4300 Kelvin színhőmérsékletű. Ez a tiszta fehér napfény. E fölött csak kékebb, de a LUX értéke csökken. Vagyis 6300 K és afölött dizájnosabb de kisebb a fényerő.
Szia Cistron! Ez tényleg fehér,ún."jégfehér"fényű,de rengeteg féle van náluk. Igazán nagyot azonban tényleg úgy mutat ,ha nincs érdemi eltérés a különböző fényforrások hullámhossza,magyarán színe között. A 6osban még a ködfény is ott figyel, tehát elvileg négy"lámpa" fizikai fénykibocsátójának kell(ene) hasonlania...
Nagyon köszönöm az eddigi segítséget-de igen,szeretném ha pontosan meg tudnád kérdezni,melyik szettel lehet roncsolásmentesen,bármikor visszaalakíthatóan beépíteni
Hát sajna most is csak azt tudom mondani, HaiDa HID Pro szett volt. Olyan order code nincsen rajta. Eredeti német csomagolásban van. De ne ragadjon le senki ennél a márkánál, vannak mások is amik jók. Csak ezen gyárilag van adapter a M5 lámpájához és nem kell buherálni. Persze ahogy ígértem, ha akarod, a hét elején elmegyek a boltba és utána járok honnan, mennyiért tudod/tudom beszerezni.
Tibola! Némi nyomozati munka árán rátaláltam 1 régi haveromra,aki az autótuning bolt/műhelyében már sok-sok tucat xenon szettet szerelt be -japán autókba is bőven,bár Mazda5-össel még nem volt dolga. De lesz! Ők is az általad által felhasznált/beépített HD cuccokkal foglalkoznak. Ezért szeretnélek arra kérni,hogy légyszí' add meg az 5öshöz való szett pontos kódszámát,mert én sem találtam a magyar honlapjukon-v.keressek más nyelven,hátha ott meglesz a cikkszám!?
Nekünk 1,5 óra ön-és közveszélyes bumlizás a 2x1 sávos agyon/széttaposott, túlzsúfolt vmelyik "főúton" a legközelebbi autópályáig :-(( És így is marad. Lehet MI költözünk a TI utcátokba...
A mi területünk '92-93-ban épült be.Hasonló jellegű nyűgök itt is voltak,plusz néhány olyan stikli,ami miatt hosszú évekig senki nem tudta a nevére íratni az ingatlanját,később többek között büntetőperek kerekedtek a dologból. Summa summarum: a főkolompos, jogerősen többek között CSALÁSÉRT! elmarasztalt 1kori KISZ Bizottságos akkori főszervező már 2.ciklusában jár mint mezővárosunk szegfűs-párti parlamenti képviselője. Végre 1 gyolcstiszta ember...
Hát igen. Szerencsére errefelé dívik már az a szokás, hogy az önkormányzat eladja a területet egy vállalkozásnak, az épít aszfaltos utat meg elötte természetesen lefektet minden közművet és utána árulja a telkeket. Ez így drágább a tulajoknak, de legalább később nincsen belőle gond. Ami a pályát illeti, a nyárra már kész lesz a kőröshegyi völgyhíd és akkor már csak 36 km hiányzik. Az meg 2008 közepére készül el. Onnantól kezdve Bp-Adria full autópálya lesz. Nekem meg 1,5 óra Pest kényelmesen.
