Amúgy ahogy elnéztem Kiminek a mai futamon gondjai vannak a teli tankos kocsi stabilitásával és azzal hogy megtalálja a helyes beállítást. Erre a legjobb példa hogy az üresedő kocsival sikerült az agyonhasznált Pirellivel a leggyorsabb kört megfútnia, ezzel nem őt akarom dicsőiteni csak látszik üresen már jobb tempót ment...
Meglássuk hogy sikerül e neki ezen a problémán idén úrrá lenni, de a nyilatkozatában azt mondta a verseny után hogy már tudják mi lesz a megoldás a problémájára. Hát meglássuk mennyire igaz ez.
na mikkel?? a ferka magasan a legjobb autó volt, ms meg a legjobb pilóta.....ha segítették ha nem akkor is vb lett volna hagyjuk már ezt a sótlan szar szöveget. :D
2007, 2008-ban nem volt csapatsorrend a Ferrarinál, csak a legvégén. A Mercinél láthattuk 2013-ban, amikor nagyon fontos volt egy bizonyos eredmény, ugyanúgy volt TO.
De nyilván minden héten le kell írni, hogy a Ferrari TO-zik, hogy adott esetben a végén legyen mire fogni.
Csak úgy halkan kérdezem meg, hogy is hívták azt a fiatal srácot, aki a a szezonzáró versenyen esőben körbe autózta a vb címért küzdő és azt pár körrel később kutyaütő modon megyerő Hamiltont? Tudjátok, a világbajnok autóban ülő Hamiltont egy fiók csapat autójával...
Hamiltonnál kutyaütőbb módon nem bukott és nem nyert senki VB. - t...
Irreleváns, mivel ugye a kerékcsere megtiltása mellett ugye bevezették a teszttilalmat is.
Megjegyzem a Michelinnek is volt két kiemelt csapata - Renault és McLaren - nem véletlenül ment át a Bridge-hez a Williams és a Toyo már 2006-ban.
A lényeg, hogy egy nagyon görény szabályvolt, ami kifejezetten a Ferrarit akarta lehetetlen helyzetbe hozni.
Amúgy a Ferka azért vált házi szállítóvá, mert a McLaren rájött, hogy azonos gumin nem fogják tudni legyőzni a Schumi-Ferka párost. Pedig még 2001-ben is volt olyan, hogy a Bridge a Mekinek szállított előbb egy spéci gumijából - Silvertone.
a Bridgestone meg kvázi házigumiszállító volt. nem kellett több igényt kielégítenie szinte csak egyet. erről a nem kicsi előnyről is beszélgessünk azért ebben a témában;)
A 2005-ös gumiszabályt nem csak úgy hozták, hanem a Michelin lobbizta ki magának. Tehát nem egyszerűen arról van szó, hogy jobban felkészült rá, hanem eleve rá lett írva. Mint egyes közbeszerzések.
Amúgy a felkészültségről sokat elmond az az évi USA nagydíj, ahol nem voltak felkészülve, és egyből bojkottálták a futamot amikor nem engedtek a zsarolásuknak.