Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Funk Creative Commons License 2000.09.30 0 0 36
Azért 36000-ért nem kapsz olyan sok cuccot.
Ami a telet illeti,az első gond a fűtés,főleg elől az ablakoknál.Ha már
a mengele fűtés nem forró kipufogó gázt ereszt az utastérbe,akkor félig nyert
ügyed van,már nem fagysz meg.Ha elől nem jön meleg levegő,és a küszöb alatt
menő cső nincs szétrohadva,akkor vagy tele van falevéllel,évtizedes kosszal,halott német katonával stb.vagy "csak" hiányzik az összekötő cső a csomagtartóban,de lehet hogy
nincs az alsó vége rendesen rádugva(leszedni csomagtér tetőt,ki az antennát,hozzáférés
így is korlátozott).Ilyesmire mondaná kedvenc szerelőm,hogy:"szorult volna az annyába annak a feje,aki ezt kitalálta".Ezért javasolnék egy elektromos meleglevegőt fúvo hengeres alkalmatosságot a sofőr előtti ablakhoz,sok Bogárban látni.
Ennél jóval húzóssabb a télen városi használatnál fellépő olaj hígulás,ahol is a felmelegedni
rendesen nem tudó motor a szinte állandóan bekapcsolt autómata szívató miatt az olajat
benzinnel higítja.Szerintem ellenszere nincs.Amit tehetsz,az a megfelelő hőértékű gyertya
(145-ös hőértékPl:Bosch W 8 AC),felrakni azt a csövet a légszűrőhöz(a néha benne lévőtermosztát rendszerint nem áll a helyzet magaslatán),ami a kipufogó dobtól
meleg levegőt visz a karburátornak,olcsóbb sűrübb (pl.MOL Botond) olajat használni,azt
kb 2 havonként cserélni.Ha a fölső nívó közelébe emelkedik a benzines olajod szintje,onnan
is észreveszed,hogy iszonyú gyenge lesz a motor,mert általában valamelyik gyertyát fullra
beköpi,ami az állandó "ázás" miatt nem is tud beindulni.Természetszerüleg a fogyasztásod is
2-3x lesz.Ha mégis bekövetkezik(a motornak is árt,mert a híg benzines olaj nem ken),
olajat leereszt,gyertyát kipucol,utána jó lesz.Gyújtást,karbit kár basztatni,mert nem segít ilyenkor(sokan AC pumpa membrán szakadásra tippelnek,mivel ez a motor tetején van,elvileg
elfáradásakor bejuthat a benzin a motor karterbe,de ez 10 esetben talán egyszer jön be).
Talán ezek a leg Bogár specifikussabb szívások,a többi sztenderd,mint a nem működő befa-
gyott ablakmosó,berohadt kézifék huzaltól befogó,s nem kiengedő hátsó fék,pára miatti gyújtás
hibák,oxidációk, elektromos zárlatocskák,befingott hátsó ablak fűtés,vákuumos gyújtás elosztó esetén alaplap rárothadása az álló részre-motor hiába szív,nem moccan-ezért a gazdi
szív.Érdemes átnézni a nagyobb áramfelvételt igénylő cuccok csatlakozásait (pl:önindító)
mert három hengerrel még valahogy hazaszenvedsz,de ha be sem indul akkor kicsit nehezebb.
Na ez egy kicsit hosszúra sikeredett,de remélem lesz akinek ez segítség,s nem a saját bőrén kell megtapasztalnia ezeket a dolgokat.
Előzmény: Réka Koma (35)
Réka Koma Creative Commons License 2000.09.28 0 0 35
Attttyaég, amíg saját kezűleg beszerelsz 36 000-nyi alkatrészt... éves bérletet vehetsz! Bár, egy ilyen egyszerű szerkezetbe...

Mit saccoltok, télen milyen gondok várnak majd a verdára? saját tapasztalataitokból kiindulva? Én egy kicsit félek...

