Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2017.04.29 -1 0 35758

magyarán Cegédig bőven jó a matrica, aki pestre jár dologzni nap mint nap

de ahogy itt lent írta valaki, évi 30 alaklom esetén is megveszi az ember

mert időben megtérül, hogy nem kell szüttyögni a falvakban/városokban 50-es tempóval

 

már többször írtam, hogy akinek nem ér meg 5000 vagy 2*5000 ft-ot,

hogy a cél állomást gyorsabban, biztonságosabban elérje, az ne akarjon 2*2 sávon közlekedni

az csak bumlizon a falusi útakon

Előzmény: RadiX (35754)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 35757

Az M7-es és a 710-es között hiányzó kb. 2,6 km megépítése teljesen lekerült a napirendről?

 

 

dimelo Creative Commons License 2017.04.29 0 0 35756

Ez a kijelentés még aggályosabb:

"...a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a Pest megyére vonatkozó uniós fejlesztési korlátozások miatt

a 4-es út fejlesztése eddig nem indulhatott meg, de 2016-tól a kormány forrást biztosított, és elrendelte a továbbépítések előkészítését."

 

9-10 évvel ezelőtt kaptunk EU-s pénzt a Megyeri hídra és az M0 Keleti szektorra és az M31-re, ezért ez a mondatrész így nem valós.

 

Off

Kiegészíthette volna, hogy a Sukorói műbalhé ( és több más politikai cél) érdekében fúrták az M4 projektet.

A Pilisi gyümölcsösök ma már nem jelentenek "áthatolhatatlan" akadályt.

Az igazi megbánás az lett volna, ha közli:

Már évekkel korábban megindulhatott volna a kivitelezés, de le kellett játszani az érdekszféra meccseit.

A kormány csak a G-nap után látta elérkezettnek az időt, amikor magához "Szíjazta" a kivitelezőt.

Előzmény: mash.69 (35753)
dimelo Creative Commons License 2017.04.28 0 0 35755

Kicsit árnyaltabban...

Mindenki, aki nem Pestre megy, annak lehetőség a 40. út.

 

A tehergépkocsiknak kisebb útdíj, és a kétszámjegyűről nem tilthatók ki.

És azért az feltűnik, ha a napi 300 helyett napi 600 tgk. rongyol át Irsán.

A mai 40-es forgalma nem fog csökkenni, hiszen most sem mennek fel a 4-esre.

 

Lehet, hogy csak 5 % lesz az elmozdulás, de az bőven lehet.

Pilisen 50 % csökkenés, Irsán 5 % növekedés.

 

Nem fehér-fekete a történet...

 

Nekem a pátoszos csúsztatásokkal van bajom...mindig!

Előzmény: mash.69 (35751)
RadiX Creative Commons License 2017.04.28 0 0 35754

A megyehatár pont ott van ahol a 4-es keresztezi a 40-es utat Abony és Szolnok között.

Előzmény: mash.69 (35751)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.28 -1 0 35753

Te vagy az akinek mindig félig üres a pohár...

Előzmény: dimelo (35750)
berva1 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 35752

Szolnokról most is megvesszük a Pest megyei matricát, pedig max. 20 alkalommal megyünk évente Pestre....

mash.69 Creative Commons License 2017.04.28 -1 2 35751

Már elnézést de lofaszt mennek vissza docogni...

Évi 5000et meg ér a dolog...

Amugy is meddig Pest megye???

Ceglédi g???

Előzmény: dimelo (35750)
dimelo Creative Commons License 2017.04.28 0 0 35750

Ismét kinyílott a szakmai "csúcsdumaláda", csakhogy pontatlan, netán hibás az állítás:

Albertirsa, Ceglédbercel és Cegléd  nem mentesül.

Eddig mentesnek volt mondható a 40-es út.

De ha a 2x2 M4 fizetős lesz, mert tuti, hogy az lesz,

akkor vissza fognak menni a 40-esre többen, mint eddig.

 

Ami Pilisnek áldás, Albertirsának bánat lehet...

Előzmény: mash.69 (35749)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.28 -1 0 35749

Nem kell az a drón, itt a friss hír:

 

http://magyarepitok.hu/aktualis/2017/04/indulhat-az-m4-es-epitese-ullo-es-cegled-kozott

 

Az első ütemben Üllő-Albertirsa között új nyomvonalon valósul meg a kétszer két sávos gyorsforgalmi út. Ugyanakkor Albertirsa és Cegléd között a kétszer egy sávos szakaszokat bővítik kétszer két sávosra.

A szakasz megépítésével tehermentesül az átmenő forgalom alól Monor, Monorierdő, Pilis, Albertirsa, Ceglédbercel, Cegléd.

Előzmény: Infomaker (35747)
Balikaa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 35748

Ne türelmetlenkedj! Még csak holnap teszik le az alapkövet.

