Nekem egy kipuff hegesztés miatt volt hosszabb időre levéve az akksi, és a könyv szerint nem tudtam betanítani a távirányítót. A márkaszerviz fél óra (ennyit nem is voltam ott) munkadíjat számolt, 7 ezres óradíjjal. Ez lenne a reális ár. A kódkártya, és a távirányítós kulcs kell hozzá.
Meg kellene nézni a vízszintet, ill. le kellene légteleníteni a hűtőkört első körben. Ha felforr a víz, és nincsen fűtés (feltéve ha a benti hideg-meleg vezérlés jó), az inkább vízhiányra utal, mert a levegő nem jó hővezető és a hőgomba nem kapcsolja a ventiket. Mondjuk ilyenkor a termosztátnál is van levegő, az meg nem nyit vagy nem nyit rendesen, úgyhogy az a probléma is játszhat.
Sziasztok! Segítséget, ötletet szeretnék kérni. 2002-es Xsara II-m van, kb 2 hete néha előfordul, hogy csak 3 henger megy és "Antipollution error"-t üzen valamint a motorhiba jelző villog. Tipikusan akkor jön elő a hiba, ha megyek vele legalább 15-20 percet (vagy többet), majd kb 15-20 percre leállítom. Amikor újra elindulok, akkor így megbolondul. Ha leállítom hosszabb időre (min 1-2 óra), utána hiba nélkül indul és menet közben sem változik ez. Elvittem szerelőhöz, kicserélte a trafót, gyertyákat, kitakarította a fojtószelepet (ezeket itt is olvastam tanácsként). Olajcsere sem régen volt. Ma kaptam vissza az autót, ő próbálgatta és nála nem jött elő a javítás után a hiba. Viszont nálam újból előjött. :( Szerintetek mi lehet még? Kezdek aggódni...
Ismét segítségeteket szeretném kérni vettem egy xsara 2-est amibe a légzsákok el voltak durranva, de már a légzsákok ki voltak cserélve,így csak légzsák indítót kellet vennem. Azt beleraktuk és gép azt jelzi hogy az indítóba el van durranva az egyik övfeszító hogy ez lehetséges hogy az övfeszítő úgy durran el hogy a légzsák nem nyillik?
5-10ezret mondott a márkaszerviz a távirányító tanítására így látatlanban, és 1-1,5 órát. Kódot nem említettek hogy kellene, csak a 2 kulcs. Elvittem privát szerelőhöz, ahol egy órán keresztül próbálták tanítani, de nem sikerült. Azt mondták más lehet a gond, szóval szakszerviz. Pilisvörösváron vagyok. Egyébként azt vettem észre, amióta nem működik a táv, aznap a napi km számláló is ki lett nullázva, pedig az akksi nem lett kivéve. Illetve az óra viszont helyes időt mutat, szóval nem tudom mi történhetett..
Ha valamit megcafolsz akkor indokold meg miert nem jo!
Mert igy a lahilusokat elbizonytalanitod es ugy hangzik mintha
egy hozzanem ertő okoskodna!!! Kulonben te mivel foglalkozol?
én ezt 15év tapasztalatabol mertem leirni mint auto gumis!!!
Köszönöm a segítségeiteket. Elkél!! Azt már eldöntöttem, hogy eredeti 195/55/15 méretű gumit veszek. Most örülnék, ha a márkák közötti különbségeket tudnám jól megérteni. (20. 000 ft körül, de inkább alatt, igaz ez nem egyszerű.)
Pl.Kleber DYNAXER HP3 195/55R15 85H és van 85 V -mi a lényege a "V és H" jelnek? 19 790 Ft
kleber nyári autógumi kis- és középkategóriás gépjárművekhez optimális futásteljesítménnyel és kiváló nedves tapadással. Az autógumi sugaras profilja és hosszirányú barázdái kiváló aquaplanning elleni védelmet biztosítanak.
2.
Matador MP44 Elite 3
195/55R15 85V 19 990 Ft
Aszimmetrikus mintázatú Matador autógumi közép- és felsőkategóriás személyautókra. Új anyagösszetételének köszönhetően alacsony gördülési ellenállás és magas futásteljesítmény jellemzi az abroncsot.
3.
Hankook K425 Kinergy eco itt van ugye több fajta is Ventus, Optimo melyik jobb, ár majdnem egyforma (V.s H áreltérés)
195/55R15 85H 20 590 Ft
ankook nyári gumiabroncs aszimmetrikus mintázattal. A K425 Kinergy eco új futófelületi keveréke és optimalizált mintázata csendesebb futást és jobb kezelhetőséget biztosít. Kis- és középkategóriás gépjárművek részére ajánlott autógumi.
Szia
Ha a gyari felnikre szeretnel gumikat tenni nyugodtan vehetsz
185/60R15-öt mert az full valto mérete a 195/55R15-ösnek!!!!
Többen veszik mar ujba ezt a meretet mert olcsobb
es nagyobb a valasztek! Nem fogsz abszolult semmi kulönbséget
érezni rengeteget eladtunk es szereltunk senki nem panaszkodott hogy baja lenne vele.
Főleg telibe viszik mert keskenyebb egy centivel es az elönyösebb teli viszonyokba.
Ha maradt kerdesed told ha tudok tanacsot adni segitek:))))
Szia, csak az előző hsz-emben leírtakat tudom megerősíteni :) én elégedett vagyok a Hankook-kal, nem prémium, de nem is gagyi, tesztek alapján tavaly a váltóméretben (185/60/15) ennek volt a legjobb ár/érték aránya szerintem, ráadásul Mo.-on gyártják. Idén drágább ez is, így már meggondolandó a gyári méret, ha csak 1-2ezer a különbség. Tavaly mikor vettem, akkor 5-6 ezerrel volt olcsóbb darabja a gyári mérethez képest.
Kicsit körülnéztem a neten és boltokban is gumiügyben. Nagy a szórás. Egyébként 195/55/15 -ben is van van Hancook gumi, de 21.000 körül. Többen ajánlották a Kleber gumit is. Neked mi a tapasztalatod a Hancock gumival? , ha már mindenképp 20 ezer ft körül lesz darabja, akkor nem tudom, hogy melyik lenne a legjob. Igazából azt sem értem, ha eltérek a gyári mérettől az nem gond-e , vagy mennyire lehet eltérni, és érdemes-e?
Köszönöm! Igen, így ment az enyém is, de eltörött vagy becsípádött, és valami toldást kell beiktatnom, hogy ne feszűljön. Ez újabb meghibásodási lehetőség, hogy toldom.