hát ezaz hogy engedi a benzint a tank meg a krbi között meghúzott csavarral pont a membrán résznél ezértis gondoltam hogy ez a hiba oka hogy max gázon befullad a földbe a benzin levegő csavart aszt már belőttem rajta indul egy húzásra alapjárat szépen jár de mikor beengedem a főldbe max gázol leáll ebből gondoltam hogy a tank elvan deformálódva lehet ijen? lehet látni a membránt is mikor kézzel mozgatom a pillangószelepet hogy húzódik a szélénél a membrán és ott endegi a benyát is lehet a tankal kezdeni valamit?vagy másik tankot vegyek?
Sziasztok srácok!! egy kis segitséget szeretnék kérni! Ha valaki lenne aki már használt pioneer kukorica vetőmagot az léci szoljon rola pár szot! Én dekalb 440 használtam azt szeretném pioneer stira magra cserélni a decalb 82q tudott idén szerintetek megéri cserélni előre is köszönöm!!
Ha a csavarok meg vannak húzva, és nem folyik a benzin, ott nincs hézag.
Be kell állítani az alapjáratot, mert maxigázon valszeg nem kap elég benzint: vedd le a kuplungot a motorról, tedd a motrot a helyére. Melegítsd fel kb üzemi hőmérsékletre. Állítsd le a motort. Töltsd a tankot félig. A tank elején levő csavart tekerd ütközésig, majd 2,5 3 fordulatot ki. Indítsd be. maxigázon tekerd a csavart kifelé, míg a motor egyenetlenül nem kezd járni. utána tekerd befelé lassan, míg újra nem kezd el kapkodni. jegyezd meg mennyit tekertél be. Most a felét + negyed fordulatnyit tekerj ki. Itt lesz kb az alapjáratod. További finomítás a regulátorrugónál levő csavarral.
Esetleg, még a karburátort ha laveszed, az alján van két búvárcső. ezek szűrője szokott még eltömődni. Valamennyit átereszt, de amikor sok kellene, akkor nincs elég. Ezeket megtisztítottad?
na csaknemlett jó a gépem indul pőccre csak mikor teljes gázt adok leáll sejtem milehet a gomd hézag van a karbi meg a tank között szerintem elvan deformálódva a tankom mitlehet ezzel kezdeni?
Oké! Nálatok nem jön a jézuska? Vagy rossz voltál és a krampusz jön majd.Mert én biz egy zsák ezrestkértem a jézuskától én így csinálóm ,probáldmeg te is!
Sziasztok ! Segitségetekre lenne szükségem mert ahogy olvaslak titeket már sokmindent megoldottatok ! Most jutottam egy MGK-1 es / Marcinak az elődje /brigg motoros rotakapához , ami működik normálisan csak az indítással van gondom mert röpsúlyos a lehajtása . És ahogy beindul azonnal el akar indulni ,vagy föl kell támasztani hogy ne érje a földet a kapa, vagy két ember kell hozzá ! A kérdésem az lenne ,hogy nem lehetne ezt valahogy átalakítani kuplung szerkezetűre ? ? ? Köszi a válaszokat !
Nem kerékpárszerelőhöz vittem (gondolom több bevétele lett volna kevesebb melóból ha inkább veszek egy másikat nála). Az többet segítene hogy hova vigyem mint az hogy hova ne.
Felejtsd el a szerelőt! Vidd el egy olyan műhelybe ahol teszenek bele hengerperselyt. Nem kevés van az országban, keresd meg a számodra legalkamasabbat.!