Előzmény: Infomaker (35747)
Infomaker Creative Commons License 2017.04.27 0 0 35747

felküldhetne valaki egy drónt szétnézni Üllő felé :), mert az M4 kapcsán jó régóta mennek a földszállítók, és valami hegyet csinálnak, de hogy mit? Ég még a Péteri útig sem jutottak.

radio100jozsi Creative Commons License 2017.04.27 0 0 35746

R76 bekötés az M7-be és az első 8 km szakasza, műholdfelvételre vannak rárajzolva a nyomvonal, nekem elég látványos így.

 

http://www.kormany.hu/download/d/49/01000/Ny%20R76%201%20m.zip#!DocumentBrowse

 

A másik pedig az M2-es szélesítése, új csomópontok. 

 

http://www.kormany.hu/download/1/58/01000/M2%20M0%20V%C3%A1c%20nyomvonalkijel%C3%B6l%C5%91%20korm%C3%A1nyrendelet_%20honlap.pdf#!DocumentBrowse

Balikaa Creative Commons License 2017.04.27 0 0 35745

Nem veszélyes hulladék.

Előzmény: klimakiraly (35744)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.26 0 0 35744

Lemarják az aszfaltot ... gondolom veszélyes hulladék. Majd ami alatta van azt kiássak vagy 40cm mélyen. Majd homokkal töltötték vissza reggel.

 

Ma már nem arra jöttem haza így nem tudom hogy mit csinálnak ... de azt lassan ... jelzőlámpa van kirakva, reggel konkrétan 2db. autó ment át és piros ... bohóckodás ez a Hungary nevű gyülekezet. ... így marad a hepe-hupás nosztalgiás utazás, Szentmihályon keresztül.

Előzmény: gyoparOHs (35743)
gyoparOHs Creative Commons License 2017.04.26 0 0 35743

centi 40 ?

Előzmény: Pompiere (35742)
Pompiere Creative Commons License 2017.04.26 0 0 35742

Akkor ez valami új "dili"lehet mert itt is felmarták a külső sávot Szeged felé, vagy 40 centi mélyen és 100 méter hosszan. Ez azért is érdekes mert én nem tapasztaltam, hogy ezen a szakaszon valami baja lett volna a burkolatnak. Természetesen attól még lehetett.

 

Azt már csak remélni merem, hogy az új aszfaltozás nem lesz olyan hepehupás mint itt és egy kicsit visszább. Igazi Mekk Elek munka!

Előzmény: klimakiraly (35728)
dimelo Creative Commons License 2017.04.26 0 0 35741

Ha a kivitelezésen gondolkodnátok, akkor elkerülte a figyelmeteket:

 

pénz van, de tervek nincsenek...

 

Ez olyan abszurd, amit eddig még nem gyakran hallottunk.

 

Minden beruházás legfőbb eleme a finanszírozás,

ehhez képest évekkel korábban kell tervezni és engedélyeztetni.

 

Csak a notórius példát említem:

M4 Törökszentmiklós-Püspökladány szakaszát 10 évig vizsgálgatták, éveken át tervezték

és egy éve építési engedélye is van.

 

Pénzt nem adott hozzá a kormány...

 

Ehhez képest Mohácsra  van pénz, de nincs terv?

 

Blöff, blöff, blöff az elvetemültebb fajtából.

 

Előzmény: radio100jozsi (35739)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.25 0 0 35740

Úgy tudom azt Mohácsra akarják.

Előzmény: radio100jozsi (35739)
radio100jozsi Creative Commons License 2017.04.25 0 0 35739

Most nem tudom a mohácsi, vagy a kalocsai Duna-híd, de úgy emlékszem tervben az volna, hogy az M0 régi pálya Duna-hídját elbontanák, és azt szállítanák le Kalocsára, vagy Mohácsra. De jelenleg csúszik a régi M0D pálya betonra építése, sőt a Szent István híd átépítse, mármint a régi pályaoldali hídé, így lehet ezért van csúszás a lenti hídépítéssel.

Előzmény: dimelo (35734)
v_peti Creative Commons License 2017.04.25 0 1 35738

Ez még hagyján. A slusszpoén az, hogy sehol sincs normális (legalább másodrendű út) csatlakozás a két oldalon!!! :(

 

Nézzük csak egyenként őket!

 

Dunaújváros: Észak-Dunántúlról van, az Alföldről nincs.

Dunaföldvár: Mindkettő megvan, na de a híd is már ősrégi.

Paks: Sehol semmi, az Alföldön még harmadrendű út sincs. :(

Szekszárd: Itt azért akad, de az Alföldön csak kerülőúton.

Baja: Itt van, de ez ősrégi híd.

Mohács:A Dunántúlról még okés lenne, de az Alföldön még értelme sincs, A határ közel és észak-kelet fele halad, így sehová sem érdemes vezetni az utat. Aki meg Szerbia fele megy, annak meg nem nagy kerülő Baja.

