Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69330

Sajnos nincs dokumentálva.

Csak a rugóra van leírt követelmény.

Előzmény: Lönci (69328)
Lönci Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69329

Hajrá!

Előzmény: Zsoozsi (69327)
Lönci Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69328

GT!

 

Nem tudod véletlen, hogy az öthengeres modularoknál mekkora nyomáson nyit az olajszivattyú megkerülő szelepe?

Zsoozsi Creative Commons License 2015.01.19 0 0 69327

Kedves Lönci,Granturismo!

 

Nagyon szépen köszönöm a reális véleményeiteket, persze ki hogy gondolkodik azért írtam a "reális" jelzőket.
Osztottam-szoroztam sokat, úgy tűnik hogy a Kappa csak második autóként kapna szerepet a garázsban.
A leírtak alapján Löncihez közelebb állok(meg az UFO-khoz :)), mármint az autók iránti megszálottság szintjén nézzük.
A mindennapi autóm egy swift 1.6-os régi kasznis 4x4 mivel már ráköltöttem kb 400-at vagy többet....ne is kérdezzétek mi volt vele
pontosítva kb MINDENT kicserélhettem rajta kivéve az ablakokat... de már simán tartja a tempot haverom 2.0-ás legacy-ával(hóban is). :D
Ezek függvényében suzuki még vagy 10 évig megmarad városi/téli autónak.
Na most a kinézett autoról, egy lancia rally autókkal foglalkozó szerelőé minden számlával van igazolva(mármint a hozzá vásárolt alkatrészek)
a futómű már koni rugókkal "tuningolva" lett +a fékcsöveket verseny csövekre cserélte.A kocsi kapott egy lefuvó szelepet is sima egy utas,
tehát majd egy forge vagy bailey két utasat bekell szereznem angol honból.A kocsi szép karbantartott állapotban van,
majd még megvárom cimborámat hogy rádughassuk gépre vásárlás elött(hibakód keresés). Ha netán átverés s pénztemető lenne ez akkor jön
a Lönci féle módszer hogy A-tól Z-ig felujítani marad.
Az alkatrész oldalról a bárdi autotól mindent 40-45% kedvezményért(netes lista árból) beszereznek nekem a szerelők, ha meg használt kell akkor sajnos cska racing baráz marad.
Az autót alapvetően hétvégi hosszabb utakra használnám ahol kicsit dinamikusabban közlekednék vele, s nem utolsó sorban a suzukit lenézik ezáltal mindig baleset veszélyesen előzgetnek.
Eljött az idő a hogy már kényelmesen s dinamikusank utazzak, sőt biztonságban(jó a swift de hamar törik).

 

Zsolti

granturismo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69326

Hát ez teljesen így van!

 

Az UFO-ság is nézőpont kérdése.:-))

Előzmény: Lönci (69325)
Lönci Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69325

Ha teljesen gyári a cél, akkor ez a helyes döntés. Nálam ez már paranoia, vagy UFO-ság. :-) Attól függ honnan nézzük....

Előzmény: granturismo (69324)
granturismo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69324

Nem szeretnék semmit variálni rajta. Minden gyári marad. Azt hiszem rendelek inkább egy gyári felső garnitúrát.

Előzmény: Lönci (69323)
Lönci Creative Commons License 2015.01.18 0 1 69323

A Cometic-nél benne van a pakliban, hogy aki már ilyent vesz, az valószínű, hogy versenybenzint, vagy ethanolt tankol. Ha hozzáveszel még egy jótékony síkolást is, akkor már lehet sok is akár, de szerintem 100-as benzin kompenzálná, esetleg egy enyhén módosított gyújtástábla, de a biztos, ha lenn a hengerfej, és "kiköbölöd". Ha minden kötél szakad, pár tizedet le lehet venni a dugattyútetőből, ha amúgy gyári programmal használnád, ennyi tartalék biztosan van benne.

Előzmény: granturismo (69322)
granturismo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69322

Nem tudom milyen tömítést tegyek a 16vt-re. Gyári már nem rendelhető.