Előzmény: Funk (34)
Funk Creative Commons License 2000.09.26 0 0 34
Tehát még mindig a legüdvözítőbb a házi javítás.36000-ért egy rahedli
alkatrészt lehet venni.Ha hagyományos izzóid vannak,akkor nézd meg
a teljesítményét,mert lehet hogy nem megfelelő,45/40W a gyári érték.
Halogén izzót is be lehet tenni egy közbetét segítségével,a gyár
az YD 12V 60/55-öt ajánlja.De szerintem ha a kocsid még dinamós
akkor maradj a hagyományos izzónál.
Előzmény: Réka Koma (33)
Réka Koma Creative Commons License 2000.09.25 0 0 33
Szabómiki csinált 36 000-ért szűrőcserét, első futóműbeállítást, féknemtudommit, meg gyújtásbeállítást, meg FŰTÉST (!!!!!!) Azt rontotta el, hogy a gázpedál megint beragad, tehát vészeseket brömmög váltás közben az autó, de az én aranykezű kedvesem jól megjavította. Ja, meg fényszórófoncsorozást, de mintha nem is lenne semmi változás... Ez normális? nulla fényerő, az egy dolog, hogy mi nem látjuk az utat előttünk, de mivan, ha minket, halványan pislákoló szentjánosbogarat sem látnak más, nagyobb éjjeli ragadozók? és elnyomnak?

Továbbá nem rakta fel az eredeti, fehér kormányt amit extra vettünk, mert nem bele való, szóval van egy régi, fehér (világosszürke) arany jelvényes kormányunk, olcsóért átadó, akit érdekel. VAgy becserélhető jobboldali fehér műanyag ovális napellenzőre, vagy... hmmm... más most nem kell. lehet özönleni!

Valamint megtudtuk Szabómikitől, hogy Wartburg hátsó lengéscsillapítóink vannak, ilyen szégyent... valahogy ki kell izzadni a cserét, mert ez.. ez nem Bogárhoz való!

Ödv: R

Funk Creative Commons License 2000.09.12 0 0 32
És azt is hogy mennyiért,meg hogy mi hibádzott.Üdv Néktek,hutsön a lég!
Előzmény: Réka Koma (31)
Réka Koma Creative Commons License 2000.09.11 0 0 31
Elsüllyedünk! blugy-blugy-blugy!

Na de majd jól leírom, hogy a Szabómiki miket és hogyan javított meg a Pömpikén, ha végre el tudom hozni.

locust Creative Commons License 2000.08.17 0 0 30
Karburatort keresek leghuteses Vw-hez. A Typ3nak az elso motorjain volt ez, 32es a torka es viszintes aramlasu benne a benzin. A kodja : 32 PHN-1
AZS Creative Commons License 2000.08.16 0 0 29
Apró kiegészítés: a VWinfo-n kb. az összes magyar bogaras lap is linkelve van. (Ha tévednék, nekem lehet kiabálni itt: vwinfo@swi.hu)
Előzmény: Funk (21)
Csisi Creative Commons License 2000.08.14 0 0 28
Az igazság az, hogy már volt szó mindkét megoldásról. Azt hiszem maradok a cserénél mert a perselyezés már megvolt neki (a karbinak). A "mester" alaposan átnézte, egyenlore szeretnék egy elfogadható áron, jó álapotban lévot találni...
Előzmény: Funk (26)
gabek Creative Commons License 2000.08.12 0 0 27
fgab? :o)

GABEK

Előzmény: Funk (26)
Funk Creative Commons License 2000.08.12 0 0 26
De én meg nem Mr Oizo vagyok,de a lista stimmel,elég régóta keverem a bajt rajta.
Szerintem komplett karbi csere nem lehet indokolt,
csak ha a pillangószelep tengelye totál kopott.
Ezt meg kb 1500 Ft-ért megperselyezik.Le akarnak
venni a "mesterek".
Előzmény: Csisi (25)
Csisi Creative Commons License 2000.08.11 0 0 25
SZIA "Ádám párja”!!!
:-)))
Akkor mondom: a szerelom azt mondta, hogy nem ártana egy új karbi, mert ez a mostani nem igazán fogja sokáig bírni. Feldobtam a "listánkon", de mivel most szabin vagyok nem igazán volt lehetoségem olvasni a postámat! Röviden ennyi... A lényeg: elfogadható áron új karbi a kicsi kocsimba! Lehetoleg még a tél elott!
Puszi :)
Előzmény: Mr oizo (24)
Mr oizo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 24
Csisi!

