Azért azt ne feledd, hogy Zalaegerszegről az ICT-857 elköltözött Keszthelyre (talán még Te írtad be ide), nem hinném, hogy két 260-astól is meg tudnának szabadulni.
Mellesleg, hogy fokozzam a hangulatot, Kanizsán mind a kettő csuklós helyére került.
"És még összeadni se tudnak :) 26+75 nálam csak 101."
A zh megint elírta, a zalaegerszeg.hu-n: "Egy-egy busz összesen 102 fő befogadására alkalmas: az utastérben a sofőrön kívül 75 álló- és 26 ülőhely található."
Zh-ban már: "Az alacsonypadlós járművek egyenként 102 fő szállítására alkalmasak: 26-an az üléseken foglalhatnak helyet, de a járműben még 75 ál-ló!!!(:-))) utas is elfér."
Szerintem a sofőrt nem szállítja saját magát, csak az utasokat.:)
" A járművek átadásán Zalatnai László, a Zala Volán Zrt. elnök-vezérigazgatója elmondta: néhány napon belül még egy új autóbusz érkezik Nagykanizsára, amelyet a budapesti vonalon közlekedtetnek majd, lévén, ezen egyre nagyobb utasigény mutatkozik. "
Ez azt jelentené, hogy sokak örömére leszedik az O404-es csodagépet? :)
Ez azért is meglepő, mert ha az ICE-ből egerszegi tartalék lett, akkor mi fog járni helyette? Eddig egyértelműnek tűnt, hogy az új jövevény, de ezek szerint mégsem így lesz. Nem bánnám, ha mégis visszakerülne az ICE... :)
Egyébként nem mondhatod, hogy elvetemült ötlet volt a Transmanra gondolni a vonatpótlással, hisz az ő szokásuk a szarabbnál szarabb buszok felvásárlása, meg ilyen "lehetetlen" munkák elvállalása, mint ez a pótlózás.
Végignyálaztam a fórumot, de a mostanin kívül csak egy képet találtam róla, azon tényleg nincs klíma. Persze az a kép is jó régi, nem sokkal a forgalomba állása után készült. Persze hogyan is vetted volna észre a változást, mikor nem is jár Pestre ez a vas. Egyébként nem is értem, a Zala Volán igazán a kedvedben járhatna azzal, hogy Pestre járatja azokat az autókat, amiken valamit alakít, hogy észrevedd, nemde? ;-)))
Kanizsán van két darab új Connecto LGV-390 és LGV-391, hamarosan talán forgalomba is helyezik őket, valamint ki van állítva egy rendszám nélküli 280-as.
Rosszul tudod. A 280-asonkak semmi közük nem volt a VT-hez, a 365-ösnek is csak annyi, hogy valamikor ott szolgált, de már régen túladtak rajta. Ez utóbbi kocsin fel is van tüntetve az tulajdonos neve, székhelye (valami Heves megyei cég, ha jól emlékszem), majd egyszer lesd meg, ha már úgyis átrobognak a kis fatornyos faludon nap, mint nap ;-)