Sajnos nincs meg nagyobb méretben,mert elég kicsi a kép,kb 10x10-es méret. Így is a fényképezőgépemmel kellet videó formátumba felvenni,mert sima fotózással mindig homályos lett az exponálás után.
A rendszám azért lett oda téve mert én vagyok rajta kiskoromba,és azzal hogy ott állok,takarom a kereket.
Ehhez az egesz zagyva baromsaghoz annyit szolnek hozza, h Grimm testver nem irt ilyen csodas krealmanyt. Amit a jv-k tobbsege hablatyol, annak semmi letjogosultsaga nincs jelen esetben es ezekre informaciokat alapozni es megosztani pedig vegkepp felesleges.
De hogy mindenki nyugodtan aludjon: a BPI-851 bal vp. tukret utotte le egy autos, vonalmuszak helyben cserelte a tukorlapot es a helyszineles utan a kocsi forgalomban volt delutan is. Na, igy verték szet tegnap a 17-23-at...
Én aztán már nem kezdek semmit elölről, úgyis minek mondjam el nagyjából ugyanazt (meg kb. az első bekezdésed tartalmát) kétszer. Annál finomabban pedig, mint ahogy megpróbáltam az előbb úgyse nagyon tudom leírni, és mint említettem, nem is fogom megpróbálni.
Az IFC arról szóljon, hogy a szakértő olvtársak beszéljék meg, mi a különbség díszlécileg mondjuk a '66-os és a '67-es FAÜ-beszerzések egyes tagjai között. Ahogy ezzel senki nem a békávés topikokban huzakodik elő, úgy itt se a világra frissen rácsodálkozott ifjú padawanok osszák az észt a 17-23-ról és társairól.
Egyértelműsítsük tehát: engem kurvára nem érdekel a 17-23 se ráncajtósan, se bolygóajtósan, se forgalomban, se szétvágva, se sehogy.
Ha érdekelne, akkor a békávés topikokat olvasnám.
De nem olvasom.
Csak hogy a pár tucat hozzászólásos, de annál lelkesebben írogató olvtárs is megértse.
Csak éppenséggel ehhez a témához meg pláne nem tud mindenki hozzászólni, valamint a BKV buszoknak is van egy külön topikjuk, amit ilyen ügyekben érdemesebb igénybe venni. Akit napi szinten érdekel 17-23 és társai, azok oda (is) járnak, és ott talán jobb és szebb eszmecseréket lehet folytatni ez ügyben, ez viszont egy általános Ikarus-topik, ahol pl. sehova sem tartozó magán 256-osokról megy a téma. Ugyanezen okból nem itt, hanem a Körös-topikban beszéltük meg DUD-975 perverz ablakait, vagy DUD-999-ről a hajdús topikban zengték az ódákat anno, stb. stb.
Remélem, elég jók az érveim, hogy ne generáljunk országos vitát ebből.
Hála a jó Istennek! Najó megígérem nemsokára abbahagyjuk. Eddig meg a magán vs. katonai busztéma ment napokon keresztül. Fogadjuk már el, hogy nem tud mindenki mindenhez hozzászólni!!
De: nem lehetett az, hogy a 17-23 helyettesítette az összetört kocsit, mert a 17-23 a 04-25(szintén kelenföldi) helyett jött ma ki CSAK a délutáni beugrót járni, mert a 04-25 a déli órákban lerobbant, a sofőr bevitte a garázsba. A délutáni (és egyben a délelőtti beugrós) sofőr délelőtt a 04-25-tel volt, majd azt átadta,de az lerobbant, ezért bevitte saját lábán a váltás a garázsba. Ezután a beugrósnak délután a garázsba kellett mennie és a 17-23-at kapta, így került az a kocsi a vonalra. Csak akkor lehet a helyettes kocsi a 17-23, ha a 04-25-öt rongálták meg és mindez délkörül történt, de inkább egy kicsit utána. Márpedig a "támadás" ha jól tudom reggel történt.
Azt lehet tudni, hogy melyik buszt rongálták meg és hogy az melyik vonalon járt akkor??