Az aggodok megnyugtatasara kozlom, hogy gond nelkul elertuk Ferihegyen a vasat. Igaz, vegul a nullas lett belole, mert reggel volt egy kis action az M1/M7 kozos szakaszan.
Jut eszembe, mielőtt rámírnál, gondoltam rád, megcsörgetlek, hátha iszunk egy kávét. Utólag, viszont szentségtörés lett volna egy off dízellel, valamint nem voltál otthon.-)
Igen, közvetlenül az Olasz tulajtól vettük a járgányt. A lányom, meg persze az asszony, nagyon szeretik. Nekik nagyon bejön a dízeles nagy nyomaték, alapjáraton. Ezzel lefulladni tényleg nagyon nehéz.
Ősszességében nagyon szerethető, jól felszerelt, kis autó.
Nem sűrűn járok az M7-en. Utoljára 2 éve mentem rajta. Akkor nem volt gond, bár Káoszfalváról kifelé tényleg kicsit sokan vannak.
---
Hát ja, azt is büntetném, aki tököl mikor lehetne tolni neki. Ma egy Lancia Lybrát követtem viszonylag sokáig. Külterületen ment 50-nel...Amikor előzni lehetett volna, akkor mindig jöttek a másik sávban.
Lakott területen nem gáz a jobbról megkerülés, de pályán azért kicsit tényleg erős.
Hétvégén mentem egy Bp-Nyháza-Bp-t és valóban nem siettem, mert már rázott az autó. Hihetetlen számokat mutatott! 4,7 5,4, ilyenek. 0,2vel a sokévi átlag is lejjebb ment.
Bocsi srácok hogy visszakanyarodok egy régebbi beszlélgetéshez, de kérdésem a következő, a dadogásra valakinek van valami megoldása??? Mit lehet velle kezdeni???
nemrég jártam a 25-ösön, háát mondtam apósomnak, hogy sokat autózok az országban, de ennyire xar út ritka. inkább kerülök maj' Eger felé. (de ott meg sajna a város papás a sok lámpa miatt:( )
Mi is megjárattuk az Off-os vasat. Tele kocsival, 4 személy + csomaggal a szabályokat betartva 3-as, 24es, 25 ös út 440 km után ez a fogyasztás. A képen látható üzemanyag mennyiség fogyott ezen a távon.