Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lexes Creative Commons License 2001.01.05 0 0 178
Halihó!
Szeretném eladni '70-es Bogaramat. Érdekel valakit? (Tudom, hogy ez nem autóhirdetős topic, de itt legalább "bogaras emberek" vannak.) Esetleges válaszokat magánba kérek szépen.
nakonxipán Creative Commons License 2001.01.02 0 0 177

Szerintetek egy 78-as mexikói bogárba mennyi lehet egy karburátor? Merhogy úgy néz ki (állandóan lefulladunk), érik a csere.

Mi a tipp?

(Előre is köszi.)

Funk Creative Commons License 2001.01.01 0 0 176
Ime az évezred első jelentkezése.Mindenki alszik még?Irány a hűtő a gyógysörért!

Funk.

Funk Creative Commons License 2000.12.31 0 0 175
Bo(garas)ldog új évet minden VW léghűtöttnek.
Azért is ,hogy nehogy az új évezred hajnalán süllyedjünk el.

Üdv:Funk

gabek Creative Commons License 2000.12.23 0 0 174
Nos kedves AZS. Értesüléseid helytállóak. Sergio topictárs valóban mestere az autóvillamosságnak. A tapasztalat azt mutatja, hogy rendesen és igényesen dolgozik. Leginkább Szabó Mikihez tudnám hasonlítani. Korrekt áron, tisztességes munka. Nyugodt szívvel ajánlom.

Üdvw:
GABEK

Előzmény: AZS (171)
nakonxipán Creative Commons License 2000.12.23 0 0 173
Bogaras karácsonyt mindenkinek!

Hölgyek, urak, bogarak,

köszönöm az eddigieket, jövőre veletek uitt. (Különben a bogaram ma reggel befagyott bowdennel várt, alig tudtunk elindulni, ha vki így jár - kemény, de nm beesett pedál - ne legyen 2ségbe esve, elmúlik.)

Szasztok.

scirocco Creative Commons License 2000.12.22 0 0 172
Ha ezt a leállást húzatás után/közben csinálja, az lehet attól, hogy a tankból a szutyok rátapad a benzincső végére, elzárja, és ettől áll le. Ha vársz egy kicsit, a "vákuum" elmúlik, szutyok elúszik, a motor vígan beindul. Ha nem nagyon szoktad teletankolni, ez könnyen előfordulhat.
Előzmény: AZS (171)
AZS Creative Commons License 2000.12.22 0 0 171
Hümm hümm.
Nekem ugyanezt csinálta az egyik bogim, de nem csak alapjáraton. Vidáman közlekedek, egyszercsak elkezd csökkenni a fordulatszám, nyomhatom a gázpedált padlóig akárhányszor, semmi hatás, majd le is áll a motor. Még gurulok, vissza kettő, felengedem a kuplungot, semmi. Önindítózok, semmi. Félreállok, kiszállok, felnyitom a motorháztetőt, nézem, mi a pálya, de nem leszek okosabb. Visszaülök, teszek egy próbát indításilag, pöcc-röff, és megy, mint a golyó.
Két-három ilyen alkalom után már nem esek kétségbe, mert tudom, hogyha leáll, várok 10-20 másodpercet, és minden oké - na ezt adjátok össze.
(Felvetettem a témát a listán is, kaptam egy rakás tuti tippet, egyik jobb volt, mint a másik, csak éppen egyik sem volt a rejtély megoldása.)

ui.: Sergio az utolsó híreim szerint egy igazán profi autóvillamosságis, kb. olyan, mint amilyen lelkiismeretes szerelőt vadásztok évek óta. És a bogárhoz is ért. Ez volt a reklám helye.

ui. 2.: Réka, nyugi, tartani nem kell tőle, ez vagy van, vagy nincs, és ha nincs, akkor jó :-)

ui. 3.: dec 24. 23:00 Flórián parkoló, igazán őrült bogarasok és buszosok karácsonyi nemnormális összejövetele. Én ott leszek :-)))

Előzmény: nakonxipán (167)
scirocco Creative Commons License 2000.12.22 0 0 170
Háááááát......
Előzmény: Réka Koma (169)
Réka Koma Creative Commons License 2000.12.22 0 0 169
Jesszusom! a mi szivatónk pont hogy nem ereszt vissza. Akkor erre a leállásra én is számítsak?
Előzmény: scirocco (168)
scirocco Creative Commons License 2000.12.21 0 0 168
Valószínűleg a keveréked túldúsul, ezért fullad le a motor. Amúgy ha rajta marad a szívató, akkor a meleg mocinál (5 - 10 perc stimmel) pont ez történik. Ha ilyenkor padlógázzal beindul, akkor valszinüleg ez van.
Ha meg az indítómotor forgat rendesen, az aksi O.K. Ha nem, a leálláshoz akkor sincs köze.
Üdv
Előzmény: nakonxipán (167)
nakonxipán Creative Commons License 2000.12.21 0 0 167
Szerintem, ez nem a szivató...

