Keresés

Részletes keresés

hegyaljai3 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 35782

A jelenlegi Kormánynak van egy Minisztere, aki azon dolgozik, hogy Ukrajna felé is két kapcsolat legyen. :(

Előzmény: radio100jozsi (35781)
radio100jozsi Creative Commons License 2017.05.02 0 1 35781

Azért azt én sem hittem volna, hogy pont Horvátország lesz az, ahol két autópálya kapcsolatunk is lesz majd.

Én prioritásban Ausztriát, meg Romániát helyeztem volna előrébb, azaz M4 és M85 Sopronnál.

Előzmény: bp01 (35780)
bp01 Creative Commons License 2017.05.02 0 0 35780

Ezen a térképen nem nagyon látni olyan számokat ami autópályát igényelne. Az A3-as keleti végén is elég gyér a forgalom. Itt főleg Eszék illetve Vinkovce-Vukovár generál forgalmat, a tranzit nem számottevő.

 

Mindenesetre meg kell építeni az M6 maradék szakaszát, ne lehessen azt mondani azért nincs forgalom mert hiányzik 20 km. Forgalom azután sem lesz, de legalább egy kifogással kevesebb...

Előzmény: dimelo (35775)
mash.69 Creative Commons License 2017.05.02 -1 0 35779

http://magyarepitok.hu/utepites/2017/05/hamarosan-kiderul-kik-viszik-tovabb-bekescsabaig-az-m44-est

 

na vajon kinyeri és menyniért?

Fogadjunk hogy drágább lesz, mint ahogy a mérnökök kiszámolták

 

a világon nincs még egy olyan hely, ahol minden pályázó drágább mint amit a mérnők kiszámoltak...

de nincs kartell, á az nincs...

Előzmény: mash.69 (35777)
dimelo Creative Commons License 2017.05.02 0 0 35778

Részben arra is, de inkább az M6 határszakasz építésének "halaszthatatlan" indokaira.

 

El tudjátok képzelni, hogy Mr. Csányi a Vajdaságból hozatja majd a vágóállatokat.

Ahhoz nagggyon kell pálya és híd is...

Előzmény: Csülkös pacal (35776)
mash.69 Creative Commons License 2017.05.02 -1 0 35777

http://index.hu/gazdasag/2017/05/02/nyert_kozgep_az_allam_ellen_a_nagy_perukben/

 

mégis csak jogállam vagyunk?

 

mennyibe fog ez a G nap fejáni nekünk mezei adófizetőknek?

 

Puskár Anett szóvivő szerint a vállalatnál már dolgoznak azon, hogy pontosan mekkora kárigénnyel lépnek fel,

és melyik szereplővel szemben.

Csülkös pacal Creative Commons License 2017.05.02 0 0 35776

ez kis spéttel a mohácsi hídra való reflektálás?

Előzmény: dimelo (35775)
dimelo Creative Commons License 2017.05.02 0 0 35775

Ahogy a forgalmi viszonyokat a horvátok érzékelik...

AADT 2015.

Az A5 autópálya forgalma: 2598 jármű/nap

Magyar határ: 1319 /nap

Bosnyák határ: 2509/nap

Ez nem nevezhető tranzitigénynek....

Alapjáratról_5.-ben Creative Commons License 2017.05.02 0 0 35774

teszt

hbe Creative Commons License 2017.05.02 0 0 35773

Amikor engem érintett, teljesen lezárt nem volt, legfeljebb kerülőt kellett tenni. Van amikor átengedik a buszokat, attól függ, hogy vannak a szakaszok.

Előzmény: Ikaruszki (35770)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.30 -1 0 35772

Ez az év 365 napjabol mennyire igaz??

Talán 2 hétvége???? Legalább történik valami a faluban...

