sziasztok fórumozók.na mostmár télleg segítsen valaki mert összetöröm a gépem az tuti.van egy briggs 4hp motoros rota kapám cseréltem membránt olajat regulátor rugót.a problémám vele hogy nemakar menni rendesen megy egy darabig mint az állat utánna csak akadozik mintha darabos lenne a benzin úgy megy alapjáraton kicsit fekete füstöt ad ez mitől van?a karbin van 1db csavar tekerem minden felé de a tekerésre semmit nemreagál a motor ez amúgy mien csavar?mit szabályozna?rosszlenne a tyertyám?vagy nemjól tettem be a membránt?vagy nemkap rendesen benzint?légyszi segítsen valaki mert télleg összetöröm előre is köszönöm.
Igen nagyobb sebességnél biztosan jobban arébb dobja a havat.
Szerintem a gyárinál SOKKAL szélesebbet ne csinálj, szerintem elég akkora hogy a keréknyom mellet legyen még bőven hej.
8-as kazánlemez biztosan jó lessz, de én mikor a súlyzásra gondoltam akkor a kerék kipörgésére gondoltam. Bár igazad van mert kell, hogy legyen elöl is súly,de az se jó ha a keréknek nincs tapadása.
Szerintem olyanra épísd meg, hogy jobra és balra is tudja durni a havat sokszor jól fog jönni és nem tart sokba állíthatóra megcsinálni.
Jó a kétütemű, ha rendben van a lehajtása, de már a neten találni jó állapotú 8-10 lovas briggs motoros Robi 250T-t. Én is egy ilyet használok, elégedett vagyok vele.
Tökgázon a széllapát szabályozza a rugó feszességet, a motor terhelésének függvényében. Más a feszessége ha üresen húzod teljesgázra, vagy ha közben tövig vannak a kapák a földben.
Ha eredeti a rugó, nem kell piszkálni a feszességét. Az enyém kinyitja a pillangószelepet, akkor is, ha áll a motor. Amikor berántom, azonnal beáll a megfelelő helyzetbe.
Tulajdonképpen az a feladata, hogy amikor a motor erőlködni kezd a földben, a gázkar változatlan állása mellett korrigálja a fordulatot. többek között ezért is nem fullad le a (röpsúlyos) motor, ha a kapák megakadnak. Na meg a kuplung is elcsúszik.
üdv kösz a válaszod. én arra gondolok hogy ha gyorsabb a gép (felező nélkü) jobban tudja dobno oldalra a hvat pláne h ha jol oda van neki állitva a dőlésszög,én így gondolom de lehet h hülyeség! nem kell nagy területhez csak hobbi célra,bár tavaly volt olyan h kocsival csak holáncal tudtam kimenni az udvarról. na meg a szomszédaimban öreg nénik laknak és eltolom majd nekik a járdát :) szerinted érdemes a gyáritól kicsit nagyobb illetve magasabb méretűt gyártani? ja a sulyozásrol még annyit h 8 kazánlemezből csinálnám ha találnék a méh-be és meglenne a sulyozás is szerintem
Szükségem lenne töltögető ekézéshez egy erős kisgépre, és valami régit szeretnék, lehetőleg Robit. Létezik sebessségváltósban olyan amelyiknek stabil a váltója? Mit kell ezeken nézni, hogy derül ki ha rossz a váltó? Drága a javításuk? Ha vigyázok rá akkor is tönkremegy?
A régi 2T Terra alkalmas komoly munkára? Bocs ha sokat kérdezek, a válaszokat köszi.
Én is így gondoltam régebben,és csak rotáltam. Ma már a rotálás helyett is sorkőzművelőt huzok,nekem sokkal jobban bejőn.Kötött,száraz agyagos talajon a rota csak pattog,míg a sorközművelő simán megy. Dudvát nem tekeri fel,stb...Okát nemtudom,de nekem a szántogatott talaj jobbnak tűnik mint a rotált.Én csak ájánlani tudom mindkét adaptert.
Tudomásom szerint vegyesen (valaki felezővel, van aki felező nélkül használja) használják a tolólapot.
Szerintem ajánlott hozzá felező hozzá ( a gyár is ajálja a felező használatát).
Felező nélkül szerintem gyors lenne és ha nagyobb a lehullot hó menyisége akkor csak forogna a gép kereke egyhejbe, te meg tolhatnád a gépet. Amenyiben kevés hó esik akkor meg lapátolni sem nehéz és a lapátolás nem kerül üzemanyagba. Ha már itt tartunk szerintem keréksúlyt sem árt rá rakni a tapadás végett.
A döntés elötted áll. Persze az sem elhanyagolható, hogy mekkora területen szeretnéd eltakarítani a havat. Ha nagy területen szeretnéd tolni a havat akkor szerintem jól jársz egy tolólappal.
Üdv,nekem volna egy még előbbi négyütemű,Rk-4 vagy robi 56-os ajánlatom,garantáltan alig kapált ,Fűnyíró adapterrel kapákkal,tárcsával.A motor Újszerű gyári állapotban,javítva nem volt még hiszen nem sokat ment.
Igazából két versenyző lenne, nem tudom ezek a képek mondanak-e valamit a gépek állapotáról: az első 40 ezer, nekem ez a szimpibb. a második 30 ezerbe kerül. Szerintetek ez korrekt ár?
Hótolót gyártani készülőknek.Nefeletkezzetek el a műanyagokról.Pl.nagy átmérüjő műanyag cső, Trabanr ajtó boritás,motoháztető.Hólapátnak bejött nemtapad rá a hó.
Tanácsot kérek szépen: A férjemnek szeretnék meglepetésként venni egy használt, működőképes rotációs kapát. Találtam egy RK 02-es Briggs motoros, 4 Le-s, 1989-es, ránézésre szupi állapotban lévő gépet, 40 ezer forintért. Szerintetek megér ennyit? Illetve mi a tapasztalat, ez a típusú gép megbízható? Kapható hozzá alkatrész? Kis méretű kertek műveléséhez elég a mérete, ugye? Köszi előre is minden tanácsot! :)