Mikor hoztam haza a kocsit 110km alatt lement a fogyi 5.9re. el sem akartam hinni bár 100fölé nem mentem. inkább 70-80as tempóval jöttünk.
ha itt helyben mászkálok (itt nincsenek piros lámpák, viszont vannak kedves öreg emberek akikre ha rájön az út közepén beszélgetnek) családi bevásárlás alkalmával a max amire felment a fogyasztásom az 8.9 volt. (1ik üzletbe be majd a másikba. ezt végig zongoráztuk majd 1 várossal arrébb ugyan ez. hülyét tudok ettől kapni. benzinbe többet buktam mint amennyit az ősök nyertek a cuccokon...)
Ha toltam a képének akkor se ment 8fölé bár ebbe volt szabályos tökölés meg 190es vágta is a vecsés üllőt elkerülő 4esen.
én nem bántam meg, hogy x20xev-t vettem. kézi váltós természetesen.
ismerős 1.6os B2ese többet eszik elmondása szerint és mikor kipróbálta az enyémet majd elélvezett, hogy ez a 2.0 megy az 1.6os meg nem XD
90-100-al gurulgatva 5 l, 110-120-as utazósebességgel 6-6.5 körül van a pillanatnyi fogyasztás.
Az átlagot nézve, országút a sebességhatárokat nagyjából betartva 6.5, élvezetesen előzgetve min. 7. Nagyobb sebességnél jobban megjön az étvágya, 140-nél belekóstol 8-ba, 160-nál 9-9.5 a pillanatnyi fogyasztás. Elövárosban bejárni 8.5 jön ki általában, az "igazi" Bp-en 10l a minimum a dugók miatt. A legtöbb egyszer télen 11.5 volt.
Ja és egyszer az asszony országúton levitte 6 literre, nem is tudom hogyan, én nem tudok olyan nyugisan menni. :)
A kis 1.2 Twinport Corsa városban fog rajta igazán, nyáron 5.8-6, télen 6.4-6.7. Feles Etanollal 7 liter, nem éri meg a macerát.
Egyszer volt egy Citroen AX 1.4D-na na az szinte verhetetlen volt ebben a versenyszámban, város 4.2, télen max. 4.5. Országút <4 liter.
Nekem az elmúlt 1400 km átlaga 8,9L és ebbe minden volt város, pálya ...... Télen tényleg halál mire beértem dolgozni addigra melegedett be 13L..... Ja ugye az enyém is 2,5 V6(automata) Tiéd kézi v automata?
így elsőre szerintem állás közben vissza esik a benzin nyomás, ha emlékezetem jól csal a nyomás szabályzó felelős ezért. Olyat lehetne megpróbálni, hogy nem beindítani, csak gyújtást ráadni, gyújtás le, kicsit várni , és ismét ráadni, ezt 2*3 eljátszani, így az ac felnyomja a benzin nyomást rendesen, ezután beíditani, ha ez a gond, akkor indul egyből gond nélkül.
Üdv. Van egy f astra 1.6 16v 15 éves. Mostanában nehezen akar indulni,hosszan kell inditózni majd ha elindul akkor sokáig "dadog" mint amikor "megszivja" magát. Hibát nem jelez,gyertyák és kábeleik újak. Hol érdemes belenézni (már ami még nem igényel szervizt).?
Városi fogyasztásokról szerintem nincs sok értelme beszélgetni. Más egy budapest, és más egy kissebb város ahol ritkábban vannak dugók, csak lámpák... Különben is, nem kell sírni tizen literek miatt ilyen autóknál, apám 1.4es rönó talicskája városban, ha nem tojásokkal a pedál alatt van vezetve is benyel 11-12 litert. Viszont ha tempósabbra kell venni vele az országúti tempót (már amennyire lehet...) akkor ott is bevág 10et, az X16XEL vectrám meg olyankor mondjuk 7,5-et. De kúltúráltan, pályán 120-130as tempó környékén autózgatva 6,0-át is kihoztam belőle. Országúton meg ebből adódóan könnyű szerrel 6 liter alá vihető. Nem mondom hogy nem kéne erősebb autó, de azért van az enyémnek még olyan előnye ami miatt biztos nem cserélem el még egy ideig :-) De ez egy másik történet
Én ezért nem értem az embereket , nekem ügye 2.5 v6 van .
Na már most ha 90-nel megyek tempomattal 7 alatt van a fogyasztás , 130-ig klímával is 9 liter , az igazi fogyasztás itt kezdődik 130 fölött , de ha tartósan megyek 180-al akkor felugrik 12-14 literre is klímával, ti egy helyen tudtok nyerni , télen városban , én az ottani fogyasztásba nem merek belegondolni.
