Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 118
Értem ! És azt is megértem ,hogy vigyázol az "ereklyére" , én is a legrégebbi nálam lévőt még a széltől is óvom ( az már megszolgált ) , most a többin a sor !  Egyébként ha jól emlékszem neked ráadásul valami ritkább sorozatból ( netán prototipus ) van a 20-asod , ugye ?
Előzmény: Dimma (113)
Dimma Creative Commons License 2007.04.01 0 0 117
Milyen márkát használtál mert a Hdenau elöl 3órat birt. Nem meradt oldala.
Előzmény: B.R.C. (114)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 116
Az Italmondo honlapján van h.kar katalógus, onnan lehet(ne) pl. választani. Dehát az enyémben prox van. 
Előzmény: lecso (112)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.01 0 0 115
A celli motorbontós azt mondta hogy azok nagyon hamar széthullanak.
Előzmény: lecso (112)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 114
Ez az , a TÖBBI. Itt mindig a le-vadászatról beszélgetünk, vitaindítónak feldobom, hogy a 24 óráson (22 h alatt ) gyakorlatilag egy pár gumit használtunk.Kibírta volna a 24 h-t.
Előzmény: Dimma (106)
Dimma Creative Commons License 2007.04.01 0 0 113

Ez nem titok sokan köpködnek érte hogy nem a 20-as reszelem.

Jól megy az az alúhengerrel meg 30mikunival. De sajnálom  emlék a gyárbol meg a fateré volt neki vettem mikor vége lett a gyárnak. Most Rd-böl csinálok td3-mast.

Bár nem igazi de nem érdekel. Ehhez sok alkatrészem van. Bár mostanába nem csak örömböl szerelek. Egész egyszerüen nem jutok a saját motoromhoz. Bár van TZ 350 vizes hengerem is de a Lacikkal csak levegössel lehet megmérközni

Előzmény: Törölt nick (109)
lecso Creative Commons License 2007.04.01 0 0 112
Bocsi, vszínűleg nem figyeltem.
Aszalós beszélt nekem vmi olasz hajtókarról, aminek kisebb az alsó csapja. Aszittem arról volt szó.
Előzmény: B.R.C. (102)
lecso Creative Commons License 2007.04.01 0 0 111
24 órásra sztem megfelelne.
Előzmény: B.R.C. (99)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 110
Előre is köszi ! Mégis hány ó. felé ?
Előzmény: B.R.C. (105)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 109

Dimma ,elárulnád milyen motort csinálsz ( tipus , márka )  ?

Előzmény: Dimma (106)
Dimma Creative Commons License 2007.04.01 0 0 108
Tedd ki a kedvenceid közé és klikkelj rá.
Előzmény: B.R.C. (105)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 107
Ha hozzáadod a "kedvencekhez" !
Előzmény: B.R.C. (105)
Dimma Creative Commons License 2007.04.01 0 0 106
Nem vagyok ideges hogy milyen hajtokart használtál. Nagyon jól ment bármi volt benne. Inkább az izgat mikor készül el a ringre a motor. Nagyon sok más csinálni valom van. a blokk szépen muzsikál de a többi.? Majd lessz valahogy.
Előzmény: B.R.C. (102)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 105
Természetesen, holnap de. kapcsold be a tel.-t. Egy kérdés bárkihez: hogy lehet legegyszerűbben elérni ezt a topicot?
Előzmény: Törölt nick (104)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.01 0 0 104

BRC , hüvely beszerzésben és hőkezelésben tudnál segíteni ?

Előzmény: B.R.C. (101)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 103
Miért nem jöttök a M. Bajnokságban?
Előzmény: lecso (100)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 102
Nem értem?! Én csak  dimmát nyugtattam meg hogy, uo, h. kart használtam mint a gyári.
Előzmény: lecso (100)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 101
Te tudós ember lehetsz, találkoztunk már versenyen? A sok(segéd)felömlős + 3. átömlős dugó törékeny lehet.Szerintem v. ez v. az.
Előzmény: emzoli22357 (57)
lecso Creative Commons License 2007.04.01 0 0 100
Úgy tudom, kisebb alsócsappal dolgozik.
Lehet, még jobb is lenne a súly miatt.
Előzmény: B.R.C. (96)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 99
Szerinted a gyári kuplung is tökéletes (vmm vita anno. ) ami sz.tem nem igaz.
Előzmény: lecso (97)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 98
Én az utcai 20-ra a jawa 350-es kuplungját tettem föl, hibátlan./ Még 84-ben /Akkor az szinte ingyen volt.
lecso Creative Commons License 2007.04.01 0 0 97
Értem.
Nem csúszhat.
Előzmény: motorkami (76)
B.R.C. Creative Commons License 2007.04.01 0 0 96
Azok dell'ortó PHBH-k. Akartam nektek képet föltenni Reggio.ból, de nem sikerült.( yam /p20 ). A h.kar uo. hosszú mint az eredeti.
Előzmény: Dimma (81)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.01 0 0 95
130 körül nyugodtan ütheted.
Előzmény: GyusziP20 (91)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.01 0 0 94
Igazad van. nem érzem szükségesnek a 202fokot. Egyébként jobban hiszek a CSABAI-nak mint a sárgatalpuaknak
Előzmény: Dimma (92)
VATERP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 93

Attól függ mit értesz utazó sebességen. Igazság az, hogy eddig nem téptem nagyon, mert csak most vagyok kb 1000 km-nél. Olyan 100-110 között szépen megy és kb akkor kezd el igazán húzni. Ótódikben 75 alatt nem szereti.

Előzmény: GyusziP20 (91)
Dimma Creative Commons License 2007.04.01 0 0 92
Csak találgatok mire gondolsz  gondolom a tankra? A hengernek huzos az ára és igazábol arra a blokra való amit a PB500 tett a másik forumra.Régen mikor még a klubban csináltam td-2 es akkor probálgattam de vágni kellet volna sokat és igy letettem róla. ami használható az a vezérlése, de te nem rajongsz a 200 körüli kipp nyitvatartásért.
Előzmény: ŐLTF (89)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 91
Utazó sebessége így mennyi lett?
Előzmény: VATERP20 (90)
VATERP20 Creative Commons License 2007.04.01 0 0 90
Igen, egy kicsit hozzá nyúlt a vezérléshez is. Magasabb fordulaton jobban tol, nagyobb a végsebesség, viszont így az alacsonyabb ford. szám tartományban gyengébb lett
Előzmény: GyusziP20 (87)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.01 0 0 89
Mikor lessz kész. mennyibe fájnak azok a hengerek? Én nem emlékszek hogy mondtad.
Előzmény: Dimma (81)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!