Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kvissi 307 Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106474

Én ma cseréltem izzót hasonló okból, igaz nekem digit klíma van. A Club oldalán van fent egy dokumentum róla, igaz franciául, de a képek alapján meg lehet oldani a dolgot.

Előzmény: Szatti. (106445)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106473

A vez.panelban-ben 3 db "rizsszem" izzó van 12V - 1,2 W asszem. Müany.foglalatban,kiszedhető belőle :D Mielőtt berakod az újat próbáld ki,h jó-e. Csak gyújtáson müxik.

60 - 80 Ft között vannak.

Előzmény: Szatti. (106467)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106472

létezik.. de ha meg is jön és stb.. attól még nekem is faragnom kellett rajta hogy olyan legyen ami szerintem jó.

Előzmény: -R3kram (106471)
-R3kram Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106471

ehhez a bélhez is van bicska ház? linkelnél infót róla?

Előzmény: Zolysys (106470)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106470

Rosszat rendeltél mert az a sima bicskához való. Ha megnézed eleve máshol vannak a gombok. Az új házat átveszem tőled :)

Előzmény: Tomee_ (106465)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106469

szét kellene szedni és meg kellene csinálni :)

mind2 re igaz :)

Előzmény: ádibébi (106464)
BuNnY Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106468

Igen, a tanítást régebben ajánlották, meg is szoktam csinálni néha, de nem sokat segít :/

Gondoltam hátha szétkapta már valaki és valami egyszerű hibája van, emlékszem a pug206-osok az indexkapcsoló sz*rt be, szervíz rögtön cserélte volna, én meg minden mindegy alapon szétszedtem, kiderült csak rézforgács gyűlt benne össze, kitakarítottam, utána évekig tökéletesen működött. Szóval sokszor könnyen javítható hiba van a háttérben, csak nem esnék neki vakon amíg nem adok esélyt annak, hogy esetleg más tapasztalatát is felhasználjam :)

Előzmény: ádibébi (106464)
Szatti. Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106467

Segítenél még annyit pls. hogy milyen típusból és hány darabot kell vennem (mielőtt szétkapnám)?

THX!

Előzmény: Zolysys (106447)
megadex Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106466

Néhány napja írtam hogy  nem működik a ventilátorom

Akkor  délelőtt  még működött  délutni inditás utan meg nem.

Nem használtam az autót egy két napig, tegnap elinditom, és müködik a ventilator lehet kapcsolgatni a fokozatokat is. mintha sose lett volna baja.

 Akkor most mi a rák ez? egyszer megy egyszer nem? A motor  nagy valószínűség szerint jo lehet, mert akkor  nem "javulna meg" magától.

Ennél is lehet olyan  gond hogy "tanítani " kell ?

még az akksi saru se  volt levéve már egy éve  minimum

Nagyon nem   volna jó, ha megint evver csak meggondolja magat és nem megy , miközben  párás az ablak belülröl ..

Ez  is valami tipushiba?

köszönöm a  választ

tipus: 2004-es 307 sw hdi 90le

Tomee_ Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106465

Sziasztok! Rendeltem bicskakulcsos kulcsházat ebayről, de a beüzemeléssel megrekedtem. Azt hittem átpakolom a belsőségeket a régiből, kimaratom a szárat és ennyi. A nyák szélesebb, mint az új kulcsház, az elem is nagyobb, mint az újban a hely. Rosszat rendeltem?

ádibébi Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106464

1. Nekem kétszer cserélték az egész szerkezetet (garanciában), mire valamennyire helyrejött a dolog. De néha még most is megesik. Zolysisy azt szokta ajánlani, hogy fel kell tanítani újra a végállásokat az ablaknak.

2. Zolysisy-t üldözd ebben az ügyben, mert az övé is ilyen, és bár én a kocsijában ülve 2 perc alatt rájöttem, mi a titok nyitja, szerintem ő azóta sem tudja beállítani a hőmérsékletet a Luciferben, és hol megsüti, hol megfagyasztja magát :D Szóval üldözd csak bátran, hátha kitalálja a megoldást...

Előzmény: BuNnY (106462)
BuNnY Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106463

... részben leengedett ablaknál ...

 

így pontos csak nem lehet szerkeszteni :(

Előzmény: BuNnY (106462)
BuNnY Creative Commons License 2014.11.14 0 0 106462

Hali

van két roppant idegesítő elektro-mechanikus hibám, nem életbevágóak de kezdetek óta jelen vannak, és hátha.

 

1. Ablakemelő. Elég sorszor eljátsza, országúti tempónál szinte mindig de egyébként is, hogy mondjuk leengedett ablaknál húzok rajta hogy tekerje fel, akkor megindul felfele egy pillanatra majd teljesen leengedi mintha mondjuk akadályba ütközne.

 

2. Digitklíma tekerő gomb. A vezetőoldali teljesen random léptet, tekerem hogy lefele állítsam és ugrik fel félfokot, aztán kicsit le, megint fel, szóval egy 1.5C-os állítás a normál három kattintás helyett egy több mp-es ide-oda tekergetős játékká fajul ami mondjuk vezetés közben roppant veszélyes, mert a kijelzők figyeli az ember.

