Keresés

Részletes keresés

endru Creative Commons License 2002.03.26 0 0 204
Kedves Toserve.
Előszőr is a kérdéseim:
Milyen fád van?
Mekkora a fa?
Melyik könyvet vetted meg?
Olvastad-é a honlapomat? www.extra.hu/bonszaj/index.html
Tálat kapsz Óbudán a Lajos u 37.ben levő kis virágüzletben vagy néha az Oázis Kertészeti Kft-ben. De ha kivárod a májust, akkor a kiállitásokon szoktak árulni sokkal olcsóbban tálat. Földet csak magad állitsd elő, lásd honlapom. Szerszámokról is irtam. Ha van konkrét kérdésed akkor vagy itt vagy a bbandy@levele.hu -ra irhatsz.
szia
Előzmény: toserve (203)
toserve Creative Commons License 2002.03.26 0 0 203
Sziasztok!

Húsvét alkalmából kaptam egy kis fácskát. Teljesen kezdő vagyok a témában, de azt látom, hogy egy gyökere már a tál alján levő lyukon kandikál, és a metszése sem volt éppen szakszerű. Sürgősen át kellene ültetnem, és be kellene szereznem minden egyéb eszközt is. Kérlek benneteket, segítsetek, hol tudok olyan boltot találni itt Budapesten, ahol földet is, eszközöket is beszerezhetnék. Vettem egy könyvet, elég hasznosnak tűnik.
Előre is köszönöm!

toserve

Gabinet Creative Commons License 2002.03.12 0 0 202
Sziasztok.....A Neten is meg a boltban is az volt a beceneve hogy " Lucky" bamboo. Egy jópofa kis 5 cm-es cserépben, köveken volt. A helyét nagyon hamar kinőtte és mivel a szára is megvastagodott, át kellett ültetnem. 14 különböző hosszú szárat csomóba kötöttek és ezen nőnek a hajtások. Most elindúlt, úgy egy hónapja, és neki is az alsó levelei leszáradnak, ahogy fent hozza az újakat. Láttam olyat, ami összefont szárakkal kapható.

http://www.planetbonsai.com/

Ezen a címen megtalálod. Ha emlékszel, írtam hogy valami 3000.- ft nyi áron vettem, ítthon a füvészkertben pedig majdnem 10000-be kerül. Most majd megpróbálom szaporítani, szeretnék belőle többet nevelni, illetve megpróbálom majd kint is, a cicakertben, a tó szélén is nevelni.

Előzmény: endru (201)
endru Creative Commons License 2002.03.11 0 0 201
Gabinet.