Lehet komplett vagy felső garnitúrát esetleg.

De 29-ért már lehet Cometic-et venni hozzá.

Bár ott meg az van hogy a legvastagabb Cometic 1,6-os a gyári meg 1,8-as. Az a 0,2 elég sok nem?

 

 

 

Előzmény: Lönci (69321)
Lönci Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69321

Gyári egy rétegű lemezt. (Thesis, Stilo Abarth) Miért érdekes?

Előzmény: granturismo (69320)
granturismo Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69320

Lönci!

Milyen hengerfejtömítést tettél fel a Bravora?

Petrak Creative Commons License 2015.01.18 0 0 69319

Urak!

 

MyKappa2.4, Andráshoz keresnék sürgősen elérhetőséget!!!

 

Köszönöm!!

 

Hentes.k. Creative Commons License 2015.01.16 0 0 69318

a gyári városi érték elvileg 15,x liter, ahhoz képest ez mindenképp baráti, de lehethogy akkor még inkább felfelé csaltak a gyári fogyasztás adatokkal... .D a 230as w123asom volt olyan, h télen nyáron, autópályán, városban mindenhogy 11litert evett. kivéve full dugós használat mellett. ez tized literrel nagyobb, de korszerűbb technológia, ezért gondoltam, sokkal többet csak nem eszik.

 

féltél: ez a két nap -5 fok, 3 nap +10 ez nekem nem tél. gondolom egy igazi téli szezonban többet enne. de mindegy, most úgyis 200huf lesz lassan a benzin, lehet majd taposni... .))

 

van vmi spéci, csak erre a motorra jellemző vmi, amit tudni érdemes?

Előzmény: SalParadise (69316)
Hentes.k. Creative Commons License 2015.01.16 0 0 69317

köszi a tippet, csekkoljuk. a csipogók jók. ha van vkinek elfekvőben feleslegbe kappába hangszórókészlete.. .)

Előzmény: **ADAM** (69313)
SalParadise Creative Commons License 2015.01.16 0 0 69316

Nekem is 2,4 benzinesem van. :) Jelenleg az autópálya használat mellett eszik kb. ennyit... Ősszel volt hengerfej felújítás, nemrég termosztát csere, sajnos nem akar lejjebb menni. Pedig amit írsz, szerintem az lenne a reális... Befecskendező tisztítás lesz még kipróbálva, sajnos több ötletem nincs.

Mit értesz fél téli üzemmód alatt?

Előzmény: Hentes.k. (69312)
BmS1 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 69315

Jó látni, hogy figyelsz. :-D

 

Üdv

Előzmény: DVlad (69307)
granturismo Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69314

Hát.. szerintem a vészvillogó javítás olcsóbb lesz mint egy generátorfelújítás.

Előzmény: Hentes.k. (69312)
**ADAM** Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69313

Indexrelé tud ilyen vicceseket csinálni.

Balra a kormány alatt van.

Olvass vissza a fórumban, biztos megtalálod az ide vonatkozó részt

Előzmény: Hentes.k. (69306)
Hentes.k. Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69312

aha közben rájöttem. még nem vizsgáltam végig egyessével, de az egyértelmű, hogy a mélyközepek és mélyek mind kuka. és ha a csipogók is kuka, akkor gondolom azokat is be lehet szerezni, ugye?

 

teljesen értem az abszurditását, hogy egy lancia kappa kapcsán a legnagyobb problémám a hangszórókészlet, de egyrészt volt itt azért termosztátcserétől kezdve, generátorfelújításig pár dolog, aztán a vészvillogó egy fokkal komolyabb problémának tűnik, harmadrészt hadd élvezzem még ki egy kicsit a "check ok" mézesheteket. amíg lehet... .)) tényleg évek óta nézegettem őket, mire realizálódott a cucc, sremélem, nem bánom meg hosszútávon sem, ezt a teljesen irracionális döntésemet sem ,)

 

nem tudom, van-e itt még vkinek 2.4benzinese, de a fogyasztás 600kmen egyelőre full pesti használat mellett, féltéli üzemmódban stabil 10,75, ami mivel kevesebb, mint az előző kocsim, teljesen faya, és egyben gyanúsan kevésnek tűnik...

