyem mert ő be szerez mindent és így meg maradt. 90 euró odaadnám ha neked meg felel küldök róla képet ha érdekel !! Üdv Szabi
A rezes zsír azért kell HA felmelegszik a kerék AGY nem a kerék! Akkor fog kelleni a rezes zsír HA melegszik, ha nem melegszik a kerék agy nem kell semmi szinte a csavarra!!!! Ha bemelgszik a kerék agy pl. hegyvidéken autozol, minden kitágul és akkor jön jól a rezes zsír, a gépzsír vagy csapágyzsír HA már melegszik a kerék agy nem ér semmit mert csak " odasül" tőle a csavar. Nem poénbol használják a szervízekben a "copper grease" mivel az hőálló!!! Itt a zsír mégegyszer akkor kell HA melegszik valamilyen ok folytán!!!
A rezes zsírt szokták fékekn közelében használni, mert annak a viszkozitása nem változik hő hatására. A grafitos szerintem túl száraz de az éppen nem baj.
Szia userik! Csak ez a rezes zsír jó, vagy esetleg jó a grafitos zsír is? Mert ezt könnyebben tudok szerezni. Ettől függetlenül nem a legszerencsésebb kivitelű ez a gyári kerékőr csavar. Már én is gondolkodtam, hogy lecserélem egy más fajtára, ha egyáltalán van. Addig is az egyik megoldás, hogy nem húzom meg olyan erővel, mint a rendes csavarokat. Üdv: Jancsi66
Szia Birobandi! Köszi akkor ki fogom cserélni csak azt nem tudom az enyémnél majd melyik oldalt lesz :( mert nekem jobb kormányos az auto. Szia jó hétvégét
SZerintem mindenkinek érdemes a kerékcsavarokat rezes zsírral bekenni, hogy megelőzzék a csavar beszakadását, vagy a a gyári kerékőr csavarok sérülését. A cooper grease segít a kerékagy melegedéséből adodó csavar "bedagadását" és szorulását megelőzni.
Ma sikerült egy nagyobb turára mennünk a kocsival ( közel 600 km). Egy hónapja van meg autó ez az elsö hoszabb ut , lenulláztam a kompjutert kiváncsi voltam mit ír a nap végére :) az eredmény nekem nagyon tetszik 5.2 l ( gondolom ez nagyábol valos). Igaz ennek kb 75% pálya volt! Amit észre vettem viszont hogy a fűtésem ha automata módba van nem igazán hatékony ha viszont beállítom hova fújja a levegőt és a ventilátort is akkor jól be füt. Ezt nem igazán értem. :( A pollen szűrőt nem cserélték a szervizen most ki ezt ha ki cserélem akkor lehet javul vagy ez nincs összefüggésbe? A lényeg nagyon tetszik az autó kezdem meg szokni és szerintem kényelmes, de igazán ez majd a nyáron derül ki mikor haza megyek vele magyarországra. Bocsi ha valakit untattam a beírásommal csak gondoltam meg írom az elsö nagyobb turámat sorry
kellemes húsvétot mindenkinek jó utat udv Szabi
ja köszi a képet a csavarrol az enyém is ilyen holnap át is nézem nehogy az úton érjen meglepetés
Szia birobandi! Megpróbálom visszavinni, végtére is nem vesztek semmit. Eddig minden kötelező szervizen megjelentem.Majd jelentkezem hogy mit sikerült intézni.Üdv
Szia. Igen ilyen a fej a csavarhoz. Ma voltam szervizbe, 2 óra szenvedés után kifúrták a csavart, majd a maradék hármat is kicseréltem normális csavarra. Így nincs kerékőr, viszont jobban érzem magam. A poén az egészben az, hogy a kerék azóta nem engedett le:)
Ha ez a kerékőr csavarod van, amihez ez a fej kell, egyszer én is jártam úgy, hogy nem akart kijönni, mert nagyon rá volt húzva. Csak lefordult róla a fej és persze elhajtja a csavar fejét. Végül úgy oldottam meg, hogy crowa-val vettem le és miközben próbáltam lelazítani egy kalapáccsal ütöttem a crowa szár végét, hogy a leszedő fej ne ugorjon le. Igazából azért írtam ezt le, mert hátha a másik három kerékőr csavarod is nagyon rá lett húzva. Én is végső kétségbeesésemben próbáltam ezt és bejött. A csavar feje meg igazából csak a műanyag díszkupakot tartja. Ha letörik, arra is van megoldás. Üdv: Jancsi66
Szia Balika123! Úgy bizony! 12 év az átrozsdás gari. A szervizek szoktak ragaszkodni a szervizkönyv szerinti gyári átvizsgálások meglétéhez. A bíróságok nem mindig adnak ebben a gyáraknak igazat. Üdvözlettel: birobandi
Sziasztok! 2004-es 407 SW- en megjelent a rozsda. A csomagtartó ajtó krom diszlése fölött 3 helyen fel van puposodva a festék, kivűlről semmi sérülés nincs a festéken, belűlről indult el. 6 éves kocsin szerintem még nagyon korai..... Üdv
Azért elmesélem még a mai sztorim.... 16os gyári alufelni van a kocsin. Ma a nyári gumi szerelésnél jöttem rá, hogy nem minden gumis tudja centirozni, mert a felni közepén kicsi a lyuk, igy nem tudják felrakni a gépre. Elég sok járással találtam egy gumist aki megcsinálta, igaz nem ragasztotta a súlyt, hanem ráverte a felnire.....
Délután munkából hazamenet jelez a műszer, defekt a jobb első kerékbe. 4ccentis szög a gumiba. Semmi gond, felfújattam, irány a gumis újra. Leszerelés jönne, persze a kerékőr csavar eltört.... Át a szervizbe ahol 2 órán át szenvedtek vele, de nem jött ki a csavar. Holnap 10re megyek, állítólag kifúrják. Közbe a szenvedéstől szétment a kulcs is a kerékőrhöz. Szerencsére van belevaló felni csavarjuk és kicserélik mind a négyet rendes csavarra. Csak nem lopják el a felnim:)