Egy másik topicban már leírtam! Hasonló hibajelenséget produkált az alapjárati léptetőmotor, ami egyben az automata szivató, egy próbát megér ha már úgyis kicserélted a fél autót:)
1.8 16V B Vectrám van, és van egy két hibája a picikének... Pl.: Nem világít a műszerfal(csak a km óra, fordulatszámmérő, plusz egy-két visszajelző....) Nagyon bonyolult az ezért felelős izzókhoz hozzáférni? Hagyjam a szerelőre?
Más: Mikor elindótom, azt írja ki a kijelző, hogy Brake pad, meg néha azt, hogy Coolant level.... Ezek mit jelentenek? Jah, és néhány pixel megadta magát, úgyhogy a kijelzőt ki akarom cseréltetni... Árakat, bontókat, egyéb helyeket, ahol be tudom szerezni, tudnátok nekem írni? Egyenlőre ennyi.
nekem ugyanez a gondom szerviz mar kimert mindent es allitja hogy kozpontot kell cserelni (uj kb 50e, bontott 7- 15e). De elotte en is megprobalom a fuvet, az azt jelenti hogy fuvon gaz/fek/gaz fek aztan hadd dolgozzon?
Mi benn egy mazda 626ossal szívunk. Az a jelenség, hogy kis gázadásra nem dadog soha se hidegen se melegen, de hirtelen gázadásra dadogva pörög fel mintha nem menne 1 henger. Gyújtó kábelek szarok voltak cseréltük, gyertyák ezerévesek voltak cseréltük jelenség változatlanul dadog. gyujtás modult kicseréltük ugyan azt csinálta. kimentek vele bécsbe meg vissza és ugyan azt csinálja. Hibakód nincs benzinnyomás megfelelő, volt, hogy 1egész napon át ment a méricsgélés rajta. Kompresszió is ugyan akkora volt minden hengerbe. A gazdája így adta el. Ha meg van a megoldás azért kíváncsian várjuk :).
Egy nagyon amatőr javaslatom volna: keress egy opel szerelőt, akinek SEMMIT nem mondasz el az eddigi próbálkozásokról, csak a hibajelenségről szűkszavúan, és türelmesen várd, hátha így "érintetlenül" talál valamit...
B@ssza meg az opel a rohad mid kijelzőit meg a sárga és szürke csatlakozóit... Sümegről csütörtökön megérkezett a kijelző pénteken már indult is vissza, mert nem MID hanem TID kijelzőt küldtek. Rendesek voltak, mert minden költséget kifizetve vissza kapom a pénzt. Ma elmentem pestre 17.kerbe ott állította a bontós, hogy van meg, hogy van és ritka mint a fehér holló... Ma felszambáztam és erre a kezembe nyomott egy tid kijelzőt. mondtam neki, hogy "ember ez nem board komputer kijelző... ez a szar TID ami csak a magnót tudja." erre az volta válasza vigyem el ezt azt jó lesz az bele. mondom akkor hagyjuk a fenébe... viszont találtam 1 másik bontót ott sem volt, de olcsók és korrektek és k.va sok mindenük van. 1 hatalmas hangár telis tele 3méter magas polcokkal. 10percig úgy nézelődtem mint kisgyerek a játékboltban :D. Igaz én a melóhelyem képviseletében voltam ott, de ajtóba való kis buborék világítást 500ért kaptam/ darab. gyorsan vettem 2db-t is :D. angolból 2ezer plusz póstáért jön...
http://www.opelalkatresz.com/
korrektek, segítőkészek. csak ajánlani tudom mindenkinek.
Ha valakinek van pixelhibamentes MID kijelzője sárga csatival írjon meg veszem :D
Megcsinálták az"előtét ellenállásomat" , de nem lett jó.Most 1-7-es fokozatban ugyanugy fuj és utana erősödik 8 aztán 9 erősebb. Tettem bele egy ujat és azzal is azt csinálja. Van valakinek valamilyen ötlete hogy mi lehet a gond?Talán a vezérlő(kezelőpanel) egység lehet hibás?
kevinissimus
Ha kiszedem a ventit akkor honnét tudom hogy jó vagy éppen rossz?