Előzmény: granturismo (69311)
granturismo Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69311

Hát mondjuk az legyen a legnagyobb baj, hogy a hangszórókkal gond van... Egyébként nem 6 hanem 8 hangszóró, mert hátul is van különálló magas közvetlenül a 16-os mellett (egyébként ugyanolyan a magas hangszóró mint elől. De a magasaid is rosszak?

 

Azokon a modelleken amelyeket elől 4 dugattyús Brembo féknyergekkel szereltek azokra a 15-ös lemez és könnyűfém felnik egyáltalán nem szerelhetők fel és a korábbi fajta "homorú" 16-os gyári könnyűfém felni sem.

 

Szerintem jól döntöttél, a turbós benzineseknél megbízhatóbb a 2,4 szívó. A fogyasztását meg majd meglátod hosszabb távon.

Előzmény: Hentes.k. (69306)
granturismo Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69310

Szerény véleményem szerint ez nem egy diagnosztikai műszer.

 

A Fiat oktatási eszközöket egy időben ez a New Tronic nevű cég készítette (neve ellenére olasz cég).

 

Arra szolgált, hogy többféle cca. 90-es évek eleji ECU működését részleteiben bemutassák, a szerelők elsajátítsák azok működését és javításukat. A kerek csatlakozó jön a bőröndre és a másik végére lehet a különböző ECU-k ra felcsatlakozni. A bőröndre kivezetődnek az ECU csatakozási pontjai és oda lehet tápot és bizonyos jeleket feladni (külső jelgenerátorral) felcsatlakoztatni bizonyos rendszerelemeket vagy pld. a potenciométerrel hideg vagy meleg hűtővizet szimulálni illetve szándékosan elő lehet idézni bizonyos hibás üzemállapotokat, szakadást vagy megnövekedett ellenállást, bizonyos fals jelek hatásait stb. Vagy épp szándékosan egy hibás elemet bekötni és ezzel szemléltetni ezek hatását a működésre labor körülmények között.

 

Van egyébként egy Examiner Minije is eladó 90-ért ami hol megy hol nem. Hát nem tudom....

 

Előzmény: sutto (69308)
Kappa20vT Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69309

Erre gondoltál?

 

Előzmény: DVlad (69307)
sutto Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69308
DVlad Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69307

Kiről is lehet szó... ?

:DDD

Előzmény: BmS1 (69297)
Hentes.k. Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69306

heló, köszi, de azt, amit korábban érden hirdetett a tulaj. a kocsi egyben vanónak tűnik, leszámítva pár dolgot, köztük a teljes hangszórószet cserét. az első csipogók mérete micsoda? bár végülis nem kötelező hat hangszóróval hallgatni a muzakot... .)

 

továbbra is kérdés, hogy volt-e vkinek olyan jelensége, hogy a vészvillogó nem kapcsol, de jobbra indexelve és bekapcsolva visszajelez a vészvillogókapcsoló lámpa (de csak indexel)? ÉS a LÁMA kérdés valamennyi kapatípusra ugyanaz a közös gyári felniméret van ugye? grazie

 

ps: most olvasom, amit írtál a 20vt-ssel kapcsolatban, egy időben énis szemeztem turbósokkal, de letettem róla, remélem szimpla 2.4es szívómotoros cuccra kevésbé vonatkoznak szavaid, és nem én kerülök a szívómotor végére .)

Előzmény: granturismo (69296)
R0b333 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 69305

köszi!

Előzmény: Lönci (69304)
Lönci Creative Commons License 2015.01.14 0 0 69304

Grat!

Előzmény: R0b333 (69303)
R0b333 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 69303

Igen.

Előzmény: Lönci (69302)
Lönci Creative Commons License 2015.01.14 0 0 69302

From 166?

Előzmény: R0b333 (69301)
R0b333 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 69301

Legújabb szerzeményeim :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!