-Izrael. Hebronban néhány száz "kiválasztott" uralkodik több mint százezer gojon.
Ahonnan több mint 4ezer zsidót az arabok elüldöztek a 20-as években. Szó sincsen kiválasztottságról amiről azt sem tudod mi az. Ostobán ismételgetsz egy szót amiről azt hiszed, hogy valami nagy durranás amit mondasz.
Nincs erő:) Izrael önvédelmi harcotn folytat, a néhai szélsőségesewk, pl Kahasne rabbi ellenére. A Hamsz, all-Kaida elsősorban aí kereszténységet akarják kiírftani, minthogy a VI-XI. sz-ban élnek.Ha azt akarod, felejtsd el a csülköt és a SÖRÖT, képzelkj el 1 lefátyolozott-csadoros-kendős luvnyát, akiért kálimot kell fizetni, kólönben kivégeznek. A kenyai makákó űután 1 jó amerikai elnök és le lesz rendezve. Vagy ha bem akarod, burnuszban imádd Mária országát. Bocs, ott olyan nincs:))) Naponta 5x borulj le 1 meteór felé, kerüld a SÖRÖT , de lehet 2 db nagyon bódös feleséged:)))
És ma is ott tart a magyarság, hogy nekünk isten parancsát követve jogunk van népeket kiirtani, mint tette ezt Israel Hess rabbi 1982-ben, illetve amikor derék rabbik erre buzditották az izraeli katonákat?
De, ugyanaz:) Különböző törzsek, klánok, vallások. Közös kapocs kellett. István miért végeztette ki a fehérló-híveket? Mózes miért a Moloch-imádókat ? Ezért.
Nos, ez a föld szerintem nem Mária országa. Ez az ország a magyaroké.
Az, hogy egy egy régebbi uralkodója talált magának valami bálványt, akihez fohászkodott, azért nem azonos azzal a náci ideologiával, amit a fajvédő kiválasztottság mitosz képvisel....
Az nem. Töübb is kell hozzá. Aki Mária országát kiröhögi, az mayargyúlölő? Nem hiszek Isten 1etlen választott népében, de 70 évvel ezelőtt nem kérdezték volna a hatóságok, bevágnak 1 gázkamrába, vagy ha mázlim van, a gettóba. Ha nyilasoknál találkozok a Dunánál, ők sem kérdeztéák volna. Felekezetzen kívűli 1istenhívő vagyok, de az egyházak dogmatikája és khierarchiái zavarnak. Habár találok más-más popzitív tényt is bennük.
Aki nem született etnikai, vagy vallási zsidó, csak az izraeli bevándorlás kedvéért vállalhatja, mivel nemzeti vallás.A katolikus betérésért pl nem adnak olasz állampolgárságot:) Más: sok európai akar tunéziai rabszolga-feleséget, de át kell térni a helyszíni házasságkötéshez. . A körűlmetélkedéshez nem kell orvosi bizonyítvány, elég 1 fotó, amiért cc 5 eurórért bármelyik hímnemú állampolgár letolja a gatyáját és hagyja magát fényképezni:) Akiknek az antiszemitizmus az 1etlen vallásuk, azok nem értik meg, hogy az igazi vallásokban az, ami röhejesnek tűnik, az is logikus.
Bárki betérhet:) Más vallást sem ismerek, ami elutasítja a betérni kívánkozó bárányt:) Némelyeknél vannak feltételek - a zsidónál és az iszlámnál a körűlmetélkedésnek nevezett műtét. Kórházakban adnak fájdalomcsillapítást. A kereszténységben pl a református liberálisabb, a katolikus hittanhoz, gxűledkezetbe járáshoz köti a felnőttkörfi betérést. 1iket sem tartom problémának, logikus.
Nem egészen. Sok nemzeti vallás van egyes felekezeteken belúl is. Pl az ortodox (görögkeleti, prtavoszláv) Több nép vallja de ninxs központja, pápája, mindegyik külön pártiarkátus. A protestáns felekezetek űgyszintén. A 2istengívő párszi is nemzeti vallás, de sok indiai perzsa leszármazott is követi. Nacionalista vallás pl a görög ortodox - pl a bevándorlójnak az állampolgársághoz kötelező felvenniük. Sok iszlám országban is dívik. Az izraelita vallást bárki felveheti, ha vállalja a hittant, a nyelvtanfolyamot és ha hímnemú a körúlmetélkedést. Az utóbbi az iszlámnál is kötelező, de a betéréshez elég háromszor elmondani arabul hogy Allah az egyetlen Isten és Mohamed az ő prófétája. Minden világosíadás ellenére a vallás meghatározó kérdés a világon.
De:) Szintén teológia - a kereszténység, az iszlám, a hinduizmus, a buddhizmus ún. világvallások.Nem (szinte) egyetlen etnikum gyakorolja, hanem sok. Az izraelita nem . Alapvető lexikális tudás. Mármint a nagy vallások között.
