Keresés

Részletes keresés

zöldember Creative Commons License 2007.03.31 0 0 28
Nem, csak a parafásakat kicseréltem.
Előzmény: motorkami (27)
motorkami Creative Commons License 2007.03.31 0 0 27
Ne rémisztgess! Nekem még a polcon figyel, de ebben a hónapban be akarom rakni. Ha csúszni fog teken bekem magam :)
Raktál alá eredeti lamellát is?
Előzmény: zöldember (26)
zöldember Creative Commons License 2007.03.31 0 0 26

Bocs hogy zavarlak benneteket.

P 21 em van. nem tuningolt mégis csúszott a kuplung. Azt tanácsolták vegyek spéci műanyag lammellákat. Nagynehezen sikerült szerezni egy garnitúrát. 18 ezret kértek érte.  Ma beszereltem és továbbra is csúszik. A bewdein ok. Milyen módszert használtok a 40 lóerő átviteléhez amivel még be lehet húzni a kart.

Dimma Creative Commons License 2007.03.31 0 0 25

Ma akartam feltenni egy pár képet. Egy kicsit modositottam a felömlö befujási irányán és pár kört lenyomtam az utcán. Engem is meglepett a dugattyu tetö képe.

elemet kell cserélni a gépbe/azt még tudok/ Talán tul komplikálok egy két dolgott és tul lassan haladok. Minden félkész, de a blokk nagyon forog,és eröböl. Az ÜR számolt hozzá csövet , de egy hangyányit foroghatna még,10000felett.

Előzmény: Törölt nick (23)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 24
Feltételezve ,hogy minden rendben méret , bállítás  stb. a koszos üzemanyag vadítja meg legjobban ,ha jó ü.a. szűrővel is fennál a gond, akkor kell belebonyolódni jobban !
Előzmény: emzoli22357 (22)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 23
Visszatérve a képen lévő hengeremre, a kb. 5mm mély segéd átömlőket igen nehéz befokolni ( az irányítási szögeket ), de működés közben nekem teljesen más irányok jöttek ki mint a beállítottak ! Meg én úgy gondolom ,hogy a tanított (klasszikus ) átömlési elmélet csak az indításnál vagy a korai kétüteműeknél ( tarajos dugós stb. ) működik ,a mostaniaknál működés közben a nyomáshullámok és a rezonanciák rendesen "felülírják" a kimért/beállított szögek álltali gáz írányítást !  Én az átömlést a hengerfej képen ellenőrzöm a karburálást a dugótetőn !   És most vettem észre a kép bal felső sarkában lévő dátumot ,amiből az következik hogy ez még a rosszúl múködő beállítású , de innen nem látszik a különbség !A jól működő 2005 év végére alakúlt ki !
Előzmény: Dimma (19)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 22
Azt szeretném kérdezni, az uraktól, hogy van e a p20 porlasztó tűszelepének valami egyedi trükkje, ha hol ereszt mint állat, hol meg rendesen szabályoz, vagy a szokásos eljárás az irányadó?
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 21
Kösz a hozzáállást a többiek nevében is ,de csak egy kattintásnyira vagyunk a másik oldaltól és szerintem ugyanúgy írnak oda is a többiek ,mert én biztos !  Egyébként az motorátépítés és tuning témának is jobb a koncentráltság ,és szerintem meg is érdemli a kiemelést a többi témából !          Kinek mi a véleménye erről ?
Előzmény: NCs_T1 (11)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 20
Nem ragadt be ,meg nem is azért használom ,hogy azn én írásaim kiemeljem a többieké közül ,hanem mert sokkal jobban látni  és gondolom ezzel nem csak én vagyok így !  Mert úgy 30 perc után már kezdenek a vékonyabb betűk összefolyni előttem ,igaz 1 méterről nézem a 19" -os monitort 1024×768 felbontásban . Így visszaolvasásnál jobban szembetünnek fáradtan a hibák ,a kihagyott betük . Ha nem nagy gond én továbbra is használnám , és annak még jobban örülnék ha a többiek is ezt tennék  !
Előzmény: Törölt nick (16)
Dimma Creative Commons License 2007.03.31 0 0 19

A henger szemponjából azonos söt abba az idöben a csapszeg is 15 volt sokáig.

a fötengely hajtókarrud és a többi is/mint ma/ a lengövilla persely az rd250 is jó

de nem akarom sorolni mert a mienk és igy is jó. Volt szerencsém a gyárba lévő mintával menni bár pár karikát.Nem volt különbség.