ez nálunk már egy külön tragikomédia:( Röviden: 2000-ben hírdette meg az akkori önkorm. a telkeket eladásra. Mivel épp szokás szerint nem volt pénzük, gyorsan el akarták őket adni. Emiatt nem kötöttek ki semmilyen határidőt a beépítsére. (Hiba 1) Ezért aztán sokan spekulációból vettek telket. Ezek közül nem kevesen azóta sem építkeztek, a telkeken jó esetben csak embermagasságú nyáron a gaz. Mivel tudta az önkorm. hogy nem lesz pénze aszfaltos utat építeni a területen, ezért beleírták az adásvételikbe, hogy a tulajok részt vesznek társulás formájában az építkezésben (azaz önerős lesz a móka). Viszont a nagy mohoságban több mint 100 telket egyben adtak el egy cégnek, akik persze továbbértékesítették, de ők már nem tettek ilyen kikötést a szerződésbe (hiba 2). Így aztán nem akaródzott összejönni a 2/3+1 fő, ami kéne egy ilyen társuláshoz. A spekulánsok, és tudatlan másod-harmad tulajok nem akartak benne részt venni. Mondjuk a tulajokat általában 1-2 tél meggyőzte. (Nekem volt egy 115e ft-os károm a Picasson, bár engem nem kellett győzködni előtte sem:) Aztán kezdődött az örök birkózás, győzködés, gyűlések. Aztán kiderült, hogy hiába lenne meg a lakók hajlandósága, van egy apró bibi. A dolog úgy tudna működni, hogy ha mondjuk 300M ft a teljes beruházás, akkor az önkorm. felvesz erre hitelt, megépül, a lakók meg egyben, vagy részletben fizetik a részüket. (Épp a részlet miatt kell ugye hitel.) No és itt kiderült, hogy ennyit bizony nem kap az önkormányzat senkitől sem kerek e földön, ugyanis a 2002-ben lelépő önkorm. épp 300M ft- rövidlejáratú hitelt vett fel a régebbi utcák aszfaltozására. Így aztán egyetlen bank sem állt velük szóba, amikor a 6 hónap múlva lejáró kölcsönt is csak újabb kölcsönből tudták fedezni. Mi meg szopóágon néztük a sarat, nyári özönvíznél meg a pisztrángok kértek politikai menedékjogot:) Mostanra annyit változott a helyzet, hogy 2 lelkes tulaj meggyőzet az önkorm.-t, hogy talán nem kéne mindent egyszerre, hanem 2-3 utcát /év, és akkor 100M hitel is elég, annyit meg még talán adnak nekik. És mostanra úgy néz ki megállíthatatlan az úthenger:)
Vannak a világnak,sőt öreg kontinensünknek is olyan szegletei, ahol minden közmű a talajban van ill.a nehéz/haszonjárműveket (de nem is extrém túlsúlyos minden teherautó!) is elviselő útalap is ekészül mielőtt 1etlen 1 ház építkezése is megkezdődne. Ott nem törvényszerű,hogy évekig a mocskot dagassza/kavarja a nép. De az persze nem Balkánia...
Nálunk is épül a 0-s, de ott max egy 20m-en van felhordva a sár. ki lehet bírni. az utcában 10x annyit szedek fel. Tavaszig már kihúzzuk, ha 4 évig bírtuk:) Novemberre meg kész az M0-s, akkor sztrádán járhatok haza:)
Felénk inkább az a "baj" hogy építik a pályát. Minden nap többször elmegyünk azon a szakaszon ahol hordják a földet. Már a reggeli pára elég ahhoz hogy sáros legyen a kocsi. De nem baj, kibírjuk. Nyárra kész lesz.
A másik a szántóföldtől sáros. Azt meg nem mosom, felesleges. Majd az eső.
én meg szerdán mosattam az 5-öst, de most úgy néz ki, mintha offroad partin lettem volna vele:) "Kicsi" sár vagyon az utcánkban. Készül az aszfaltozás, de mivel kicsúsztak a jóidőből, ezért csak a vízelvezetést csinálták meg eddig, tavasszal lesz aszfalt. addig viszont megbolygatták a már lemurvásított talajt, így a heti özönvíz olyan sarat termelt elénk, hogy azt az 50m-t amit az aszfaltig meg kell tennem pillanatok alatt emlékezetessé teszem a mazda oldalán:( A jó kis téligumi felszedi a mannát, aztán szórja még vagy 2 km-en át gondoskodva a fényezés védelméről:)
Azt hiszem írok a KPM-nek hogy csináljon zsákutcát a mi utcánkból is.... Vagy oda költözünk mi is.
Ami az ülést illeti, most is az a véleményem, hogy ki kell tapogatni a mienken hogy van-e fogadó helye a karfának. És ha van akkor utólag is beszerelhető. Bár ez engem nem érint, mivel a gyerkőcök még gyerekülésben vannak, amire meg felnőnek adiggra valószínüleg már egy újabb változat lesz. Remélem.