Előzmény: Ikaruszki (35770)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.30 -1 0 35771

Egy egyszerű sulykorlatos táblával megoldható a dolog

Előzmény: dimelo (35766)
Ikaruszki Creative Commons License 2017.04.30 0 0 35770

Elnézést, ha "off" témában írok, de aki kizárólag a mátrai raliversenyek miatt lezárt utakon közelítheti meg otthonát, ott van dolga, az ott ragad a faluban? Vagy a helyieket, menetrend szerinti buszokat felengedik felvezetéssel?

tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.30 -1 0 35769

Sztem emiatt is erdekes lenne, nem csak E.gom miatt: 

 

Az MO nyugati reszenek a kivaltasara.

Előzmény: trizs77 (35768)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.30 0 0 35768

R11

Esztergom megközelítése, 102. sz. út Esztergom – M1 közötti szakasz fejlesztése (új nyomvonalú gyorsforgalmi út a 102-es kiváltására)

2021. II. negyedév

 

--------------

 

Amikor itt járt Magyarországon Mr.Suzuki, akkor neki, Vitya, ugyanezt az utat valamikorra 2018 ígérte.

Vagy nem?

 

Már nem érdekes mit ígértünk az öreg japánnak?

 

 

Előzmény: tocsikolnak (35767)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.30 0 0 35767

 

R83

A Győrt a 8-as főúttal összekötő 83. sz. főút 2x2 sávos főúti kialakítása

2022. II. negyedév

 

2022, az nevetseges.

Minel elobb annal jobb, Gyortol Herendig. M1 tehermentesitesre (R83+M8).

 

 

M15

M1-Rajka országhatár közötti szakasz bővítése
2019. II. Negyedév

 

Mar illene.

 

M80

8. sz. főút Várpalota elkerülő II. ütem megvalósítása
2018. I. negyedév

 

Alap dolog lett volna mar 15 eve is.

 

 

R11

Esztergom megközelítése, 102. sz. út Esztergom – M1 közötti szakasz fejlesztése (új nyomvonalú gyorsforgalmi út a 102-es kiváltására)

2021. II. negyedév

 

Minel hamarabb kell.

 

 

M70

Letenye–Tornyiszentmiklós országhatár közötti szakasz bővítése

2018. IV. negyedév

 

Mar regota illene.

 

 

 

710

M7-710 sz. főút csomópont, 710 sz. főút bekötéssel projekt megvalósítása (a Balaton keleti partján fekvő településeket elkerülő 710-es út bekötése az M7-es autópályára)

2018. IV. negyedév

 

Mar mikor megepult, akkor illett volna. Sot egeszen egy Kadartaig tarto veszpremi nyugati elkerulovel egyutt! 

 

 

 

 

R76

Zalaegerszeg megközelítése, 76. sz. főút Keszthely – Fenékpuszta - Balatonszentgyörgy – M7 közötti szakasz gyorsúttá fejlesztése
2019. III. negyedév

 

Az nagyon soka lenne.

 

 

 

 

M9 

Vasvár–Zalaegerszeg projekt előkészítése

2019. II. negyedév

Nem Vasvartol hanem Kormend kozelebol, inkabb Kormendtol nyugatra es R76 nyugati hosszabitaskent, nem pedig M9-kent lenne ertelmesebb.

 

 

 

 

M6 autópálya Bóly–Ivándárda, országhatár közötti szakasz megvalósítása Villányi csomóponttal
2020. III. negyedév

 

Minek? De illene megcsinalni.

 

 

 

 

M60 Pécs – Barcs országhatár közötti szakasz előkészítése – MT, KHT készítése
2017. I. negyedév

 

Minek?

 

 

 

 

Galvani híd (új 2x3 sávos fővárosi híd a budai Galvani út és a pesti Illatos őt magasságában - előkészítés)
2018. IV. negyedév

 

Mar nagyon regota illene!

 

 

 

M2 gyorsforgalmi út megvalósítása Budapest–Vác
2019. II. negyedév

 

Az nagyon sokara van. Fizetos halalut 2x1 savon!

