Kérdést tolmásolok: Olyannal találkozott-e már valaki, hogy induláskor a kocsi néha azt jelzi, hogy nincs olaj (1.4 bmw motor). A szerviz szerint ez szoftver kérdés, illetve felhasználói hiba, ugyanis a sokszor nyitogatott ajtó (Ecnomy Mode) ilyen hatással van az olajszintérzékelésre.
Tudom, hogy a nívópálca a mérvadó, de a tulajdonosra mindig a frászt hozza a hiba, másrészt pedig a magyarázatot nagy kamuzásnak/lerázási próbálkozásnak tartom (vagy, ha nem, akkor azért több mintérdekes műszaki megoldás).
akkor szerzek majd egyet valahonnan.és ha vállalod keresünk egy időpontot és felkúszok pestre érte:) amúgy anyagi vonzata mennyi lenne,ja meg időben mennyit kell rá fordítani
gykran jársz errefele?:) a kart egyébként honnan lehet beszerezni?vaterán láttam most de az com2000-hez jó ebbe meg 2005-ös van legalább is a servicebox alapján
Mi a módja egyébként? No meg mennyiért?:D Ja és persze mennyi az esélye annak ,hogy működni is fog,mert ahogy olvasgattam nem mindegyik peugeotban sikerült megoldani a dolgot.Pest nem igazán esik a vonzáskörzetembe(260km) ,úgy hogy amennyire tudok biztosra akarok menni
Üdv mindenkinek! Utólagosan megoldható a tempomat beszerelése 308ba?:) (1.6 vti 2008-as premium).Ahogy olvasgattam erről szóló peugeotos témákat abból azt szűrtem le ,hogy elég a gyári tempomat vezérlő kar,meg egy ügyes ember aki aktiválja.Elég sokat hajtok autópályán aztán kényelmesebb is lenne vele az élet meg persze idegesebb napokon lehet vele spórolni is :)
2 éven belül már 3x égett ki tompított fényszóróm. (Egyik oldal 2x, másik oldal 1x).
Más is tapasztalt ilyet?
Van okom aggodalomra, hogy valamilyen túlfeszültség keletkezik, tehát valami elektronikai hiba állhat ennek a hátterében?
Másik dolog amit tapasztaltam, hogy a légkondi (kétutas) ha kb 21 C-ra van állítva (kint mondjuk 28C van), akkor nem igazán tolja a hideget. Ha leveszem minimumra (LO) akkor jon rendesen a hideg levegő. Ez normális?
Egyébkent szuper a kocsi, a család imádja semmi egyéb rossz tapasztalatom nincs vele.
- hátsó fejtámlák kialakítása (föl kell húzni, különben nyom, utána le kell engedni, mert nem látsz ki)
- csomagtérben az akasztófülek könnyen kiszakadnak
- semmi gyári extra nem építhető bele utólag
- a világos kárpit hamar gusztustalan lesz
- csak nagyon drága gumikkal stabil
Az utolsóhoz magyarázat: elég jó a futóműve, ezért bátran küldi neki az ember. A határt nehezen érezni, ezért egy gyors kanyarban simán kicsúszol, annyira alulkormányozottá válik. Az ABS miatt meg drasztikusan megnövekszik a fékút!
Más kisautóval nincs konkrét összehasonlítási alapom, de kategóriájában ennek a legigényesebb a beltere. Legalábbis ami az anyagok minőségét és tapintását érinti. (kivéve az ajtón az a szarság).
Már lassan másfél hónapja hajtom az autót (5ajtós 1.6 Vti) és nagyon de nagyon tetszik. Bár azért elfogultnak is mondanám magam, de egy 206-os után ég és föld... Negatívumot nem is tudok írni, pozitívból meg annyi lenne, hogy estig írnám.
Igazából csak azoknak üzennék ezzel, akik azon törtik a fejüket, hogy vegyenek-e 308-ast vagy ne, IGEN vegyenek (és nem vagyok pug kereskedő, csak szeretem a kocsim). Na jó egyedül a hideg alapjáraton fellépő magasabb fordulatszám kérdéses, hogy mi okozhatja, de ettől függetlenül semmi de semmi gondja nincs.