Szia A.D! Igen,ilyen hagyományőrzőek vagyunk. A kültéri ücsörgést-ácsorgást megengedő évszakokban pedig spontán kültéri uzsonnázások,sörözések szoknak napirenden lenni,de egy szezonban kb.2x szabályos "uccabálat" tartunk, bográcsozás,sütögetés,sörcsapolás(!)hangosítás,megterítés,bulizás az utcán. A miénk zsákutca lakó-pihenő övezetben,nincs átmenő forgalma. Szoktuk is kapni az irígységtől fröcsögő megjegyzéseket -legutóbb tavaly ősszel az 1ik vén köcsög aki a sarkon lakik a helyi újság sms-rovatában mocskolódott... Ezért aznap(éjjel 1 körül)az ablaka alá gyűltünk,hangosan hahotázva olvastuk fel 1másnak "névtelen" beírását...
Szia Lac! Nem,HDD a GT-ben is van. Jól megnéztem a hátsó ülés kartámláit-ügyesen vannak felrakva :-) csak tudnak ezek a japcsik. Persze azt nem lehet kisasolni,hogy esetleg utólagosan ez megoldható-e.Ha jól tévedek,vmikor óta felszereltségi szinttől függetlenül minden 5ös így érkezik,de a jobb 1es ülés még mindig kartámlátlan. Szép autó az 5ös,este is jól mutatott feketében :-) de nappal sem rossz... Még szerencse,hogy többféle szín van :-) így mindenki megtalálhatja a neki tetszőt A kéket,az ezüstöt,a grafitot,a feketét... Majd másfél évtizedes hagyomány itt az utcánkban a baráti körben,hogy ha új autó van,akkor a szerencsés friss tulaj újautó-bulit tart. Most sem lesz ez másképp, már sül az egész bőrös malac és kenegeti,locsolgatja a kiskukta a szalonnazsíros sörrel Este illendően koccintunk(eszünk-iszunk)a sok baj- és balesetmentes kilóméter érdekében!
Sziassztok Mindenki! No,megérkezett az utcánkba a következő Mazda5-ös. Kíváncsi vagyok,hogy a srác belép-e ide a topikba. Nem bánnám mert jó fej és jó a humora,de netezni 1előre csak a munkahelyén tud. Szép a lakkfekete kocsi -ilyen tiszta és karcmentes sose' lesz... 143 CD-GT verzió: gyári xenon,automata abl.törl.és fénysz.kapcs,tempomat, HDD-s audio,ülésfűtés,16'' tízküllős könnyűfémfelnik,Toyo(nyári) gumik -amiknek a fizimiskája és még a futófelület mintázat is kísértetiesen hasonlít az én made in Japan Dunlop gumijaimhoz, lehet ott csak ilyet tudnak :-) A krómcsicsák viszont élőben nem tetszenek annyira mint pl.a katalógus képein, bár én a mattfekete díszek és a minimál csili-vili híve vagyok. A"középső"sor oldalsó,tehát teljes értékű üléseinek oldalán ott van a lehajtható kartámasz a tolóajtó felől:a Mazda Co.Japan olvas minket,tudták hogy ezt mi már hiányoltuk... :-)) És hát persze az új autó illata,hmmm... Ha a Parfüm c.rém jó regény/film főhőse ilyet szimmanthatott volna, lehet nem szűzeket öldös.
Szia! Azt még nem is említetted,hogy a helyzetjelző is csere lett LED-re,gondolom hasonló színhőmérséklet. Én asszem elhatároztam a cserét,csak 1előre a kedv hibádzik még hozzá. Legkésőbb tavasszal megejtem,de ha anyagi tehetségem váratlanul felvirágzana,akkor persze azonnal...
Még annyit a témához, hogy óriási a kínálat a piacon. Szinte mindent megtalálsz. Két dolgot javaslok. Egy, ne vegyél meg noname terméket. Nem éri meg. Kettő, csak olyan szettet vegyél amire van gari és minden átalakítás nélkül jó a kocsihoz. Lásd fdoki barátjának esete! És legyél ott a beszerelésnél ha nem Te csinálod. A google-be beírod hogy xenon és kapsz egy csomó oldalt.