Előzmény: Törölt nick (14)
abes Creative Commons License 2007.03.31 0 0 18
Zárható.
Occi Creative Commons License 2007.03.31 0 0 17

Azt hittem csak engem zavar :-)

 

Előzmény: Törölt nick (16)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 16

Na jó napot. G Jani beragadt a félkövér gombod :)

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 15
Nagyon jól írod le a dolgokat,de én ezt a topik osztódást fejlődésnek értékelem a jobb átláthatóság miatt,de persze az oda illő témával (a Pannonia topikba ) ott próbálkozok később is !  Persze többeknek ez övön aluli ütésnek tünik, amit meg is értek,de én nem érzem magam megsértve emiatt ,persz én nem is segítettem annyit másoknak mint az érintettek !
Előzmény: zöldember (9)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 14
Igen ,olvastam ,hogy két Yamaha YDS 2-est vettek mintának  a 60-as évek elején ,az egyiket szétszedték a másikat próbafutásnak vetették alá és erről még képek is voltak ! De elég ránézni a kettőre azt hiszem !
Előzmény: motorkami (4)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 13
Így már világos mire gondolsz !   Mert abból ,hogy rövidebb kart használ valaki még nem következik egyértelműen a hosszabb dugó !
Előzmény: Dimma (5)
motorkami Creative Commons License 2007.03.31 0 0 12
A Mikuni porlasztót, meg a Mitsubishi dinamót leveszem, akkor nem marad 60%. Más a blokk, a hengerek hasonlósága köszönhető lehet az akkori trendnek is (az Adler is hsonló). A váltót nem tudom milyen a Yamaháé.
Előzmény: Dimma (10)
NCs_T1 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 11

Szabad szavazni ? Vagy már tökmindegy ? Ha szabad, akkor kérnélek bennetek lecso, Dimma, G.JANI sipirc vissza, ott a helyetek. Köszi. :)

Dimma Creative Commons License 2007.03.31 0 0 10

Sajnos kétségtelen a testvérség de van a p20 ban a Sági féle géniusz.

bár a 60% megegyezik a Yamahával.

Előzmény: motorkami (4)
zöldember Creative Commons License 2007.03.31 0 0 9

Szevasztok Pannonóniások.

Én magam is versenyeztem 25 éven keresztül de egy versenyt sem adtam fel soha. Pláne két begyöpesedett agyú pacák véleménye miatt.

Sokkal többek vagytok annál, hogy feladjátok.

Mars vissza a pannóniások közé. Oda tartoztok. A politikával is az a baj, hogy ketté szakitják a népet. Most már ez a maroknyi pannoniás is agymosott lett.

Nagyon érdekesek az írásaitok. Nem beszélve a nagy öregek emlékeit is vigyétek tovább.  

Nélkületek szegényebb a topik.

lecso Creative Commons License 2007.03.31 0 0 8
Jó reggelt.

Dimma, így már én is értem. Rövidebb hajtókar-magasabb dugattyú párosítás.
Dimma Creative Commons License 2007.03.31 0 0 7

Nagyon összekutyultam. a henger a td2-é ami a p20 testvére.

a dugó az a td3 és tr 3-s é. löket 54 mindkét esetben csak a csapszegű

felső éltöl mért távolság +6mm.

Dimma Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6
itt a versenyhengerekilencbordás mint a p21ez speciál ugyan arra a ftengelyre való azonos hajtokarral. ha 5mm rövidebb hajtókart használnék a 250hengerbe is bele lehetne hüvelyezni. Biztos hogy a ftengely sulyozását is meg kellene változtatni.
Előzmény: Törölt nick (2)
Dimma Creative Commons License 2007.03.31 0 0 5

A rövidebb hajtókar miatt hosszabb lehet a dugattyu csapszeg feletti része.

ezért több hely marad a felömlő kialakitára. A KTM már 79- ben igy készült a cz-vel

ellentétbe, az osztott szivot készitett.

Előzmény: Törölt nick (3)
motorkami Creative Commons License 2007.03.31 0 0 4
Kétségtelen, vannak (látszólagos) hasonlóságok. De biztos vagy te abban, hogy ezt a Yamahát elődnek lehet tekinteni?
Előzmény: Törölt nick (2)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 3

BRC  ! Fel rakom ide is a f.tengelyek képeit összehasonlítani ,itt könnyebben megtalálható !

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 2
És mivel  P20-al foglalkozik az ebben érintettek többsége ,hogy stílusos legyen a kezdés ,itt az elődről pár kép :
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 1

És persze különös köszönet ApaE márkatársnak ,a létrehozásért !

Előzmény: ApaE (-)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.31 0 0 0

Szeretettel üdvözlök minden ide látogatót !

Előzmény: ApaE (-)
ApaE Creative Commons License 2007.03.30 0 0 topiknyitó

Ezennel megnyílt a nagysikerű Pannónia motorkerékpárok topik versenytagozata.

Vigyázat, mélyvíz :-) ! Csak haladóknak :-) !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!