Örülök, hogy segítségedre volt a szösszenetem. Lehet kerékdob felől is mókolni, de a lökös leszerelésével szerintem elegánsabb és kényelmesebb és egyszerűbb a művelet.
Ezer és egy oka lehet. EGR-től, hibás izzítóig sokminden. Clip kiolvasás, az kell neki, az megmondja. Vagy Elm, hátha olyan, amit ért a sima droidos kilolvasó is.
Elvileg viszonylag egyszerű, ha valóban az a baj, amire leírásodból gondolok: Az ajtó és a kasztni közötti kábelkorbács-átvezetésnél lévő stekker KH-s. Széthúz, kontaktsprayval befúj, majd összedug és próbál, majd örül. :))
Én levettem a lökhárítót, most életemben először. Kicsit tartottam tőle, nehogy a hideg miatt valami műanyag megsérüljön, de nem. Simán szétjött a sárvédő felőli részen is. Tényleg nem nagy dolog levenni, igaza van Trotter cartársnak, akinek külön köszönet a részletes leírásért.
A szivattyú nálam működött, de csak az első ablakra nyomta a vizet, akkor is amikor a hátsót kellett volna áztatnia.
A kis dugattyú volt beszorulva, alig tudtam kicsalogatni belőle. Megmostam mosószeres vízzel, ezután már könnyedén csúszkált a helyén. Már ekkor tudtam, hogy sikeres lesz a művelet.
A folyadék leendeéséhez egy 3 literes műanyag flakont használtam, azt levágtam olyan magasságban. hogy a csonk alá férjen, aztán kihúztam a szivattyút.
Az, hogy nálad semmi hangja sincs a motornak, az gyanússá teszi, hogy nem kap áramot. Nem?
A kérdésem az lenne, hogy az ablakmosó szivattyút miképp lehet szerelni? Ez megvan, de nem szeretném az elejét lebontani: http://www.meganeklub.hu/index.php?Ablakmoso-motor-javitasa Sajnos fel is van töltve, azt gondolom ki kell szívni... de ilyet még nem csináltam.
Nem tolja a vizet és a szokásos morgó hangot sem hallom.
Szépnapot! Problémám akadt a tükörfűtésemmel, a vezető oldali nem működik, jobb oldali viszont annál inkább. Mi lehet az oka, visszakerestem a forumon, nem nagyon találtam rá választ, hátha valaki tudja, nem állnék neki szétkapni ha esetleg nem is a tükörnél van a hiba forrása.
Másik kérdésem ez a padlórekesz/lábtérfény dolog. Kíváncsiságból felnyitottam, de nálam nem kapcsol fel a lámpa. Nem mindegyik Scenicbe van benne? :-)
Nem, akkor terheletlenül forog a csapágy így tud zsörögni, mikor rálépsz a pedálra terhelést kap a csapágy, úgymond képletesen írva a csapágy kopását ellensúlyozza a nyomás így már nem tud zörögni:)
Segítséget kérnék ! Az 1,5 dci grand scenicünkben a fűtéskapcsolón (manuális klíma) egy ideje nem lehetett kapcsolni a 4-es fokozatot, tegnap délutánra pedig a 3-ast sem már. Az lenne a kérdésem, hogy ez egy kapcsolócserével javítható, vagy más elektromos beavatkozást igényel. kapcsolót tudok venni használtan is de az elektromossághoz nem konyítok.
Már sokszor leírtam: annyiféle autó van és annyiféle szabvány, hogy alapértelmezésben semmilyen utólagos fejegység nem lát semmilyen kormánytávot, és nem vezérel semmilyen kijelzőt.
Ezeket specifikus adapterekkel kell illeszteni, amiknek közös jellemzője, hogy drágák (kb annyiba kerülnek, mint egy egyszerűbb fejegység kompletten) és neten (= próba nélkül) nemigen rendelhetőek, mert viszonylag nagy az esélye, hogy hiába stimmel minden papíron, a valóságban mégsem működnek együtt a fejegységgel.
Plusz még az, hogy hogy nézne már ki egy piros/zöld/tarka megvilágítású fej az autód hűvösen elegáns jégfehér kapcsolói között...
Nem tudom tudna-e valaki segíteni,van egy olyan problémám,hogy 1999-es Renault Scenicem,beindítás után ha felengedem a kuplungot,iszonyat hangos fémes hangot ad,ha benyomom a kuplungot,a hang megszűnik.2 napja csinálja,és csak addig amíg be nem melegszik,300-400 m után már csend van.Ha utána megállok vele és újra indítom,akkor sincs ez a hang,tehát melegen már nincs.Mi lehet?Váltó olaj?Vagy ahhoz ennek semmi köze?