Az van, hogy az autó 5-10 percnyi (!), gyakorlatilag tökéletes működés után álló helyzetben (pl. pirosnál, araszolgatásnál) szépen leáll (amikor hallom, hogy esik az alapjárat, akkor már - ez a legfurcsább - a túráztatás sem segít). Alig akar újra elindulni, kissé olyan "se kép, se hang" effektus.

Mi lehet ez? (Az akksi ölég új, bár az utóbbi két hétben alig mentem a géppel, és hát bejött a hideg is.)

Ha vkinek van tippje, pls, izenje meg.

Kösz.

SERGIO Creative Commons License 2000.12.19 0 0 166
Csorbai u. Szabó Miklós bogárszerelő, más autót nem is vállal.
Funk Creative Commons License 2000.12.19 0 0 165
Hali!

Én nem ismerek teljesen korrekt Bogár szerelőt,akit valaki istenit,azt más két hét múlva
elmondja mindenféle szemétnek,aki jól "lehúzta" és átvágta.Így jó szívvel nem ajánlanék senkit.
A végeredmény mindig szerencse kérdése,de a kocsid csak úgy tudod igazán megismerni,ha bátran nekiállsz bütykölni.Mindig csak egy valamire koncentrálj,ne szedd szét egyszerre mondjuk a gyújtást,mag a karbit.
Amint meg megtudtam hátsó sárvédő gumi csak 3,5 tonna feletti gépjárműveknek kötelező.

üdv:Funk

Előzmény: vwlaca (164)
vwlaca Creative Commons License 2000.12.16 0 0 164
Én is sokkal nyugodtabb lennék, ha szerelő nézné meg a cuccost, de tudtok olyan szakit, aki aprólékosan átnézi és megcsinálja az autót?
A tapasztalatom az, hogy felszínesen, csak a főelemeket nézik át, és az apróságokkal nincs idejük és kedvük foglalkozni.
Előzmény: Réka Koma (163)
Réka Koma Creative Commons License 2000.12.15 0 0 163
Hátsóablak fűtés? az mi?.... :-))

Szívem szerint én is szakira bíznám ezeket a szétszedős dolgokat. Arról nem is beszélve, hogy az ember szerel, szerel, akkor jön egy hiba, amit nem tud megszerelni, és akkor hogyan viszi el a műhelybe szétszerelve megszerelésre? újraösszeszereli?

r az antiszerelő

Előzmény: Funk (162)
Funk Creative Commons License 2000.12.15 0 0 162
Sziasztok!

A helyzet az az,hogy aníg én a saját autómat a
saját garázsomban miszlikre szedem,a másét nem szívesen piszkálnám.Az ok az pedig a következő:
a harminc körüli járgányoknál nem igazán lehet tudni,hogy mit "taknyoltak" rajta.Nálam az olajszűrő egyik csavarja pillanat ragasztóval
volt "rögzítve".Miután kiszedtem,még egy napom ráment hogy a félórásra betervezett olajcserét végrehajtsam.Lehet,hogyha a karbitokat le akarnánk szedni az egyik tőcsavar megadná magát,
és onnantól falslevegő + gépműhely.A benzinpumpa
meghajtó tüske bakelit vezető hüvelye hosszában
ketté volt törve,hajszálon mullott,hogy nem ejtettem bele a blokkba(motorkivétel,szétszedés).
Tehát bármi előfordulhat (halott német katona a tankban),így nem szívesen venném a lelkemre,ha nagyobb probléma kerekedne a dologból.Minden egyes Bogár más és más,nekem a mostani példányon
kb.:fél év kisérletezés,állítgatás,pucolgatás,
cserélgetés(két km felesleges kábel kihúzása) kellett a majdnem tökéletes porlasztó+motor+gyújtás összehangolásához,és így
a legnagyobb hidegben,forróságban is pöccre indul(a hátsó ablak fűtés még mindig csak véletlen-szerűen működik).

Üdv mindenkinek,jó mengele fűtést!

Előzmény: Pmikk (158)
vwlaca Creative Commons License 2000.12.13 0 0 161
Eléggé félreérthető volt az előző levelem...
Ne értsétek félre, nem szexuális ajánlatról van szó!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: vwlaca (160)
vwlaca Creative Commons License 2000.12.13 0 0 160
szívesen vennénk órákat is a szívatós témából, nemde Pmikk?
természetesen ellenszolgáltatás fejében.

ki hajlandó tanítani?

Előzmény: Pmikk (158)
nakonxipán Creative Commons License 2000.12.13 0 0 159
Scirocco,

kösz a tanácsot, beméretem, és ha tényleg ott a gáz, akkor irány a Kárászy & Co.

