Keresés

Részletes keresés

GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 85

Jó, addig még úgy is beszélünk, és ha esetleg nem tudsz jönni akkor majd oda adom TLT-snek.

Előzmény: ŐLTF (84)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.01 0 0 84
 A börzét még nem tudom de szerintem a TLT-ssel el tudod küldeni. Amenet nem probléma meg atöbbi se, elég ha kivülről szép.
Előzmény: GyusziP20 (82)
VATERP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 83

Szevasz ÖLTF!

A 75 számú hozzászólásomhoz még annyit, hogy azok a hengerfejek vannak rajta, amiket a Te eszrergályosod csinált. Örűlnék ha leírnád a véleményedet a kérdésről.

Előzmény: ŐLTF (80)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 82

Ok, köszi.Úgy emlékszem nem Pesten laksz,de mondjuk a legközelebbi Old Motors börzén találkozhatnánk ami most Csepelen lesz majd valamikor.

Szakadt menetű hengerfejet is adhatok?

Előzmény: ŐLTF (77)
Dimma Creative Commons License 2007.04.01 0 0 81
Nincs de beszéltünk róla de akkor nem kellet neked. Alú nicasilos 49 Ps Kedden megyek a Csabaihoz üzensz valamit. Ma a kezembe került 2 Bing 28mm de membránosra való.
Előzmény: ŐLTF (79)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.01 0 0 80
A kupplung még attol is tud csuszni ha a tárcsa kömei "kiverték" a kosarat. Illyenkor gázadásra szét akarja emelni.
Előzmény: motorkami (76)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.01 0 0 79
Dimma, azok ahengerek nálad vannak vagy csak képek? Vas?
Előzmény: ŐLTF (77)
Dimma Creative Commons License 2007.04.01 0 0 78
Már hülye a gép de itt a dogó. A potfelömlö kialakitás meg ma 2kupos könyök is elkészült
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.01 0 0 77
Üdv mindenkinek! 20000-ért megcsinálom a hengerfejet.
Előzmény: GyusziP20 (69)
motorkami Creative Commons License 2007.04.01 0 0 76
Mint írtam, a teljes szett tőled van, tehát a fémlamella is.
Előzmény: lecso (74)
VATERP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 75

Szeretnék tanácsot kérni a tapasztalattal rendelkező szakiktól.

P20 gyári HONDA dugattyúkkal, PROX hajtókarokkal, ELF 100% szintetikus olajat használok, 1000 km-t túlléptem a felújítás óta, elbírja az 1:50-es keveréket, vagy maradjak az 1: 40-nél?

lecso Creative Commons License 2007.04.01 0 0 74
Akkor most van új fémlamella, vagy nincs?
Előzmény: motorkami (72)
VATERP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 73
Nagyon sokan ismerik a fórumról, Ő a Papp Józsi Győrből. Egyébként a hirdetés már volt és a srác nagyon jó szakember.
Előzmény: Törölt nick (70)
motorkami Creative Commons License 2007.04.01 0 0 72
Köszönöm lecso, bizonyára ezek alapján már nem lesz gond a beszerelés.
Különben a teljes szett tőled származik.
Előzmény: lecso (52)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 71
Ne mond már ! Pedig én mindent beleadok és nem biztos,hogyha nem sikerül Akkor az csak az én hibám !  Ezek szerint hiába írok neked ?  Itt az említett fénymásolat ( amiknek nem szokott lenni boritója álltalában ) fényképe ! Ha ez sem elég hátraszaltót ugrok előre !
Előzmény: GyusziP20 (68)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 70
Volt már a másik fórumon ez a hirdetés ! Hogy mennyire hozzáértő a srác azt nem tudom ( esetleg ismeri valaki ? ) ! http://promptt.extra.hu/joci/joci.html
Előzmény: GyusziP20 (69)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 69
Lecso akkor esetleg te tudsz erről az irományról valamit amit G.JANI említett?P20-as Hengerfej átalakítással foglalkozik valaki?Ha nem muszály nem szeretném végigjárni a létrát és rengeteg tanuló pénzt kifizetni.
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 68
Hát most így sokkal okosabb nem lettem.
Előzmény: Törölt nick (62)
klaci64 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 67
ne hagyjátok hogy megosztodjon ez a kis társaság,ne legyen itt is az mint az országban,hogy a széthuzás,egymás összeugrasztása gyözzön!!!
szerintem mindönket egy dolog érdekel:PANNONIA!!!!!!!!!!
mindenki olyan betü méretet használ,ami jól esik!!
legyunk a másikra annyira toleránsak,hogy ne ez legyen a fontos,hanem az amit LEÍR!!
EGYSÉGBE MAGYAR!!!!!
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 66
Értem , köszi !  Én sem szeretek ezzel kínlódni de estefelé már jól jön a nagyobb betű  !
Előzmény: lecso (64)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 65
Ne kezd már mindig ilyen pesszimistán a hozzászólásaid ha megkérhetlek !  A hengerjej képet én is így tudom mint ahogy írtad . A dugó kép is talán elmegy ide , de egy speciálnak   úgy érzem ez már sok lenne és meg akadna ( én így tanúltam ), a többi amit hozzáfűztél pontosan így van sz.tem is . 
Előzmény: emzoli22357 (57)
lecso Creative Commons License 2007.04.01 0 0 64
Ne tulajdoníts különösebb jelentőséget az ügynek. Egyszerűen a NAGYBETŰ kiabálást jelent, a kövér meg lényegeset. Így szoktuk meg.
Előzmény: Törölt nick (58)
TUZI Creative Commons License 2007.04.01 0 0 63
Hy.

