Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ahegedus Creative Commons License 2010.09.09 0 0 11268
Szerintem amugy ezek tök jó fogyasztási értékek, főleg ha a kocsi méretét, meg a korukat is nézzük. Engem mindenki kicsi autóra akart rábeszélni 1.2 meg 1.4-es motorral, de nem hagytam magam :)
AAAAAAAAAAAAAAA
Alkapánó Creative Commons License 2010.09.09 0 0 11267
Nekem x20xev.
Vegyes (város, országút) 8,5.
Pályán 130, 4 szem + csomagok, klímával 7,4.
Pályán (Németo.) 170, 4 szem + csomagok 8,6.
Országút 90, 6 liter.
szalaiistvan Creative Commons License 2010.09.09 0 0 11266
Sziasztok,
Nekem Z18XE van, 208 ezer km van benne és két olajcsere között nem kell utána tölteni semmit, fogyasztás pályán klímával 6.8- 7.2 körül van, viszont ami szívás vele, tönkre ment a motor vezérlő, ami ezeknél sajnos típus hiba, szívócsonkra van szerelve :( Hideg- meleg, rázkódás, elméletileg ma vagy holnap lesz cserélve végre :(
ahegedus Creative Commons License 2010.09.09 0 0 11265
Érdekesek ezek a fogyasztás adatok. Kiváncsi lennék a Z18-as kollegák mit mondanak, nekik mennyit eszik. Nálam pl a 2.2-es pályán 130 körül (nem széttaposva) el van 7,4-7,5-el. Érdekelne csak kiváncsiságból az 1.8 olaj fogyasztása is. Nekem most némileg csökkent, nem teljesen értem, hogy mitől változik, bár a multkor volt egy erősebb tempó a fővárosból Győrbe, akkor több fogyott sajna.
Előzmény: Sada5 (11264)
Sada5 Creative Commons License 2010.09.09 0 0 11264
Üdv,

szerintem is 1.8, ahogy a car-társak javasolták. Nekem 1.6 van és klímával már rugalmasságról nem igazán beszélhetünk 4-5 fokozatban.
Fogyasztás meg egyátalán nem kevesebb, ahogy hallottam az 1.8as kollegákat.
A legjobb mérce, hogy már 2x megjártam vele görögöt és egy normál pálya tempóban (120-130) sem tudtam 7,3- 7,5L nél jobbat kihozni, pedig rendbe van tartva az autó.
Egyszer Prágából jöttem haza 80-90es tempóval, mert már nem akartam cseheknél tankolni (nem volt valutám) ekkor volt 6,3-6,5 L környékén a fogyi.
Viszont csodálatos fővárosunkban, most a nyári dúrva dugózásokban 9 felett evett - klímával. Tehát vegyesben a 8 liter elfogadható. Bár azt el kell mondani, hogy nem vagyok egy miss daisy soförje ;-)
Előzmény: csekker (11258)
veciv6 Creative Commons License 2010.09.09 0 0 11263
Háát,igen......
Én is ezt akartam írni,de nem akartam az 1.6-os kollegákat fölbőszíteni.... ;-)
Előzmény: MBman (11262)
MBman Creative Commons License 2010.09.08 0 0 11262
Amúgy én inkább 1.8 16V-t javasolnék, abból is Z18XE-t :)
Előzmény: csekker (11258)
MBman Creative Commons License 2010.09.08 0 0 11261
Mindenképpen B2-esben gondolkodj.
Előzmény: csekker (11258)
veciv6 Creative Commons License 2010.09.08 0 0 11260
Visszajelzők aludjanak vissza,ne maradjon fönt a szokásos:légzsák,ABS,Motorelektronika hármas.....
Futómű,kormánymű,fék legyen rendben,ne legyen szarrá tötröttből ujratákolt konzervdoboz.....
ülések,pedálok,kormány,váltó sokmindent elárul a valósnak nevezhető km-ről.....
Olajat ecotechez mérten valószínüleg fogja csipegetni,de ne füstöljön kékesen.....
Alapjárata legyen egyenletes.......
Előzmény: csekker (11258)
veciv6 Creative Commons License 2010.09.08 0 0 11259
Most is van 15K-ért teszik bele.......
Előzmény: ÚjraVectra (11252)
csekker Creative Commons License 2010.09.08 0 0 11258
Sziasztok!

F Astra után most vennék egy 1.6-os B Vectrát. Mire kell figyeljek? Szerelő át fogja nézni, de azért talán még sem úgy, mint ha magának venné.

