Pannónia, a "magyar legenda". Ez a topik kapcsolódik a Pannónia motorkerékpárok topikhoz (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017) Itt főleg olyan információk, hozzászólások találhatók meg, amelyek Pannónia tuningolással, versenyzéssel kapcsolatosak. Magas szintű szakmai ismeretek, trükkök, tippek. Csak haladóknak :-) !
Nagyon jól írod le a dolgokat,de én ezt a topik osztódást fejlődésnek értékelem a jobb átláthatóság miatt,de persze az oda illő témával (a Pannonia topikba ) ott próbálkozok később is ! Persze többeknek ez övön aluli ütésnek tünik, amit meg is értek,de én nem érzem magam megsértve emiatt ,persz én nem is segítettem annyit másoknak mint az érintettek !
Igen ,olvastam ,hogy két Yamaha YDS 2-est vettek mintának a 60-as évek elején ,az egyiket szétszedték a másikat próbafutásnak vetették alá és erről még képek is voltak ! De elég ránézni a kettőre azt hiszem !
A Mikuni porlasztót, meg a Mitsubishi dinamót leveszem, akkor nem marad 60%. Más a blokk, a hengerek hasonlósága köszönhető lehet az akkori trendnek is (az Adler is hsonló). A váltót nem tudom milyen a Yamaháé.
Én magam is versenyeztem 25 éven keresztül de egy versenyt sem adtam fel soha. Pláne két begyöpesedett agyú pacák véleménye miatt.
Sokkal többek vagytok annál, hogy feladjátok.
Mars vissza a pannóniások közé. Oda tartoztok. A politikával is az a baj, hogy ketté szakitják a népet. Most már ez a maroknyi pannoniás is agymosott lett.
Nagyon érdekesek az írásaitok. Nem beszélve a nagy öregek emlékeit is vigyétek tovább.
itt a versenyhengerekilencbordás mint a p21ez speciál ugyan arra a ftengelyre való azonos hajtokarral. ha 5mm rövidebb hajtókart használnék a 250hengerbe is bele lehetne hüvelyezni. Biztos hogy a ftengely sulyozását is meg kellene változtatni.