"Ma a Deák Ferenc téren is jártam és ott láttam a 3200-3201 párost a végállomáson félreállva. Műszakizott, vagy tartalékként állt ott? Kérdezem azért, mert 41-es táblával volt ellátva!"
Tegnap is a 41-esen volt...a Batthyány téren láttam, forgalomban!
Szerintem is sokkal jobb lenne az UV a 30-asra, nem zorogne, gyorsbb lenne. Raadasul az ICS sokkal konnyebben megcsuszik/kiporog, es ez szerintem a 30-as vonalon eleg erosen bejatszik. Ilyenkor fajdalmaas igazan, hogy sok jo allapotu UV-t szetvagtak.
A legegyszerubb valasz szerintem az, hogy az ujabb villiket tartjak meg, es keszulnek Bp. UV mentesitesere. Es azt azert el kell fogadni, hogy a Ganz sok muszaki megoldas szempontjabol korszerubb, mint az UV. Azert logikus, hogy nem az ICS-ket dobaljak ki.
Erzsebetrol egyebkent tenyleg csak akkor kezdtek jonni a panaszok, amikor ICS kerult a 30-asra!
Igen, pályafutásom kezdetén volt hozzá szerencsém. És meg kell mondjam, hogy nagyon szerettem a 3257-et! De azt, hogy a szabályzója miért úgy volt, ahogy volt, azt nem tudom, hülyeséget meg nem szeretnék mondani. Az UV-hoz nem értek, az én szakterületem a T5C5, és a K! :)
Régebben én csak az UV-kkal foglalkoztam. Azt mondjátok meg, hogy mi az értelme annak, hogy a 30-ason nem UV jár, hanem a jóval lassabb Ganz! Nem? Mivel az csörög, ezért nem mehet gyorsan a lakások előtt. Én ilyenről hallottam.
Es amit nem ertek, az az, hogy az eleg regi kepeken (amilyen pl. ez ) sem ilyen a tobbi UV kontrollere, pedig a 3257-rol mindig azt mondjak, hogy a regi allapotot tukrozi. Valszeg a kontaktor-athelyezesekkel kapcsolatos a dolog.
Talán a 3257. A szabályzó elrendezéséből gondolom, mert ez volt az egyetlen kocsi, ahol a bal oldalt levő fém szekrényből kiugrik a szabályzó. Legalábbis mostanában, ill. a selejtezése előtt! Lehet, hogy a '80-as években még több ilyen kocsi volt, nem tudom.
Ne keresd tovabb, mert en fejbol tudom, hogy azt a kocsit kivagtak, soha nem kapott RET-et. Hamster egy csomo fenykepet csinalt rola, amikor eppen a budafoki dogsoron allt.
Most valamikor keszult? Mar nagyon keves ilyen kocsi van allomanyban. Megneztem HB oldalan, es 3+1, a +1 a 3876, ami tudtommal Budafokon dogsoron all.
Szoval, ha emlekszel, hogy UV5 volt, vagy nem, akkor palyaszamot is lehetne mondani erre esetleg.
Egyebkent megcsinalhatnak mar mindegyiket, bar UV meg nem okozott aramkimaradas miatt balesetet...
Viszont emlekszem egy ICS balesetre a Karinthyn:
A 6-os telibekapta oldalrol kb. a csuklonal a 10-es (vagy 10A) autobuszt, ami keresztben haladt a Budafoki uton... hat nagyon csunya volt, magam is lattam a roncsokat, negy aldozat volt.
Aztan gyorsan elkezdtek beepiteni az ICS-kbe a RET-et.
Na nekem meg ezen a képen az érdekes, hogy kézifékes (tehát induláskor szusszanó) kocsi vezetőfülkéjét sikerült megörökítenem. Most láttam néhány hozzászólással lejjebb, hogy még van ilyen kocsi az állományban.
Ami tok jo ebben a kepben, az a tukrozodes a szelvedorol, mert meg ha a fotos jo is, az UV szelvedoje ritkan ilyen sik...
Nekem is kene vennem egy digigepet, de mar olyan sok objektivem van a masikhoz, hogy sajnalnam. Lehet, hogy akkor mar rogton egy digikamerat kene vennem, amivel jo allokepet lehet csinalni, tudtok esetleg ilyen tipust?
Az UV-hoz annyi mondanivalóm volna, h tényleg egy eltalált, szép jármű, és valóban meghatározó jelenség! De ha nektek, akik imádjátok őket nap, mint nap ezt a típust kellene vezessétek, akkor bizony elképzelhető, hogy megváltozna a véleményetek! Nem mondom, hogy biztos megváltozna, de valószínű! :)
Mindent összevetve szeretem ezt a típust addig, amíg nem kell vele dolgoznom! :)