Nem az volt, de így rendelkezett:) Róma felgyújtását fogta rájuk, az titok marad hogy szimpla őrült volt, vagy némi aktuálpolitika is szerepet játszott.
Ugyan a szó szoros értelmében nem a zsidók ölték meg, de azért volt hozzá némi közük.
(Ezt nem elismerni,kb.olyan mintha valakit megdobnak kővel,és aki dobta az a következőt mondja: nem én voltam, hanem a kő.)
Az ide vonatkozó részlet:
"Akik elfogták Jézust, Kaifás főpap elé hurcolták. Ott már együtt voltak az írástudók és a nép vénei.58Péter messziről követte, egészen a főpap palotájáig. Bement és leült a szolgák közé, hogy lássa, mi lesz a dolog vége. 59A főpapok és az egész főtanács hamis bizonyítékokat kerestek Jézus ellen, hogy halálra ítélhessék, 60de mivel nem találtak, sok hamis tanú jelentkezett. Végre jött kettő, 61s így vádaskodott: "Azt állította: Le tudom bontani az Isten templomát, és három nap alatt újra fel tudom építeni." 62A főpap erre felállt és megkérdezte: "Nem felelsz semmit arra, amivel ezek vádolnak?" 63Jézus hallgatott. A főpap folytatta: "Esküvel kényszerítlek az élő Istenre, mondd meg, te vagy-e a Messiás, az Isten Fia?" 64"Magad mondtad - felelte Jézus. - De mondom nektek, mostantól látni fogjátok az Emberfiát, amint a Hatalom jobbján ül, és amint majd eljön az ég felhőin." 65A főpap erre megszaggatta ruháját s felkiáltott: "Káromkodott! Mi szükségünk van még tanúkra? Magatok is hallottátok a káromkodást. 66Mi a véleményetek?" "Méltó a halálra!" - kiabálták. 67Aztán szembeköpdösték, és ököllel verték, mások arcul ütötték, 68és közben kérdezgették: "Találd ki, Messiás, ki ütött meg!"
"11Közben Jézust a helytartó elé állították. A helytartó megkérdezte tőle: "Te vagy a zsidók királya?" "Te mondod" - felelte Jézus. 12A főpapok és vének vádjaira azonban nem felelt semmit. 13Erre Pilátus így szólt hozzá: "Nem hallod, mi mindennel vádolnak?" 14De ő egyetlen vádjukra sem felelt. Ezen a helytartó igen meglepődött. 15Az ünnep napján a helytartó szabadon szokott bocsátani egy rabot, a nép kívánsága szerint. 16Volt akkor egy hírhedt rabjuk, Barabásnak hívták. 17Pilátus kérdést intézett hozzájuk: "Mit akartok, melyiket bocsássam el a kettő közül, Barabást vagy Jézust, akit Krisztusnak mondanak?" 18Tudta ugyanis, hogy csak irigységből adták kezére. 19Míg ott ült ítélőszékében, a felesége üzenetet küldött neki: "Ne legyen közöd annak az embernek a dolgához! Az éjjel álmomban sokat szenvedtem miatta." 20A főpapok és a vének felbujtották a népet, hogy Barabást kérje ki, Jézusnak pedig kívánja halálát. 21A helytartó tehát föltette a kérdést: "Mit akartok, melyiket bocsássam el a kettő közül?" "Barabást!" - kiáltották. 22Pilátus tovább kérdezte: "Hát Jézussal, akit Krisztusnak mondanak, mit tegyek?" Mind azt kiabálták: "Keresztre vele!" 23"De hát mi rosszat tett?" - kérdezte. Annál inkább ordították: "Keresztre vele!" 24Pilátus látta, hogy nem megy semmire, sőt a zajongás még fokozódik is. Vizet hozatott, s a nép szeme láttára megmosta kezét: "Ennek az igaz embernek vére ontásában én ártatlan vagyok - mondta. - Ti lássátok!" 25Erre az egész tömeg zúgta: "Vére rajtunk és fiainkon!" 26Akkor szabadon bocsátotta Barabást, Jézust pedig megostoroztatta, és átadta nekik, hogy feszítsék keresztre."
Jézus nem új vallást alapított, hanem a zsidó vallást reformálta. Maga a keresztény szó a kivégzőeszközből jön, amihez 3 dolog vezetett.
1. A Jézus-követő bettlehemiek és a Jézus-ellenes jeruzsálemi farizeusok belharca.
2. A szájhagyomány szerint, vagy a valóságban is ősapja Dávid király volt, amit Heródes veszélyesnek érzett a hatalmára. Akkor még Júdea nem római provincia, hanem protektoriátus-domínium volt. 3. Bár ügyesen kitért 1 provokatőr kérdése elől - add meg Istennek ami Istené és add meg a császárnak, ami a xsászáré - a rómaiak is veszélyesnek találták tanait.