Én biztos, hogy ismerlek!!!! :-))))
Most jöttem rá!!!

Csak annyit mondok, hogy Gárdonyban mögötted mentem a felvonuláson!!!!
Könnyítés képpen egy szép metál kék DUDU-m van!!!

Na ki vagyok???

Mr Oizo

(a fenti nevem ne zavarjon meg!)

Mr oizo Creative Commons License 2000.08.11 0 0 23
Csisi!

Halljuk a problémádat. Hátha tudunk segíteni.

Egész jól müködhetne ez a topic, ha egy kicsit pörgösebb lenne!!
Szerintetek fel bírjuk lendíteni a 'bótot'????

Mr Oizo

Csisi Creative Commons License 2000.08.10 0 0 22
Nem emlékszem, hogy ITT említettem volna a karbi-problémámat...? Vagy esetleg tévednék? (tul.kép. az érdekelne, hogy "ismerjük-e" egymást?, mert ez sem rémlik!!!)
Előzmény: Funk (13)
Funk Creative Commons License 2000.08.09 0 0 21
http://w3.swi.hu/vwinfo/

Na ezt kereshetitek meg ha Bogár tulajok vagytok.Itt be jelentkezhettek a listára,de túl sokat na várjatok.

Előzmény: Réka Koma (19)
Mr oizo Creative Commons License 2000.08.09 0 0 20
Köszi!!

Tényleg jobb lenne ha lenne valami intenzivebb dolog ennél.
Mondjuk olyan, mint itt a BMW-seké.
Szólj, ha valamit találtál. Igérem én is szólok!
Itt a cimem: mizo@index.hu

Jó (és hasznos) lenne hevesebben "csetelgetni" bogarasokkal!!!!!

csók: Mr oizo

Réka Koma Creative Commons License 2000.08.09 0 0 19
Mr Oizo, ha én azt tunnám, talán nem indítottam volna el a topikot. Van valami Bogaras levelezőlista, valamint aktívabb klubokat lehet keresni itt az Indexen is, ha megtudom, felrakom.

R

Mr oizo Creative Commons License 2000.08.08 0 0 18
Sziasztok!

Tudna valaki meg egy-ketto olyan web cimeket megadni, ahol a bogarasok hasonlo keppen dumcsiznak???

Mr oizo

avantage Creative Commons License 2000.08.07 0 0 17
>nem tudok elképzelni olyan ex-bogarast, aki kiöregedvén nem egy nagy, kényelmes autóban akarná kinyújtóztatni Bogárban gémberedett lábait...
??? Probaltad a kocsit? Kivulrol es belul is hatalmas nagy es kenyelmes. Persze hatul kicsi a fejter, de elol az ules legmagasabb allasaban is lazan maradt 20-25 cm. (183cm vagyok)

>a yuppiknak való,
Valoszinuleg, hiszen nem szegeny ember autoja... (De nem ezt irtam korabban?)

Csisi: Ha az uj auto "rossz" akkor kulonosen melto utod, hiszen az eredeti bogar is "rossz" volt, csak eppen kultauto lett belole. Manapsag nem hiszem hogy valaki azert tart regi bogarat, mert olyan kenyelmes, megbizhato, meg minden.

Előzmény: Réka Koma (10)
Pmikk Creative Commons License 2000.08.07 0 0 16
Udvozlet Bogarasok!
En a kis dragamat Szabo Mikloshoz szoktam vinni, a Csorbai utcaba (ez a Tetenyi utrol nyilik)
Karosszeriamunkakra pedig Erden kerulhet sor a Fuvaros utcaban, Karaba Laszlo es tarsai keze altal. Mindannnyian nagyon kedves emebrek!
Réka Koma Creative Commons License 2000.08.07 0 0 15
Na egy jó ötlet! Mi a Nárcisz utcába szoktuk vinni, a Bogaras Attilához, de van Érden is egy nem olyan kedves, de korrekt apa-fiú társítás, majd a MIki megírja, ha végre az Index leküldi neki a jelszavát.