AAAAAAAAAAAAAAA
kiskaldi! Creative Commons License 2010.09.06 0 0 11257
Szia.
Az a kijelző a board computer agya is egyben.
Bemész a legközelebbi opel szervizhez és ott felprorgamozzák neked tech2-vel a kijelzőt, hogy ne a 2.5ös adataival számoljon hanem a 2.0ás motor adataival megadják még a gumik méretét és királyul fog működni a dolog. Havernak Calibránál volt ugyan ez a hiba ott is segített neki az opel szerviz. Igaz 5ezer magyar forintot kértek el 5perc munkáért.
Előzmény: Hardwarez (11255)
joci-01 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 11256
Elképzelhető hogy kalibrálni kell valamilyen módon! De végül is az csak egy kijelző nem az a fed comp agya! Tech2 műszerrel meg kellene nézni!
Előzmény: Hardwarez (11255)
Hardwarez Creative Commons License 2010.09.06 0 0 11255
Nem tudom jó helyen járok e de akadt egy kis gondom a verdával.
Problémám a következő lenne: van nekem egy opel vectra b tipusú 2.0 köbcentis manuális váltós autóm ami fedélzeti computerrel rendelkezik. Ennek a computernek a kijelzője meghibásodott. Na most én vásároltam hozzá egy jó állapotú kijelzőt ami majdnem teljesen jól szuperál. A kütyü GM száma ugyanaz, a csatlakozó színe ugyanaz, évjárat ugyanaz. A probléma vele a következő: a vásárolt kütyü egy 2.5ös automata váltós vectrából származik és a fogyasztási adatok csalnak. A pillanatnyi fogyasztás pl alapjáraton 0 mutat ebből következik hogy a fogyasztással kapcsolatos adatok egyike sem jó. Ezenkívül automata váltó hibát ír. Az lenne a kérdésem hogy ezt a hibát okozhatja vmilyen jeladó hibája? Vagy ez az "újonnan" beszerzett 2.5 motor adataival számol? Ha igen akkor át lehet e programozni ezt a kütyüt hogy valós adatokat mutasson??
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.09.06 0 0 11254

4.5 év alatt csak talált már a srác egy nyomorult könyvet. Ha meg nem, úgyis életképtelen. :)

Előzmény: forever1 (11253)
forever1 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 11253
Nekem van egy Haynes eredeti kiadású könyv, angol nyelven, boltban vásárolt, ha gondolod, megegyezhetünk. A B Vectrámhoz sokat használtam. Nagyon jó. A C Vectrámhoz újat kellett vennem... Pesten a Maróti könyvesbolt foglalkzik vele egyébként. Ha érdekel, kérek egy telefonszámot vagy emailt.
Előzmény: ljubavi (282)
ÚjraVectra Creative Commons License 2010.09.05 0 0 11252

Kicsit off

Még emléxem az időre, mikor a benzines ZIL-ek Km óráját lelkesen pörgették pici motorral az elvtársak. Nem hinném, hogy bármelyik személygépjárműnél az óra beállítása különösebben nagy problémát okozna (B Vectránál néhány tank ára a szoftver, meg az interfész). Esetleg jöhet a tachométer és/vagy feketedoboz...??

Előzmény: veciv6 (11243)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.09.05 0 0 11251
Sziasztok.
Eladósorba kerültek a fényszóróim és az index lámpák. Továbbá a sárga oldal villogók.
Mind2 index tökéletes állapotban van.
A jobb oldali fényszóró tökéletes, a baloldalin van egy kavicsfelverődés.
Ha valakit ide írhat nyugodtan minden nap olvasom a fórumot.
lukhazi Creative Commons License 2010.09.05 0 0 11250
OK! Igazad van Én még ilyenekről nem hallottam, kár h a motortérről sehol sincs kép..............
Előzmény: MBman (11245)
mumtaz Creative Commons License 2010.09.04 0 0 11249
Szerintem lehet, hogy a hátsó központi zár motornál a mikrokapcsoló döglött meg. Talán nem érintkezik rendesen.
Előzmény: kiskaldi! (11248)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.09.04 0 0 11248
A mai nap is tevékenykedtem kicsit a gépezeten.
A jobb hátsó kp záram hol zárt hol nem is nyitott. Mondom a vezeték biztos megtört. a vezetéket végig kiszedtem meg mozgattam semmi nincs benne szakadás. mondom biztos kh-s a nagy csatlakozó befújtam és összeraktam. szétszedve vagy 20szor kinyitottam bezártam mindig működött. összeraktam mindent már a 2. zárásnál nem ment. mondom akkor így rohadsz meg...
Valakinek valami tippje, hogy miért nem működik mindig? Esetleg a motor gyengült el?
T
ovábbá azt vettem észre, hogy ha rá zárok még 1x a kulccsal nem reteszel le. Ez mitől lehet?