ThanX,

nakonxipán

Előzmény: scirocco (155)
Pmikk Creative Commons License 2000.12.13 0 0 158
Most mar akkor ketten vagyunk akik csak amulnanak es bamulnanak mig aranykezu kollegaink magyaraznanak a szivatorol. De mi a helyzet az aranykezu kollegakkal?
Előzmény: vwlaca (156)
Tzl Creative Commons License 2000.12.13 0 0 157
Laca!

Ha meleg motornál is rárakja a szivatót, akkor nem kizárt, hogy az autómata szivató bimetálja van elöregedve. Akkor is le tud állni a motor, ha túl sok benzint kap.

Kérdés:
A bogaramban elektromos AC pumpa van már kb egy éve. Azóta van az a gondom, hogy ha kevés benzin van benne (5-10 liter) akkor jobbos kanyarban ahogy félre folyik a benzin csak levegőt szív a pumpa a tankból és másodpercek múlva leáll a motor. A kérdésem az lenne, hogy létezik az 1302-eskbe olyan tank, amiben vannak már valami terelőlemezek ez ellen.

Tzl.

Előzmény: vwlaca (143)
vwlaca Creative Commons License 2000.12.12 0 0 156
Pmikk!

A beállítós szeánszban én is benne volnék, mint okosan hallgató, de szívesen tanuló bogaras.
Egyéb résztvevő?

Előzmény: Pmikk (153)
scirocco Creative Commons License 2000.12.12 0 0 155
Ha beméreted a gátlókat, és sz@rok, javaslom a Kárászy céget (a Lehel út elején), odaviszed a kiszerelt gátlókat, másnapra feltöltik tetszőleges keménységűre. Garancia 1 év.
Kiszerelés-beszerelés nem túl bonya, és ha csak a hátsókat kell cserélni, még futóműveshez sem kell vinni a kocsit utána. Ezt tudom ajánlani, mint messze a legköltcségkímélőbb megoldást.

Üdv
Scirocco

Előzmény: nakonxipán (154)
nakonxipán Creative Commons License 2000.12.12 0 0 154
Háááát, tekintettel arra, hogy más tipp nincs (snki többet, harmadszor) ez az egyetlen új nyom, amin - technikailag szintén járatlanként - el tudok indulni.

Anyagilag nem örülnék most egy lengéscsillapítós bulinak, de nem bánnám, ha kiderülne már, hogy mi van e mögött a "szeplő" mögött. (Hogy tudnillik kotoyog az a drága.)

Megnézetem, de tartok tőle, hogy a szerelő észrevette volna.

Azért thanx.

Előzmény: Pmikk (153)
Pmikk Creative Commons License 2000.12.12 0 0 153
Kedves Nakonxipan!
Mint technikailag jaratlan kicsit felve kedezem:
Esetleg nem lehet a baj a lengescsillapitonal?

Nem rendezunk valamikor egy "Allitsuk Be Az Automata Szivatot" bulit? Az enyem mukodik, ha reggel kipockolom a teljesen visszavett allasabol, ahol kicsit megszorul. Ezutan mar minden okes. Igazabol en sem merem szetszedni a cuccost. Vagy merjem? Meri vagy nem meri?

Előzmény: nakonxipán (152)
nakonxipán Creative Commons License 2000.12.11 0 0 152
Kösz, de az a helyzet, hogy nálam nem jött be ez a diagnózis, nem ityeg (a Bogárnál) semmi, a fék rendben van, a kotoygás mégis megvan.
Idegesítő, viszont nem fékez szarabbul, mint annak előtte.

További tippek?

Előzmény: vwlaca (150)
Funk Creative Commons License 2000.12.09 0 0 151
Igyekszik az ember...
Ellenben azt tudja-e valaki,hogy a hátsó sárvédő gumik még kötelezőek?
Csak azért,mert pl az új Opeleken nincs,én meg a Bogaramét két hét leforgása alatt
háromszor szaggattam le,legutóbb a tartó vassal együtt.Hiába erős volt a lábtörlő gumija,
melyből kivágtam,s felcsavaroztam.Tehát?

üdv

Előzmény: AZS (147)
vwlaca Creative Commons License 2000.12.08 0 0 150

Nekem kb. 5 éve volt ilyesmi. Valami fékalkatrész fityegett, már nem emlékszem, de a szerelő szerint nem is volt jelentősége. Kérésemre azért megbuherálta valahogy, egy kis pöcökkel kifeszítette. Bocs, hogy nem tudtam értelmesen elmondani, de már elég régen volt.
Előzmény: nakonxipán (149)
nakonxipán Creative Commons License 2000.12.08 0 0 149
Bogarasok, lécci, segítsetek!

A bogaramból, a bal hátsó kerék környékéről fékezéskor kotyogó hang hallatszik, ami aztán - mint egy pattogó labda - szépen "elül"...

A féltengelynek kutyabaja, a fékdobban nincs "nyolcas", a pofákról nem esett le semmi,ami ezt a hangot adhatná.

A szerelőm se tudott semmit sem mondani.

Volt már ilyesmitek? Mi lehet ez..?

Előre is kösz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!