 

Bármi tapasztat, megoldási javaslat, hiba okozója ötlet?

 

Köszi előre is.

betg Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106461

Ha esetleg elkerülte valaki figyelmét az igazi bömbi tuning az itt megnézheti!!

 

http://galeria.totalcar.hu/blogok/2014/11/06/csoda_bmw/9

szucsati Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106460

Mikor nekem úgy ráolvadt, hogy le kellett vágni, márkaszervízben a 2 pólusút 1 pólusúra cserélték.

Előzmény: cruiser71 (106456)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106459

jah főleg h 3 kulcs van ááá :D:D:D:D

 

Szóval tanítás elsősorban.. de lehet el kéne hoznod hogy egyáltalán megy é az elektronika benne

Előzmény: Jena307 (106458)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106458

mivan megint alszol mérnem figyelsz teee

Előzmény: Zolysys (106455)
leopluto Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106457

Mind a 3 kulcs (ugyanis annyi van)bicskas az elemet mindharomban kicsereltem de csak az mukodik amivel eddig is ment

Előzmény: Zolysys (106455)
cruiser71 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106456

Sziasztok!

 2006 .1,6  hdi-ről kérdeznék,talán valakinek már volt vele problémája.

A projektoros lámpáról lenne szó,pontosabban a H1 izzó foglalatáról.

Az én autómban a bal oldali tompított H1-nél 1 pólusú csatlakozó ajzat van,a jobb oldalinál 2 pólusú.

A jobb oldali 2 pólusú idővel mindig megolvad hogy alig lehet benne izzót cserélni, teljesen elhasználódik 1 év alatt.

A bal oldali 1 pólusúnak semmi baja.

Gondolom az 1 pólusú a lámpatestről kapja a negatívot. A jobb oldaliba miért kell 2 pólusú ajzat? Ez egyáltalán normális?

Egyébként normál 55W  izzó van benne.

A másik meg hogy 2 pólusú H1 foglalatot jó ha egy helyen lehet kapni egész Pesten 3000-ért,míg az 1 pólusú 300-ba kerül.

 Köszönöm a választ.

Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106455

tehát mind2 kulcsod bicska???

Elemet cseréltél?

Ugyanis a bicska elektronikus immos!!!

Előzmény: leopluto (106453)
EmilB Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106454

Oké, köszi, ezt kipróbálom, de ember és hely kell még hozzá, szóval majd hétvégén.

Előzmény: Zolysys (106451)
leopluto Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106453

igen bicska es nemcsak nem taviranyit hanem nem is gyullad....tehat valoszinu kell a kod....

Előzmény: Jena307 (106452)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106452

ha tudnánk hogy az bicska é vagy nem

Előzmény: Zolysys (106450)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106451

próbáld ki: gyújtás rá, és ne indítsd be az autót

gurítsd megtolással

5km/h felett be kell kapcsolnia a szervót

utána lehet gondolkodni hogy mi a bibi

Előzmény: EmilB (106448)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106450

A pótkulcs szerintem sima statikus immos nem távirányítós kulcs

Előzmény: Jena307 (106449)
Jena307 Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106449

az már úgy rémlik új immos, nincs már kulcs chip szóval vagy a bsi-nek adni kell neki egy új belépési kódot (kódkártya pin) vagy lekérni egy márkaszervízből a kódkártyát, úgy a pin-el belépni és felprogramozni

 

Elemet raktál a második kulcsba újat? és utána inicalizáltad/tanítottad?

Előzmény: leopluto (106443)
EmilB Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106448

Sziasztok!

 

(307, 1.6 hdi, 110le, no fap, 2006. év, kb 240e km)

Kormány gondom van. Hibajelenség: Reggel (lletve 6-8 óra állás után, pl meló után) beindítom a motort, és kb. 2 percig ha forgatom a kormányt, az néha megakad, majd tovább tudom forgatni. Ált. álló helyzet, vagy kis sebességnél. 2 perc után a hiba eltűnik, gyönyörűen körbeforog könnyen a kormány akár álló helyzetben is, akár menet közben, semmi baj nincs vele. Megállok 1-2 órára, indulok vele, és minden jó.

 

Elvégzett ellenőrzések:

- a szervó olajból hiányzott 0,75 deciliter, így most maxon lett. (gyári Total olaj a Peugeot-tól)

- BSM utolsó 70A-es bizti környékén nincs kontakt hiba, nincs oxidáció (MF8 talán?)

- szervómotor csatik nem oxidáltak, tele zsírral

- az öt éves akksi cserélve újra (70Ah, 640A)

 

ezek ellenére a hiba jelentkezik. 

 

 

Egyéb ötletek esetleg? Kormánymű, fogasléc, szervomotor, BSM?

Vagy egy jó szervó-szerelő, villanyász?

 

Előre is köszi, Emil

Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106447

Izzó

Előzmény: Szatti. (106445)
Zolysys Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106446

lekérdezhető a kulcskód

Előzmény: leopluto (106441)
Szatti. Creative Commons License 2014.11.13 0 0 106445

Senki??

 

Illetve, mi lehet a gond ha rádiótól lefelé nincs világítás? Bizti? Izzó? 

 

Előzmény: Szatti. (106411)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!