A kilincsben is kicseréltem a rugót, mert idegesített, hogy lifeg.
A zörgő ajtóborítást is megoldottam. A gyári szivacs meg volt keményedve mint a beton és elengedte a merevítő csőnél a ragasztás és az rezgett be. Úgy orvosoltam, hogy a hátsó ajtóban lévő gumit ami a merevítőn volt előre raktam( nem láttam értelmét ugyanis centis rés volt a gumi és az ajtó borító lemez között.)
Szörnyülködtem is 1 sort. Kárpit eltörve, a műanyag fogantyú felfogató fülei letördelve... Az ajtóban lévő világítás beleragasztgatva...
Az ajtó kárpitokat meg az üléseket 1x úgy is cserélni kell majd, mert a sajnos az állapotuk számomra igénytelenek (és ilyen mintázatú kárpitot még sehol nem láttam)... Meg a szürke ajtó zsebek nagyon cigányosnak tűnnek a fekete kárpitnál...

Lassan egy egész autót kell szereznem, hogy ami kell belőle azt a sajátomba átrakhassam.
Tököm tele van az igénytelen sufnituningoló emberekkel. Sajnálom szegény autót, hogy ilyen f@sz gazdái voltak, hogy ilyen emberekkel szereltették...
AAAAAAAAAAAAAAA
ichabodgeza Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11247
Elnézést a dupla postért, de a képek nem igazán úgy jelentek meg elsőre, ahogy gondoltam (sehogy). :)

Tehát:
ichabodgeza Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11246
Tisztelt B Vectrások és támogatók! :)

Sajnos eladó sorba került autóm. Szerintem érdemes megnézni ;) , ha csak az érdekesség kedvéért is, nem egy gyakori típus.

Röviden:
2.5i V6 CD (170 LE)
2000. 3. havi
122.000 km
fehér
bézs kárpit
digit klíma
tempomat
...

Rendkívül megkímélt állapotban.


Bővebben, illetve elérhetőségek itt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_cd_2.5_v6-4001988

[img]http://img839.imageshack.us/i/cimg1378c30.jpg/[/img]
[img]http://img710.imageshack.us/i/cimg1392.jpg/[/img]
[img]http://img716.imageshack.us/i/cimg1409r30.jpg/[/img]
MBman Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11245

"Nem akarok okoskodni, de isuzuba tudtommal nincs szívó dízel(opelokban).
Létezik 1,7-es szívó de az nem isuzu"

 

Jobb lett volna, ha előbb utánna nézel.

1.) Opel Corsa B 1.5 D

2.) Opel Corsa B 1.7 D Isuzu

3.) Opel Corsa B 1.7 D Isuzu

Az 1686 ccm-es motor az mind Isuzu. Corsába egyáltalán nem szereltek Opel 1.7 D motort, csak azt a hármat amit korábban írtam.

Az 1.5-ös diesel Isuzu motorból egyébként 4 féle van. 50, 67, 72 és 67 LE-vel. A Corsába az elsőt és az utolsót szerelték. Az utolsó Euro2-es. Az utolsó előtti Intercooleres, ez igazi ritkaság, csak E Kadettban volt.

Előzmény: lukhazi (11241)
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11244

Nekünk német szívóD volt F Astrában, de azzal párhuzamosan futott a Isuzu-val is.

Pl.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa/opel_corsa_delivery_van_1.7_isuzu_diesel-4042525

Előzmény: lukhazi (11241)
veciv6 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11243
Á,annyira nem erőltették-ellenben Hétfőtől szórják az embereket......
Előzmény: lukhazi (11242)
lukhazi Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11242
Ez régóta így megy már, kb. 1 éve cirkuszolnak vele,ha a ki és belépés közt nincs annyi km az órában amennyi alatt elfogyna egy tanknyi üzemanyag akkor ugye bibi van....:)
Előzmény: veciv6 (11239)
lukhazi Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11241
Nem akarok okoskodni, de isuzuba tudtommal nincs szívó dízel(opelokban).
Létezik 1,7-es szívó de az nem isuzu, az isuzu dízel az csak turbos.
Mindegy is mert b Corsában ritka mindkettő, viszont az 1,5 td isuzubol van több, és sokkal jobb mint mondjuk egy 1.7-es német td, megbízhatóbb strapabíróbb,fogyasztás akár 5 liter alá vihető, az alkatrész azonban drágább hozzá(viszont szinte sose romlik el rajta semmi)!
Én azt ajánlanám kb 400-ért már jót kapni.

Előzmény: MBman (11232)
MBman Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11240
Hogyha túl kevésnek ítélik a ki és belépés közti km-t akkor megbüntetnek, vagy mi? :)
Előzmény: veciv6 (11239)
veciv6 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 11239
Ott a pont.....
A héten elkezdték ellenőrizní a km-állást az autóknál a határon.....
Mindjárt emeltek az ukrán benyán és füstön,nehogymá valamit is tudjál spórolni....
Mondjuk off hivatali A8-al a seggem alatt és havi pár millával a zsebemben én is szarnék rá.....
Előzmény: Nick_X14XE (11237)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!