Én ma cseréltem izzót hasonló okból, igaz nekem digit klíma van. A Club oldalán van fent egy dokumentum róla, igaz franciául, de a képek alapján meg lehet oldani a dolgot.
A vez.panelban-ben 3 db "rizsszem" izzó van 12V - 1,2 W asszem. Müany.foglalatban,kiszedhető belőle :D Mielőtt berakod az újat próbáld ki,h jó-e. Csak gyújtáson müxik.
Igen, a tanítást régebben ajánlották, meg is szoktam csinálni néha, de nem sokat segít :/
Gondoltam hátha szétkapta már valaki és valami egyszerű hibája van, emlékszem a pug206-osok az indexkapcsoló sz*rt be, szervíz rögtön cserélte volna, én meg minden mindegy alapon szétszedtem, kiderült csak rézforgács gyűlt benne össze, kitakarítottam, utána évekig tökéletesen működött. Szóval sokszor könnyen javítható hiba van a háttérben, csak nem esnék neki vakon amíg nem adok esélyt annak, hogy esetleg más tapasztalatát is felhasználjam :)
Sziasztok! Rendeltem bicskakulcsos kulcsházat ebayről, de a beüzemeléssel megrekedtem. Azt hittem átpakolom a belsőségeket a régiből, kimaratom a szárat és ennyi. A nyák szélesebb, mint az új kulcsház, az elem is nagyobb, mint az újban a hely. Rosszat rendeltem?
1. Nekem kétszer cserélték az egész szerkezetet (garanciában), mire valamennyire helyrejött a dolog. De néha még most is megesik. Zolysisy azt szokta ajánlani, hogy fel kell tanítani újra a végállásokat az ablaknak.
2. Zolysisy-t üldözd ebben az ügyben, mert az övé is ilyen, és bár én a kocsijában ülve 2 perc alatt rájöttem, mi a titok nyitja, szerintem ő azóta sem tudja beállítani a hőmérsékletet a Luciferben, és hol megsüti, hol megfagyasztja magát :D Szóval üldözd csak bátran, hátha kitalálja a megoldást...
van két roppant idegesítő elektro-mechanikus hibám, nem életbevágóak de kezdetek óta jelen vannak, és hátha.
1. Ablakemelő. Elég sorszor eljátsza, országúti tempónál szinte mindig de egyébként is, hogy mondjuk leengedett ablaknál húzok rajta hogy tekerje fel, akkor megindul felfele egy pillanatra majd teljesen leengedi mintha mondjuk akadályba ütközne.
2. Digitklíma tekerő gomb. A vezetőoldali teljesen random léptet, tekerem hogy lefele állítsam és ugrik fel félfokot, aztán kicsit le, megint fel, szóval egy 1.5C-os állítás a normál három kattintás helyett egy több mp-es ide-oda tekergetős játékká fajul ami mondjuk vezetés közben roppant veszélyes, mert a kijelzők figyeli az ember.
az már úgy rémlik új immos, nincs már kulcs chip szóval vagy a bsi-nek adni kell neki egy új belépési kódot (kódkártya pin) vagy lekérni egy márkaszervízből a kódkártyát, úgy a pin-el belépni és felprogramozni
Elemet raktál a második kulcsba újat? és utána inicalizáltad/tanítottad?
(307, 1.6 hdi, 110le, no fap, 2006. év, kb 240e km)
Kormány gondom van. Hibajelenség: Reggel (lletve 6-8 óra állás után, pl meló után) beindítom a motort, és kb. 2 percig ha forgatom a kormányt, az néha megakad, majd tovább tudom forgatni. Ált. álló helyzet, vagy kis sebességnél. 2 perc után a hiba eltűnik, gyönyörűen körbeforog könnyen a kormány akár álló helyzetben is, akár menet közben, semmi baj nincs vele. Megállok 1-2 órára, indulok vele, és minden jó.
Elvégzett ellenőrzések:
- a szervó olajból hiányzott 0,75 deciliter, így most maxon lett. (gyári Total olaj a Peugeot-tól)
- BSM utolsó 70A-es bizti környékén nincs kontakt hiba, nincs oxidáció (MF8 talán?)
- szervómotor csatik nem oxidáltak, tele zsírral
- az öt éves akksi cserélve újra (70Ah, 640A)
ezek ellenére a hiba jelentkezik.
Egyéb ötletek esetleg? Kormánymű, fogasléc, szervomotor, BSM?