Este felhívlak ha nem gond hogy megbeszéljük.Küldök rád egy sms-t :-)
hello! köszönöm a választ! az a baj hogy minden alkatrészt kimértem müszerrel és minden jo értéket mutat! 3-db vezérlöegységgel is ki lett probálva, de semmi! 2 db motorhömérséklet jelado, de semmi! légtömegmérö csere de még mindig semmi! lambda szonda kihuzva igy sem javult meg! benzinnyomás megmérve dadogás közben is névértéken (2.5). Rotor,gyujtáseloszto, gyujtokábelek kimérve ezek is jot mutatnak. a trafot mérve jo értéket mutat de ezt is kicseréltem egy másikra amit egy ugyanilyen hibával küzködö autobol szedtem ki persze nem javult meg töle! melegen viszont elmulik a hiba harap a motor nem dadog! mi a szar lehet a baja
GYújtókébeled fog szétégni szerintem , valamelyik hibás , ez is megér egy próbát a te autódon szerintem egy egyszerű strobi lámpával is lehet ellenőrizni
Hello! A vectra a-n nem tud segiteni senki! hátha ti tudtok? olyan problémám van C20NE MOTOR AMIG BE NEM MELEGSZIK KB 70 FOKRA GÁZADÁSRA DADOG! AZ ALAPJÁRAT TÖKÉLETES HIDEGEN IS (1100). MELEGEN VISZONT SEMMI BAJA AZ AUTONAK! KICSERÉLTEM A MOTORVEZÉRLÖT A HÖFOKJELADÓT, A BENZINNYOMÁS DADOGÁS KÖZBEN IS NORMÁLIS (2.5bár) HIBAKODOT NEM MUTAT! SEGITSETEK LÉGYSZI! MI LEHET A BAJ?
Nekem most ez az olaj van benne, korábban sokan dicsérték azért döntöttem mellette. Nekem eszi változó mennyiségben, de ez nem az olaj hibája sztem. Amugy korrekt olaj akik még használják a baráti körből mindenki elégedett.
Sziasztok! Újra eljön lassacskán az ideje hogy a gépsason olajat kellene cserélni... Viszont kipróbálnék most kivételesen egy másik olajat (eddig csak castrol volt benne mióta nálam van) Most Mobil Super S 10W-40-re gondoltam. Mi a véleményetek róla? Megpróbálok aztán itthon akna nélkül valahogy nekiesni ennek az olajcsere dolognak:)
Néztem Unix oldalán olajszűrőket is. MANN FILTERBŐL találtam két félét W 712/22 és W 712/75. nem nagyon sejtem mik lehetnek ezek a számok, bárkinek ötlete? Bár feltételezem mindkettő jó az X16XEL motorhoz különben nem dobná ki..
Ez a fórum tényleg kib@szott jó... főleg így késő este, mikor nem mentem szövegszerkesztőbe az írni valómat, aztán mikor "mehet"-re nyomok sz.pat, mint az állat... ez lehet a "szájber szex?? :))"
Az több dolog miatt is kattanhat, érdemes volna megkeresni a kattogás konkrét okát. Persze az átalakítás is megoldható (állítható kormányoszloposra), de az nem garantálja a kattogás megszűnését, viszont plusz kiadás lesz (szívesen segítek az átalakítással kapcsolatban, de azért gondold meg...).
Ez a kattogás több dolog miatt is előfordulhat, és lehet semmi köze a kormányoszlophoz (vagyis előfordulhat, hogy kormányoszlop csere után is kattogás hallasz). Nem lebeszélni akarlak a cseréről, de az (az átalakítás) mindenképpen kiadással jár, miközben (lehet) nincs megoldva az alap probléma.
Az a helyzet, hogy azért kellene cserélni mert hibás a régi, balra foratásnál kattan benne valami.Nem durva, de "szépséghiba" :) És ha már kicserélem,akkor próbálok állíthatósat szerválni. Ha sikerül...
Nem is arrol van szo, hogy nem cserélné ki az angol vateras srác. Csak az oda-vissza utaztatas koltseget is te kell alljad, ami tobb ezer forint, plusz több hét.
A vaterán Angliából rendelős dologra csak annyit, hogy írtam az embernek és nem tud szerezni most olyan mid kijelzőt ami nekem kell. Meg amúgy is 13ért árulja őket. Írtam a sümegi bontónak mailt tegnap este. ma délelőtt válaszoltak, hogy van ugyan olyan mid kijelzőjük 10ért. Felhívtam őket holnap után kihozza a futár. 12ezer mindennel együtt. Angliából nem ért volna ide ilyen hamar és 15ből úsztam volna meg ha gond van vele hisztizhetnék 1 darabig akkor sem cserélné ki egyhamar. Nem sokkal olcsóbb csak 3 ezerrel, de itt még van lehetőségem reklamálni ha gond van... Normálisak és segítőkészek voltak. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket :).
Csak egy jó tanács mielőtt elkezdenél fölöslegesen költekezni. Nekem a vekimben állítható kormányoszlop van, de azt nem tudom, hogy mi célt szolgál! Meglehet, hogy a műszerfal takarításánál, esetleg szerelésénél jól jön ha le vagy föl tudom mozdítani a kormányt, de másra egyébként ennél a típusnál nem használható. Véleményem szerint csak egy pozíció van ami alkalmas a közlekedésre. Az a pozíció viszont közel megegyezik a fíx kormányoszloposéval. Szerintem járj utána, próbálj ki egy állíthatóst, és döntsd el.
A 11190-es hozzászólásban Sada5 betett egy linket a vateráról, lehet még megvan a cucc, de szerintem a sümegi bobtóban biztosan van (én onnan rendeltem).
Azé az nem mindegy, hogy a meglevőt akarod cserélni valamiért, vagy átépíteni.