14:00 Bp-Nagykanizsa: 3 busz jött (HEH, HDC, GWH), de már Népligettől álltak.
14:00 Bp-Zeg: ZVR-101 + LBH-622. 3 busz is szűken lett volna elég...
15:40: FSJ mától visszakerült a járatára. Az alapjárat gyakorlatilag Népligetben megtelt. A rásegítő a HUU volt, 7-8 üres hellyel hagyta el a Sasadi utat.
Délelőtt az északi parton a Man jött fel, míg a HUU negyed 3 körül fordult le a Petőfi hídtól, utasok nélkül.
Az autópályán 16:40-kor Fehérvár magasságában egy KMC-s Alfa Regio(!) haladt Pest irányába. Kb. 17:30-17:45 körül érhetett fel.
Találós kérdés: vajon mikor ment vissza a Man? (Nekem fogalmam sincs...) :)
(előbb sz.rakodott a netem, és kiszedődtek az Enterek, remlélem most már olvasható lesz)
Dehogynem. Csak ilyen olcsó trükkel próbálja elterelni a szót a 10C használhatatlanságáról.
Arra már nem gondol, hogyha megrohamozza egy csuklós busznyi iskolás a 26-ost, akkor mi lesz abból. Mert kétlem, hogy csuklóst fognak ezután küldeni arra az egy 26osra.
Igaz, az ki lett ritkítva, és vár 10 percet a Csertán Sándor utcában, az új menetrend szerint, magyarul jó nagyot szívnak. Kinek az idóta ötlete volt a 10C ritkítása?
A zegi helyijárati üzemnél sincs minden rendben, ha az üzemvezető a ganzosoknak és munkácsisoknak a 14:05 kor a suli elé érő 26-ost javasolja (szóló busz), az autóbuszállomásra való utazás megoldásaként, ott valami nagyon nagy gáz van.
Na de hol? A 8:40-esen kívül más nem igazán jöhet szóba :)
FSJ hiányában 12m-es kocsik végzik most a fordáját, ami akár hétköznap is kevésnek bizonyulhat 8:40-kor. A 12:30/18:40-re viszont, ahol ritkán van szükség a hosszúra, visszakerült a HUU. Miért nem cserélik fel őket?
Ráadásul ez a múlt pénteki harmadrészt sem magyarázza meg, hiszen akkor ott a Lenti-Nova-Bp is... egyszerűen nem értem, mi ez az egész...
Pl. azt sem értem, a HUU-t mi értelme van az ICE járatán jártani, miközben az FLJ jár az FSJ helyett. Éppen arra az egy fordára nem jut háromtengelyes, amelyikre minden nap kellene.
Gyerekek! Az miért van, hogy a 15:40-es Bp-Zeg mellett mindig megy üresen, vagy majdnem üresen egy keszthelyi másodrész(?) is?
Ma pl. GBS-079, tegnap FKN-692, tegnapelőtt HDC-844 jött. (Keszthely-Bp-Keszthely tábla volt rajtuk, tehát nem különjáratról van szó.) Az utasszám egyik nap sem indokolta a másodrészt.
Sőt, "beépített emberünk" múlt hét pénteken ugyanezen a járaton egy Keszthelyig közlekedő harmadrészről számolt be.
Bocsi, tényleg! Elkerülte a figyelmemet hogy fantázia festéssel van...
Amúgy jó:)
Nem csak az IJL- ben hanem mostmár több buszban van Keszthelyen. Amióta hobbiból elkezdtem énis makettezni. A GMM- ben is ott lóg a pici változata, a JRX ben is ittvan a nemisolyan kicsi változat, az IOX ban is, az ICT- ben ottvan az előd BSK-905 ös papírból:) Több kolléga kéri hogy csináljam meg a buszát. Amiből létezik már kész makett azt megcsinálom úgy ahogy találom, ami még nem létezik azt először megrajzolom és úgy (pl BSK 905, JRX , IOX)
Az alkotója én vagyok-), egyébként tényleg oda van írva, hogy fantázia festés, akkoriban egyetlen példány volt belőle a valóságban és talán akkor még motor sem volt Gabi bácsi buszában.
Láttam is egy transmanosat mult hétvégén amikor mentem Fehérvár felé. Akkor az az egy van M.o.-on?
Azért kérdeztem hogy ZV nak is va-e mert találtam egy makettot ami zalavolános festéssel van és ZVR-122 a rendszáma, de akkor az alkotója odairhatta volna hogy nem valós...