 

 

 

 

M0 autóút Északi szektor, 11. – 10. sz. főutak közötti szakasz előkészítése (tervezés)
2017. IV. negyedév

 

Hajra!

 

 

 

 R21

Salgótarján megközelítése, 21. sz. főút Nógrád V. szakasz megvalósítása

2018. IV. negyedév

 

S.tarjani nyugati nagy elkerulovel a jovobeli szlovak R7-ig kellene.

 

 

 

R23

23–25. sz. főút Bátonyterenye – Kisterenye–Ózd (előkészítés és részbeni kivitelezés) Tanulmányterv, KHT
2017. I. negyedév

 

Egyelore a Kisterenye deli elkerulo is mar szuper lenne.

 

 

 

M35 autópálya (II. ütem) 481. sz. főút – Berettyóújfalu közötti szakasz megvalósítása
2018. IV. negyedév

 

Haladjon!

 

 

 

M4

Szolnok megközelítése, M4 – M0-Cegléd közötti szakasz
2019. III. negyedév

 

Tegnapra is keso lenne! Haladjon!

 

 

Szolnok megközelítése, M4 Cegléd – Abony közötti szakasz
2021. II. negyedév

 

Nem lesz belole soha semmi. Sajnos.

 

 

Szolnok megközelítése, M4 Abony (Kelet) – Törökszentmiklós közötti szakasz (Szolnok északi elkerülő) megvalósítása új Tisza-híd megépítésével, előzmény lezárása, elszámolás
2019. IV. negyedév

 

WTF?

 

 

R62

Kalocsa–Paks Duna-híd megvalósítása
2020. II. negyedév

 

Adony-Rackeve kellene.

 

 

M44

Békéscsaba megközelítése, M44 Nagykőrős – Tiszakürt

2022. II. negyedév

 

2222 lesz az.

 

 

Békéscsaba megközelítése, M8 Kecskemét – Nagykőrös közötti szakasz
2022. II. negyedév

 

 

 +++

 

 

 

M86

1.25. A 86. számú főút, Szombathely és országhatár közötti szakaszának rekonstrukciója és kapacitásbővítése.

1.26. 86. számú főút, Egyházasrádóc és Szombathely közötti szakasz fejlesztése, távlati M86 autópálya megvalósítása.

 

Nagyon helyes, van egy nyulfark Kormend elott mar. 

 

 

 R67

1.33. A 67. számú főút, M7 autópálya és Kaposvár közötti szakasz (érintett települések elkerülését is megvalósító) gyorsforgalmi fejlesztése.

 

Yesss!

 

R62

1.54. A 62. számú főút, Székesfehérvár és Dunaújváros közötti szakasz rekonstrukciója.

 

R62, M8 helyett!!

 

 

 

 

 

Előzmény: mash.69 (35759)
dimelo Creative Commons License 2017.04.30 0 0 35766

Megerősítem, én is így gondolom: az M4 díjas lesz.

 

Azon el lehetne vitatkozgatni, hogy vajon miért kell azonos díjat fizetni a vmax110 km/h-ra, mint a vmax130-ra.

Továbbá, ha a Berettyóújfalu-országhatár szakasz autópálya 8 ezres forgalomra, (szerintem 4000 sem lesz, a többi a 42. úton marad)

akkor Vecsés - Berettyóújfalu között a 12000-20000 forgalom miért csak autóút?

 

Ha a tgk. vmax 80, vagy főúton 70 km/h, akkor hol éri meg például Szolnokról Monorra felmenni a "pályára",

ha 10-15 perc az előny, de 2000 Ft-tal több az útdíj?

 

Hangsúlyozom, néhány száz tehergépkocsi növekedést okozhat a 40. úton.

 

Izgalmasabb, hogy a tranzitvolumen átterelődik-e a 405. útról,

hiszen az csökkentené az M5  forgalmát.