Ja és még mindig azt mondom Signum 2.0 T Forever :) , még nem csalódtam benne :)
Szerintem amugy ezek tök jó fogyasztási értékek, főleg ha a kocsi méretét, meg a korukat is nézzük. Engem mindenki kicsi autóra akart rábeszélni 1.2 meg 1.4-es motorral, de nem hagytam magam :)
Sziasztok, Nekem Z18XE van, 208 ezer km van benne és két olajcsere között nem kell utána tölteni semmit, fogyasztás pályán klímával 6.8- 7.2 körül van, viszont ami szívás vele, tönkre ment a motor vezérlő, ami ezeknél sajnos típus hiba, szívócsonkra van szerelve :( Hideg- meleg, rázkódás, elméletileg ma vagy holnap lesz cserélve végre :(
Érdekesek ezek a fogyasztás adatok. Kiváncsi lennék a Z18-as kollegák mit mondanak, nekik mennyit eszik. Nálam pl a 2.2-es pályán 130 körül (nem széttaposva) el van 7,4-7,5-el. Érdekelne csak kiváncsiságból az 1.8 olaj fogyasztása is. Nekem most némileg csökkent, nem teljesen értem, hogy mitől változik, bár a multkor volt egy erősebb tempó a fővárosból Győrbe, akkor több fogyott sajna.
szerintem is 1.8, ahogy a car-társak javasolták. Nekem 1.6 van és klímával már rugalmasságról nem igazán beszélhetünk 4-5 fokozatban. Fogyasztás meg egyátalán nem kevesebb, ahogy hallottam az 1.8as kollegákat. A legjobb mérce, hogy már 2x megjártam vele görögöt és egy normál pálya tempóban (120-130) sem tudtam 7,3- 7,5L nél jobbat kihozni, pedig rendbe van tartva az autó. Egyszer Prágából jöttem haza 80-90es tempóval, mert már nem akartam cseheknél tankolni (nem volt valutám) ekkor volt 6,3-6,5 L környékén a fogyi. Viszont csodálatos fővárosunkban, most a nyári dúrva dugózásokban 9 felett evett - klímával. Tehát vegyesben a 8 liter elfogadható. Bár azt el kell mondani, hogy nem vagyok egy miss daisy soförje ;-)
Visszajelzők aludjanak vissza,ne maradjon fönt a szokásos:légzsák,ABS,Motorelektronika hármas..... Futómű,kormánymű,fék legyen rendben,ne legyen szarrá tötröttből ujratákolt konzervdoboz..... ülések,pedálok,kormány,váltó sokmindent elárul a valósnak nevezhető km-ről..... Olajat ecotechez mérten valószínüleg fogja csipegetni,de ne füstöljön kékesen..... Alapjárata legyen egyenletes.......
Szia. Az a kijelző a board computer agya is egyben. Bemész a legközelebbi opel szervizhez és ott felprorgamozzák neked tech2-vel a kijelzőt, hogy ne a 2.5ös adataival számoljon hanem a 2.0ás motor adataival megadják még a gumik méretét és királyul fog működni a dolog. Havernak Calibránál volt ugyan ez a hiba ott is segített neki az opel szerviz. Igaz 5ezer magyar forintot kértek el 5perc munkáért.
Nem tudom jó helyen járok e de akadt egy kis gondom a verdával. Problémám a következő lenne: van nekem egy opel vectra b tipusú 2.0 köbcentis manuális váltós autóm ami fedélzeti computerrel rendelkezik. Ennek a computernek a kijelzője meghibásodott. Na most én vásároltam hozzá egy jó állapotú kijelzőt ami majdnem teljesen jól szuperál. A kütyü GM száma ugyanaz, a csatlakozó színe ugyanaz, évjárat ugyanaz. A probléma vele a következő: a vásárolt kütyü egy 2.5ös automata váltós vectrából származik és a fogyasztási adatok csalnak. A pillanatnyi fogyasztás pl alapjáraton 0 mutat ebből következik hogy a fogyasztással kapcsolatos adatok egyike sem jó. Ezenkívül automata váltó hibát ír. Az lenne a kérdésem hogy ezt a hibát okozhatja vmilyen jeladó hibája? Vagy ez az "újonnan" beszerzett 2.5 motor adataival számol? Ha igen akkor át lehet e programozni ezt a kütyüt hogy valós adatokat mutasson??
Nekem van egy Haynes eredeti kiadású könyv, angol nyelven, boltban vásárolt, ha gondolod, megegyezhetünk. A B Vectrámhoz sokat használtam. Nagyon jó. A C Vectrámhoz újat kellett vennem... Pesten a Maróti könyvesbolt foglalkzik vele egyébként. Ha érdekel, kérek egy telefonszámot vagy emailt.
Még emléxem az időre, mikor a benzines ZIL-ek Km óráját lelkesen pörgették pici motorral az elvtársak. Nem hinném, hogy bármelyik személygépjárműnél az óra beállítása különösebben nagy problémát okozna (B Vectránál néhány tank ára a szoftver, meg az interfész). Esetleg jöhet a tachométer és/vagy feketedoboz...??
Sziasztok. Eladósorba kerültek a fényszóróim és az index lámpák. Továbbá a sárga oldal villogók. Mind2 index tökéletes állapotban van. A jobb oldali fényszóró tökéletes, a baloldalin van egy kavicsfelverődés. Ha valakit ide írhat nyugodtan minden nap olvasom a fórumot.