 

Mivel Mohácson komp van, és sűrűn (félórás követéssel) jár, ezért aki arrafele megy, annak nem nagyon érdemes kerülnie. Tehát egy egyhetes kikérdezéses utasszámlálással (megismételni mind a 4 negyedévben egyszer), könnyedén fel lehetne mérni az igényeket, hogy ki honnan hová tart.

Előzmény: mash.69 (35735)
sirdavegd Creative Commons License 2017.04.25 0 0 35737

Arról nem is beszélve, hogy Mohaccsal szemben nincs semmi. 2006-ban keróztam Beremend és Bácsbokod között arra, hát ott az első órában (~20km) nincs semmi. Meg nagyon utána se. A kompon se volt különösebb tolongás, ahhoz képest a paksin legalább mindig teltházzal szoktam találkozni.

Előzmény: mash.69 (35735)
sirdavegd Creative Commons License 2017.04.25 0 0 35736

A magyarcsanádi pillérek nagyon durvák, az egyiken még rajta vannak a távíróvezeték drótjai is (vagy a vasútin vagy a közútin). Náron kajakoztunk át alatta, elég érdekes.

Előzmény: mash.69 (35717)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.25 -1 0 35735

én is láttam a hírekben, ki is akadtam rá

semmiből a semmibe vivő híd....

M8 híd van Újvárosnál, M9 híd van Szekszárdnál

a kettő között valahol lesz Paks/kalocsa között egy

ez a mohácsi minek?

arra forgalomra jó a komp is, nem?

Előzmény: dimelo (35734)
dimelo Creative Commons License 2017.04.25 0 1 35734

Látszólag másik kávéház, mégis

 

Friss hír:

Orbán Viktor azt is megígérte az ünnepségen, hogy lesz Mohácson Duna-híd, úgy fogalmazott: “pénz van rá”, az a gond, hogy terv nincs.

 

Nem szakad le a plafon?

 

A gondos és előrelátó kormány nem tudta előre terveztetni?

 

Ja és honnan van a pénz? és mennyi: 50-70-100 milliárd?

 

Az M4 Törökszentmiklós - Berettyóújfalu szakasz építése helyett?

 

Vazz, az Úszó VB többe kerül, mint egy Duna-híd?

 

Meghibbant itt már mind....

Előzmény: mash.69 (35729)
dimelo Creative Commons License 2017.04.25 0 0 35733

Miért a határátkelőn vagy fennakadva?

Ugyanez Nagylaknál?

 

Sokkal inkább azon, hogy nem építenek havaria utat Nagykereki-Biharkeresztes között, legalábbis semmi hír ilyenről.

 

Mert ha nem lesz román oldal, akkor hol megy át a határforgalom?

Azt a 3-4 km-t a DN19-ig esetleg összegányolják?

Az egész forgalom bemegy Nagyváradra?

 

Ezért jelzem, Váradról semmi ok felmenni Dn19-és M4, mert ezalatt már Berettyóújfaluig eljut bárki.

A díjakat még nem is említettem.

 

Szív, sűrít, bent tart...   nem csak a motor robbanó.....

Előzmény: mash.69 (35731)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.25 0 0 35732

Manapság arrafelé haladunk, hogy a schengeni belső határokon is helyreállítják a határellenőrzést. Ez nem egy politikai topic, szóval ebbe most itt nem mennék bele bővebben, de határozottan nincs szándék a schengeni övezet kibővítésére, és én nem is számítanék rá, hogy ez belátható időn belül megtörténik. Én ma arra számítok, hogy a magyar-román határon még sok évig fennmarad a határellenőrzés, és - ennek megfelelően - szükség is lesz határállomásokra.

Előzmény: mash.69 (35731)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.25 -1 0 35731

mire elkészül a túloldala saját dolgával, addigra lehet is felújítani a határ átkelőt...

tényleg, kell még ilyen?

meddig schengeni határ a magyar határ?

Előzmény: dimelo (35730)
dimelo Creative Commons License 2017.04.25 0 1 35730

Ez az a szakasz, ami szégyen:

1. hiperdrága

2. fölösleges, ameddig a románok nem érik el a határt (10 év)

 

Bezzeg Törökszentmiklós-Berettyóújfalu között nincs forrás, de van forgalom.

 

Ha az M6-60, M3 vége szellempálya, akkor ez az épülő határszakasz mi lesz?

Előzmény: trizs77 (35727)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.24 -1 0 35729

Lézer Jani szerint drága lett a Tram Train

 

http://index.hu/belfold/2017/04/24/lazar_janos_nagyon_felhuzta_magat_az_nfm_es_a_mav_miatt/

 

 

én azt olvastam, hogy azért lett drágább, mert ide oda pakolgatják a költség elemeket

hol kiveszik a projektből és beteszik egy másikba

majd amikor rájönnek, hogy az nagyon drága, akkor megszűnik a kettes számú projekt

és visszatették a fő projektbe, ami pefrsze így elúszik

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!