Most, hogy Alo kényszernyugdíjas lett nekik drukizok, de az Renault motor továbbra se tűnik acélosnak, ráadásul tartok tőle, hogy az RB webberizálni fogja Ricciardot és akkor Verstappent kiveszem a wannabe kedvenc listámról.
Kicsit kiestem az F1-ből, nézve a teszteredményeket úgy látom az idei szezon témái várhatóan a 4 vs 5 WDC, illetve miért fogják vissza szegény Kimit valamint Alo out lesz. :)
más
Vajon Lewis vagy Séb dönti meg a WDC rekordot? Remélem egyiküknek összejön, Vettel szimpatikusabb fazon, Lewis meg tehetségesebb, szerintem jó helyen lesz egyiküknél a rekord.
meg ha megnézed a fiatalokat, ezek mást se csinálnak, mint egymásnak üzengetnek. még ha nincs is mondanivaló, de annyira benne kell lenni a közösségi életben, h nehogy kiszorulj a körből...biztos f1-et fognak majd nézni. ezalatt az idő alatt 600 millió számukra fontosabb esemény történik...
Mondjuk MS-nek sem biztos hogy sok lett volna, ha a VB címei évében egy ROS szintű csapattársa lett volna meg az is lehet, hogy ha Alo dobbant a Mercihez, akkor most 5X-es, ki tudja?!
Én is ezen az állásponton vagyok. Sokkal többminden van, amivel egy vasárnap délutánt el lehet ütni F1 (de akár bármilyen autóverseny) helyett. Maga a tévézés is visszaszorulóban van, tévé nélkül nagyon nehéz tévében nézni bármit. Arról nem is beszélve, hogy sokkal több a sportágon belüli konkurencia is: tévében is nagyobb az elérhető választék, plusz azt nézek meg (akár netről letöltve, akár streamen), amit akarok, nem vagyok "rászorulva" az F1-re, ha autóversenyt szeretnék látni. Minden bizonnyal ebből pár százalék köthető Schumihoz, köthető a szabályokhoz, köthető egy-egy csapat dominanciájához, de egy ember pályafutására ráhúzni az egészet nettó baromság.
Én is azt veszem észre magamon, hogy a saját életem alakulása inkább befolyásolja azt, mennyire hoz lázba az F1, mint az, hogy maga a szezon ténylegesen mennyire volt izgalmas, érdekes.
2006-ban ismét kerékcsere, ismét néztem, Schumi a WDC címért ment, jó szezon volt, de nem értettem, mért vonul vissza a csúcson.
Ezt tudjuk. az öreg Agnelli halála után a sz*kavaró Montezemolo teljesen át akarta venni a hatalmat a Ferkánál, ezért megszabadult a hatalam útjában álló hármastól. Ezt Schumi kapcsán úgy érte el, hogy olyan feltételeket teremtett, hogy Schuminak ne legyen kedve a csapatnál folytatni (picit emlékeztet a 2012-es szitura).
Az eredmény: 2007 óta 0 Ferrari vb cím.
Amúgy igen, az elmúlt 15 év kb. összes mesterséges izgalomfokozó beavatkozása az ellentétes eredményt hozta.
98-99-ben néztem, mint állat, imádtam a jó öreg Mikát. (98 óta nézem rendszeresen)
2000-ben néztem, de csalódott lettem év végén, 2001-2002 totál szar év volt, köztük a gusztustalan osztrák nagydíjjal. 2003-ban volt némi fény a sötétségben, ha a Mclaren egy picit megbízhatóbb, vagy ha Kimi egy picit szerencsésebb, akkor talán le is dőlt volna a nagy Sumi-mítosz. Ehhez képest 2004 jókora tökön rúgás volt, egy újabb végtelenül unalmas évvel. Itt úgy voltam vele, hogy számomra ennyi volt az F1, keresek valami mást, aztán jött Alonso és újra beleszerettem az egészbe.
2005-2006 nekem, és gondolom minden Nando fannak a csúcs év volt, főleg 2006, mikor a hétszeres végre megmérettetett és elbukott. 2007 baszott izgalmas év volt, és bár nem vagyok nagy Kimi-fan, de egy VB címet megérdemelt, 2008 szintén izgi volt, habár sem a ketteskének, sem Hamiltonnak nem igen tudtam szurkolni, ill Alonso nem igazán volt abban az évben tényező. 2009 nekem annyira nem jött be, Button gyorsan eldöntötte a VB címet, bár annak örülök, hogy ő is nyert egyet. 2010 egész jó év volt, egy szar befejezéssel. 2011-et valószínűleg csak a Vettel szurkolók élvezték. 2012 végeredménytől függetlenül az egyik legjobb szezon volt a Forma 1-ben, kiegyeznék egy hasonlóval az ideire is. :) 2013 megint dög unalom, 2014 a Hami-Ros csata miatt egész jó volt, 2015 picit megint unalmasabb lett, ellenben 16 nekem tetszett, főleg, hogy a végén már egészen megkedveltem Nicot, és gyakorlatilag 2006 után nyert újra olyan pilóta, akinek szurkoltam.
Nyilván ez tök szubjektív, aki pl Vettel szurkoló annak biztos tetszett 2013, vagy a hétszeres fanjai élvezték 2002-őt. Alapjába véve bármennyire is szurkolok Alonsonak, azt egyáltalán nem akarom, hogy olyan autóban üljön, amiben 16 futamot megnyer, és már nyárra VB lesz. Szerencsére a Honda tesz róla, hogy erre esély se legyen.
Az izgalom meg a változatosság nem ugyanaz a dolog. Lehet egy futamon rengeteg előzés, de ha érdektelenek a versenyzők/csapatok, akkor érdektelen lesz az egész. Elvileg egy megyei I-es meccsen is lehet több gól, mint egy BL döntőn, mégis a BL döntőt fogják többen nézni.
Az F1 érdektelenné vált, mert Schumival elvesztette az utolsó kb. karakteres bajnokát, és ahogy az f1 ma áll, nem is nagyon lesz több, mert egy versenyző ma már rendesen el sem mondhatja a véleményét, mert vagy a csapat, vagy a szponzorok, vagy az F1 marketingese koppint a fejére, de ha nem ők, az újságírók szedik szét.
Ha meg a pályán csinál valami karaktereset, kapja a büntiket.
Amúgy ezt is az anti Schumisok sírták ki. Ezt a büntetősdit/kizárósdit, ami amúgy tök nevetséges.
Amúgy senkit ne zavarjon a saját alternatív valóságában az a tény, hogy az autósportok nézettsége zusammen csökkenő tendenciát mutat az elmúlt 10 évben. A NASCAR pl. ugyanígy megzuhant Amerikában, pedig ott van lóvé, sztárok, nézők...