 

 

 

Előzmény: Samott (35764)
dimelo Creative Commons License 2017.04.30 0 0 35765

A Pest megyei térképről úgy látszik, hogy 35% támogatást kaphattak volna az EU-tól.

Csak Pilis, Albertirsa és Ceglédbercel nem.

Ami elég érdekes, de valószínűleg az adóerő ott felette van a limitnek.

Előzmény: mash.69 (35761)
Samott Creative Commons License 2017.04.30 0 0 35764

Miert ne lenne fizetos? Az Ullo-Vecses szakaszra mar most is kell megyei matrica.

Előzmény: dimelo (35750)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.29 -1 0 35763

2016 év végén a kormány rendeletben is benne van

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1600490.KOR&timeshift=fffffff4&txtreferer=00000001.TXT

 

A nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű közlekedési infrastruktúra-beruházások listája

1. Közúti közlekedési projektek

.............

1.82. Az M7 - 710. számú főút csomópont, 710. számú főút bekötéssel projekt megvalósítása.

 

de ahogy nézem épül bőven híd majd az Ipoly fölé:

1.101. Ipolydamásd - Chl’aba (Helemba) közötti közúti kapcsolat fejlesztése határhíd megvalósításával.

1.102. Drégelypalánk - Ipel’ské Predmostie (Ipolyhídvég) közötti közúti kapcsolat fejlesztése határhíd megvalósításával.

1.103. Balassagyarmat-Újkóvár - Koláre (Kóvár) közötti közúti kapcsolat fejlesztése határhíd megvalósításával.

1.104. Őrhalom - Vrbovka (Ipolyvarbó) közötti közúti kapcsolat fejlesztése határhíd megvalósításával.

1.105. Hugyag - Kovácovce (Szécsénykovácsi) közötti közúti kapcsolat fejlesztése határhíd megvalósításával.

Előzmény: trizs77 (35757)
dimelo Creative Commons License 2017.04.29 0 0 35762

Nem mondtam, hogy nincs EU korlátozás, csak azt, hogy jutott a Megyeri-híd+M0-ra.

Tehát ürügynek, álcának is gyenge védekezés, hiszen írod is, a Hu-Go-ból is futotta volna.

 

Azt nem ragozva, hogy mi mindent kamuztak már a Tisza-híd szakaszról is. (támogatja az EU, vagy nem, elszámoltak, vagy mégsem)

 

 

Hajrá ? Tankcsapda

 

Bár már 2005-ben megkérdeztem Lukács Lacit: mi ez a pénzhajhász ballada? (Örökké tart)

Nos, már érthető... VIP páholy:)))

Előzmény: mash.69 (35760)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.29 -1 0 35761

és van iylen link is:

 

http://tvi.kormany.hu/regionalis-tamogatasi-terkep

 

A módosított támogatási térkép 2017. január 1-jétől 2020. december 31-ig lesz hatályos. A módosítás Közép-Magyarország indoklással kijelölt támogatható ún. "c" térségeit érintette, melynek értelmében Pilisvörösvár és Solymár lekerült a támogatható térségek listájáról, helyükre Göd és Sződliget került.  A regionális támogatási térkép az európai uniós versenyjogi értelemben vett állami támogatásokkal kapcsolatos eljárásról és a regionális támogatási térképről szóló 37/2011. (III. 22) Korm. rendelet 25. §-ában kerül kihirdetésre.

 

 

tehát valahogy a nem támogatható terültek között is lehet sakkozni...

