Azt mondják, hogy ez azért van, mert az első vonalat átrakták a 380-as line-ra, a második vonalat a 330 és 350-esre, a 320-ra pedig a maradék jutott és ez érződik a minőségen.
Ráadásul gyárban feltétel a francia nyelvtudás, így viszonylag kicsi szakember gárdából csemegézhetnek.
Az m7 kimondottan jó példa ebből a szempontból, a 2 utolsó arra vezető utam alatt csak ezt tapasztaltam. 2 sáv megy lefele Pestről, és egy ideig elég nagy a forgalom, de miután kicsit oszlik, akkor is megmaradnak a belsőben 100-110-el...
Mo-on. Van, ahol szabályos. Csak a magyarban nem bíznak, hogy elnéznek jobbra, nézik a tükröt, stb... Bár, lakott területen ugye el lehet haladni jobbról, nem is előzés az. Maga a témához meg sok pro és kontra, kár belemenni. Tény, hogy nem szabályos. De mások akadályozása sem az, valamint az indokolatlan lassú haladás sem, illetve, a nem jobbra tartás sem az (ez így rögtön három szabályszegés egyel szemben). Van, ahol kiszűrik azokat is, akik lassabban mennek, mint a forgalom ritmusa.
A vendégmunkás nem életbiztosítás. Veszélyesek, úgy vannak vele, hogy itt már nem állnak meg, mert előbb hazaérnek. Vagy nem.
----
Öcsém mesélte, hogy 2 hónapja az M7-esen szembe ment egy autó. Elöszőr nem hitt a szemének.
Mint a múltkor Kínában a kamionsofőr. Felhajtott a pályára forgalommal szemben és úgy volt vele, hogy ha már így alakult, akkor elmegy a következő felhajtóig...
1x szivesen megneznek egy ilyen lilat testkozelben, cserebe tudok mutatni en is erdekes muszakisagot.. vinjonak szoktam ajanlani, csak soxor kuzd az idovel.. :(
Péntek reggel beleszaladtam, az egyik kamion követte a sárga felfestést, de a másik sávban lévő kamion a fehéret követte. A kettő meg keresztezi egymást. Kb 1km-nyi sor alakult ki percek alatt.