Csak jelzem hogy ide találtam én is ,nem mindig értem hogy miről beszéltek:-( ,de azért rajtatok tartom a szemem, ha időm engedi.:-)))))
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 62

Ez a bűvös iromány kis kitérővel a fővárosból került hozzám is ,ezért úgy gondolom ,hogy ott hamarabb hozzájutsz !  Ha jól "tévedek" versenymotor szerelő tanfolyamon tanúlnak belőle , és akitől kaptam azt mondta ,hogy a Lecsó is vele volt ott egy időben ! Szóval ő biztos jobban tudja ezt !   A másik pedig , hogy én is inkább tanulnék és figyelnék azoktól ( pl. az idősebb Zsilják , de szívem szerint szétnéznék az Apriliánál meg a HRC-nél ) akik igazán tudják ezt a témát ,mert én is csak próbálkozok többnyire !

Előzmény: GyusziP20 (61)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 61
Akkor azt a fénymásolatot elkérném, hogy én is lefénymásoljam vagy ha nem nagy gond lefénymásolhatnád és ha megyek Debrecenbe salakmotor versenyre akkor kifizetném.Vélemény?
Előzmény: Törölt nick (59)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 60
Értem, köszi.
Előzmény: emzoli22357 (57)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 59

Az emzoli kielégítő választ adott !  Nálam ez csak a nagyon pontos beállításra vonatkozik,én sem szedem mindíg le a hengerfejet ,bár az nem nagy meló , de ha van olyan cuccod amivel benézel , nem is kell . Szinte minden könyv ezzel kezdi ( kétütemű és négy üt. motorok működése ) de az igazán részletes leírás nekem fénymásolt és nincs címe . Valaki biztos tud tippet adni,de ezt megkérdezni mikor a Google 10 másodperc alatt kidobja ?

Előzmény: GyusziP20 (56)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 58
Üdv mindenkinek !  A topik keresésig még nem jutottam el ,most is gyoran raeagálok a h.sz-okra ,aztán CPU csere és portalanítás a számító gépemben , aztán motor próba , mosás ,szerelés amíg jó idő van !   Épp akartam írni, hogy a Pannonia kuplunggal nagyon körűltekintően kell bánni ( ez nem Japán crossmotor ahol csak össze kell "lapátolni" a kuplungot ), de a Lecsó részletezte a lényeget .              A többieknek :Így jó a betü vastagság ?  De még mindíg nem írták le az azok akiket ez bánt ,hogy ennek mi is az oka ?
Előzmény: zöldember (55)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 57
Lehet, hogy nem kellene belepofáznom, de onnan látni, hogy az öblítősugár irányában jobban tisztul a dugótető, többfelömlös kézel készült hengerekben többszöri utánreszelésre szokott szükség lenni, mire valóban szimmetrikus lesz az öblítéskép a dugótetőn, és a fejben is. A jól beállított motor dugóteteje vilbarna, porszáraz, és a hátoldalon sincsenek égésnyomok, a fejben a tisztulás az öblítés irányában majdhogynem fémtisztára pucolja az égésteret, az égéskép szimmetrikus egyenletes.
Szürkés a kevés nyál, ilyenkor az égéskép a gyertyán vörösbe hajló is lehet, mert a motor melegszik, feketés, zsíros tapintású a sok nyál égésképe, azonban ezzel vigyázni kell, mert a gyenge minőségü olajak, vagy a túlzott olajozás, eresztő szimmeringek megváltoztatják az érésképet, amire ha az ember szegényeb keberék beállításával reagál, a mocc azonnal túlmelegszik,elősorban az elégtelen belső hűtés miatt.
Előzmény: GyusziP20 (56)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 56

G.JANI

lenne egy pár kérdésem:

 

  1. "működés közben nekem teljesen más irányok jöttek ki mint a beállítottak"

Ezt honnan tudod?

 

     2.   "Én az átömlést a hengerfej képen ellenőrzöm a karburálást a dugótetőn"

 

Ezt esetleg részleteznéd  ill. vannak-e olyan fotóid amin látszódnak is?És ezt úgy kell érteni,hogy mikor karburátort állítasz mész vele két kört aztán lekapod a hengerfejet?

 

    3. Milyen magyar nyelvű könyvet tudnál ajánlani amiből te is kinézted ezeket a tanított klasszikus átömlési elméletet? 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (23)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!