 

de hátha erre jár Fradista utazó és elmagyarázza, már persze ha szakért hozzá

Előzmény: dimelo (35756)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.29 -1 0 35760

tudtommal igen is van régiós korlátozás az unió részéről

az ő céljük az elmaradottab régiók támogatása...

lehet pont ezért ad pénzt az M3 Nyíregyháza utáni fejlesztésére

mert az pont beleesik abba a kategóriába, amire pénzt adnak

 

neked is google-t ajánlom:

http://kerdezztervezzpalyazz.hu/miert-jar-kevesebb-unios-tamogatas-budapestnek-es-pest-megyenek/

 

 

http://www.rollingconsulting.hu/magyarorszag-regioi-miert-fontosak-palyazati-szempontbol/

 

Ettől még a HU-GO-ból bőven lett volna lóvé, ha lett volna akarta

és nem lett volna a G-nap

 

off

tegnap voltam Tankcsapda koncerten és néztem a VIP szektort

a Közgépé üres volt, de a Duna Aszfalt és a Mészáros műveké nem volt az...

 

Előzmény: dimelo (35756)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.29 -1 0 35759
Előzmény: trizs77 (35757)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.29 -1 0 35758

magyarán Cegédig bőven jó a matrica, aki pestre jár dologzni nap mint nap

de ahogy itt lent írta valaki, évi 30 alaklom esetén is megveszi az ember

mert időben megtérül, hogy nem kell szüttyögni a falvakban/városokban 50-es tempóval

 

már többször írtam, hogy akinek nem ér meg 5000 vagy 2*5000 ft-ot,

hogy a cél állomást gyorsabban, biztonságosabban elérje, az ne akarjon 2*2 sávon közlekedni

az csak bumlizon a falusi útakon

Előzmény: RadiX (35754)
trizs77 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 35757

Az M7-es és a 710-es között hiányzó kb. 2,6 km megépítése teljesen lekerült a napirendről?

 

 

dimelo Creative Commons License 2017.04.29 0 0 35756

Ez a kijelentés még aggályosabb:

"...a NIF Zrt. beruházási vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy a Pest megyére vonatkozó uniós fejlesztési korlátozások miatt

a 4-es út fejlesztése eddig nem indulhatott meg, de 2016-tól a kormány forrást biztosított, és elrendelte a továbbépítések előkészítését."

 

9-10 évvel ezelőtt kaptunk EU-s pénzt a Megyeri hídra és az M0 Keleti szektorra és az M31-re, ezért ez a mondatrész így nem valós.

 

Off

Kiegészíthette volna, hogy a Sukorói műbalhé ( és több más politikai cél) érdekében fúrták az M4 projektet.

A Pilisi gyümölcsösök ma már nem jelentenek "áthatolhatatlan" akadályt.

Az igazi megbánás az lett volna, ha közli:

Már évekkel korábban megindulhatott volna a kivitelezés, de le kellett játszani az érdekszféra meccseit.

A kormány csak a G-nap után látta elérkezettnek az időt, amikor magához "Szíjazta" a kivitelezőt.

Előzmény: mash.69 (35753)
dimelo Creative Commons License 2017.04.28 0 0 35755

Kicsit árnyaltabban...

Mindenki, aki nem Pestre megy, annak lehetőség a 40. út.

 

A tehergépkocsiknak kisebb útdíj, és a kétszámjegyűről nem tilthatók ki.

És azért az feltűnik, ha a napi 300 helyett napi 600 tgk. rongyol át Irsán.

A mai 40-es forgalma nem fog csökkenni, hiszen most sem mennek fel a 4-esre.

 

Lehet, hogy csak 5 % lesz az elmozdulás, de az bőven lehet.

Pilisen 50 % csökkenés, Irsán 5 % növekedés.

 

Nem fehér-fekete a történet...

 

Nekem a pátoszos csúsztatásokkal van bajom...mindig!

Előzmény: mash.69 (35751)
RadiX Creative Commons License 2017.04.28 0 0 35754

A megyehatár pont ott van ahol a 4-es keresztezi a 40-es utat Abony és Szolnok között.

Előzmény: mash.69 (35751)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.28 -1 0 35753

Te vagy az akinek mindig félig üres a pohár...

Előzmény: dimelo (35750)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!