VAn valakinek olyan tapasztalata, hogy meddig lehet kihajtani a Bogarat? MI nagy királyul 105-ig tornáztuk hétvégén, de nem vagyunk biztosak benne, hogy szereti is, vagy csak így-úgy bírja. Meleg is volt... aztán rángatott is... de amíg hajtottuk, nem volt semmi baja.

Más: adjatok ötleteket fejtámla megoldásokra, mert a Wartburgos féle ráillesztős megoldás nagyon ronda lenne. Üléscserére meg nincs pénzünk.

csövi: Réka

Előzmény: SzG (14)
SzG Creative Commons License 2000.08.05 0 0 14
Sziasztok!

Ismer valaki jó VW bogár szervízeket?

Szerintem csinálhatnánk listát róluk.

SzG

Előzmény: Funk (13)
Funk Creative Commons License 2000.08.05 0 0 13
Ágika a karburátorod már meggyógyúlt?
Előzmény: Csisi (11)
Réka Koma Creative Commons License 2000.08.02 0 0 12
Így is van! De amennyiből venne egy Golf IV-et, vegyen belőle egy nyolcéves BMW-t, és máris van egy jó autója.

na csövi, úszok a szigetre! R

Csisi Creative Commons License 2000.08.02 0 0 11
"Méltó utód", na ne viccelj...mert ez még annak is rossz.
Ha valaki annyira odavan "ezért" akkor már inkább vegyen egy Golfot...innentől kezdve nem teljesen mindegy?
Előzmény: avantage (7)
Réka Koma Creative Commons License 2000.08.02 0 0 10
Huh, nem tudok elképzelni olyan ex-bogarast, aki kiöregedvén nem egy nagy, kényelmes autóban akarná kinyújtóztatni Bogárban gémberedett lábait...

Az új Beetle szerintem azoknak a yuppiknak való, akiknek ciki a Bogár, de mindenképpen kultautót akarnak. Megjegyzem ilyen áron már ők is nagyobbat vennének...(szerintem).

Hadd mutassam be a mi kis kedvencünket: Van neki több neve is (Stendhal - Vörös és Fekete, Schwarz Piroska, Piroska és a Farkas, Black Rouge, Szupernagyi, Pömpike), mindegyik a színösszeállítására utal, merthogy fekete-piros színekben pompázik az édes. A Szupernagyisága pedig abból következik, hogy 43 éves, de még igen virgonc. Nagyon büszkék vagyunk a megmaradt eredeti alkatrészeire és felszereléseire, mint az elefántcsont kapcsolók és krómozott kilincsek, ablaktekerők, de legjobban a nyitható tetejét szeretjük, mert az királyság!

Büszkén elvittük Gárdonyba az idei találkozóra, de látnunk kellett, hogy ilyen kopottan szegényt senki sem csodálja meg, pláne, mert csodaszép, gyári eredetik voltak még rajta kívül, szebben tartva. Nem baj, mi azért szeretjük. Kipofozni pedig nem fogjuk, csak ami nagyon szükséges.

Tud valaki olyan bontóst vagy üzletet, ahol régi jobb tükröt lehet kapni? meg napellenzőt? Valahogy a fejtámlát is meg kéne oldani...

Sziasztok: Réka

Funk Creative Commons License 2000.08.02 0 0 9
Sziasztok Bogarasok!

Én is birtokolok egy példányt,vagy inkább O engem.

Itt a konkurencia,de sajna az is halódik:

http://forum.internetto.hu/hozzaszolas.php?topicid=527&hol=0&ldate=2000-07-31+11%3A39%3A27

locust Creative Commons License 2000.08.01 0 0 8
"Oké, oké a VW topic, de azért csak uralkodnak odaát a Golfok!"

Volt kulon Golf topic, de elsullyedt ...

Előzmény: Réka Koma (6)
avantage Creative Commons License 2000.08.01 0 0 7
Na igen, akinek nem volt régi, az másképp éli meg. (nekem nem volt) Mindenesetre szerintem méltó utód. Persze ez már nem "népautó". Lehet, hogy a célközönség a régi bogárból kiöregedett, azóta meggazdagodott réteg?
Előzmény: Réka Koma (6)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!