Pannónia, a "magyar legenda". Ez a topik kapcsolódik a Pannónia motorkerékpárok topikhoz (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017) Itt főleg olyan információk, hozzászólások találhatók meg, amelyek Pannónia tuningolással, versenyzéssel kapcsolatosak. Magas szintű szakmai ismeretek, trükkök, tippek. Csak haladóknak :-) !
Értem ! És azt is megértem ,hogy vigyázol az "ereklyére" , én is a legrégebbi nálam lévőt még a széltől is óvom ( az már megszolgált ) , most a többin a sor ! Egyébként ha jól emlékszem neked ráadásul valami ritkább sorozatból ( netán prototipus ) van a 20-asod , ugye ?
Ez az , a TÖBBI. Itt mindig a le-vadászatról beszélgetünk, vitaindítónak feldobom, hogy a 24 óráson (22 h alatt ) gyakorlatilag egy pár gumit használtunk.Kibírta volna a 24 h-t.
Ez nem titok sokan köpködnek érte hogy nem a 20-as reszelem.
Jól megy az az alúhengerrel meg 30mikunival. De sajnálom emlék a gyárbol meg a fateré volt neki vettem mikor vége lett a gyárnak. Most Rd-böl csinálok td3-mast.
Bár nem igazi de nem érdekel. Ehhez sok alkatrészem van. Bár mostanába nem csak örömböl szerelek. Egész egyszerüen nem jutok a saját motoromhoz. Bár van TZ 350 vizes hengerem is de a Lacikkal csak levegössel lehet megmérközni
Nem vagyok ideges hogy milyen hajtokart használtál. Nagyon jól ment bármi volt benne. Inkább az izgat mikor készül el a ringre a motor. Nagyon sok más csinálni valom van. a blokk szépen muzsikál de a többi.? Majd lessz valahogy.
Attól függ mit értesz utazó sebességen. Igazság az, hogy eddig nem téptem nagyon, mert csak most vagyok kb 1000 km-nél. Olyan 100-110 között szépen megy és kb akkor kezd el igazán húzni. Ótódikben 75 alatt nem szereti.
Csak találgatok mire gondolsz gondolom a tankra? A hengernek huzos az ára és igazábol arra a blokra való amit a PB500 tett a másik forumra.Régen mikor még a klubban csináltam td-2 es akkor probálgattam de vágni kellet volna sokat és igy letettem róla. ami használható az a vezérlése, de te nem rajongsz a 200 körüli kipp nyitvatartásért.
Igen, egy kicsit hozzá nyúlt a vezérléshez is. Magasabb fordulaton jobban tol, nagyobb a végsebesség, viszont így az alacsonyabb ford. szám tartományban gyengébb lett