Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.16 0 0 208
ŐLTF , mesélnél erről a hengerről , öntve lettek az alu bordák , te csináltad / találtad ki ?
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.16 0 0 207
Én is találkoztam már 16-fogas lánckerékkel P20-ban,de úgy tudom gyárilag, P20 15-40 , P21 14-41 ( oldalkocsival elől egy foggal kevesebb ).
Előzmény: ŐLTF (206)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.16 0 0 206
Én a barna könyvében olvastam, meg van is néhány használt 16-osom (nem általam) de ezek után már nem tudom.
Előzmény: piposta2 (204)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.16 0 0 205
A szériában igen, de a kerekekkel több bajj van
Előzmény: Törölt nick (203)
piposta2 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 204
megnéztem az alk. kat.ban szolóban 15, oldalkocsihoz 14.
Előzmény: ŐLTF (200)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.16 0 0 203
És a gyári váltótengelyeket használod ?
Előzmény: ŐLTF (202)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.16 0 0 202
Ha jo napja van 150.  10w40de zajos vele ugyhogy változtatok, meg meg is kéne erösiteni mert szétszedi.
Előzmény: Törölt nick (201)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.16 0 0 201
Jó estét mindenkinek !      ŐLTF neked mennyit megy a P20-asod 4.-ben , és milyen sűrű olaj van a váltódban ?
Előzmény: ŐLTF (200)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.16 0 0 200

70elött:16:40

oldalkocsi:15:40

Előzmény: piposta2 (197)
lecso Creative Commons License 2007.04.16 0 0 199
jaj én nem figyeltem, bocsi
Előzmény: lecso (198)
lecso Creative Commons License 2007.04.16 0 0 198
Nem egy dologról beszéltek.
A primer áttétel benn van a blokkban.
Előzmény: piposta2 (197)
piposta2 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 197

70 elött 15:40?

70 után 14:41?

Én így tudom.

Előzmény: ŐLTF (196)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.16 0 0 196

A 70elöttin. primer:1:3,25

            szekunder:16:40

de egyébként nekem nem ehhez kell.

Előzmény: piposta2 (193)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.16 0 0 195
Nagyon köszönöm mégegyszer is.
Előzmény: P500B (173)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.16 0 0 194
Bc-5 .  a hajtokar csap:bc-3
Előzmény: Törölt nick (172)
piposta2 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 193
P20-hoz létezett 16-os lánckerék?
Előzmény: ŐLTF (192)
ŐLTF Creative Commons License 2007.04.16 0 0 192
Ezt mondjuk én sem értem ,hogy miért különbözik. Akkor csinálom a Visekohoz. A többiben igaza van a Gjaninak.
Előzmény: GyusziP20 (191)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.16 0 0 191

Én csak azt nem értem, hogy tudomásom szerint  a P20-ba Honda MTX és/vagy NSR 125-ös dugattyúji stimmelnek, de ez tök mindegy most.

Na most van például két dugattyú gyártó cég a Wössner és a Viseco.Ha ők mind a ketten az MTX-be készítenek dugót miért eltérő a dugó tető rádiusza?

Előzmény: Törölt nick (189)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.16 0 0 190
És ha az előző szöveg kicsit beképzeltnek tünne, kiegészítem , hogy arra gondolok  a több száz variáció alatt ( végül is ez a tuning topik ), mikor minden lényeges alkatrészt módosítunk vagy másikat készítünk ( pl. kipuff. ) . Úgy gondolom ,hogy én kb. 50%-ban tudom az összefüggéseket ezügyben , a maradékot meg következetesen ki lehet kisérletezni , hogy közelítsünk a 100%-hoz .
Előzmény: Törölt nick (189)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 189
Nem is csoda , ez jóval bonyolultabb annál mint amilyennek első hallásra tünik . Biztos nem túlzok mikor azt írom ,hogy a helyes beállításhoz legalább több 100 dolgot kell összehozni és ennek csak egy része a hengerfej alakja de még azon belűl is sok variáció van ami jó.    Az a rosszabbik hozzáállás  ,mikor valaki ismer/tud néhány dolgot és azt hiszi ,hogy ezzel már minden ok , de mindíg újabb hibák jönnek elő és valahogy csak nem akar sikerülni rendesen .
Előzmény: piposta2 (188)
piposta2 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 188
húha, kezdem nem érteni :)
Előzmény: Törölt nick (187)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 187
 Laposabb dugótetővel régi hengerfej alakkal csökken az elméleti sűrítés , de itt nem ez a lényeg , hanem az , hogyha a préssáv nem jó kialakítású könnyen detonálhat a gép !
Előzmény: piposta2 (186)
piposta2 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 186
Akkor új dugó, régi hengerfej párosítással csökken a kompresszió?
Előzmény: Törölt nick (185)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 185
Ezt nem tudom pontosan , de valószínű van eltérés .  A modernebb dugótetők laposabbak .
Előzmény: piposta2 (184)
piposta2 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 184
A gyári és a viseco/wösner nem ugyanolyan?
Előzmény: Törölt nick (183)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 183
A dugó tető "domborulatához" igazodik a préssáv a hengerfejben !
Előzmény: piposta2 (182)
piposta2 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 182
Az miért fontos milyen a dugó?
Előzmény: GyusziP20 (181)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 181

ÖLTF!

Akkor ahogy beszéltük Viseco dugóhoz készítsd el az égésteret.(Illetve olyan dugóhoz amit előreláthatólag 4-5 hónap múlva lehet venni)

Előzmény: ŐLTF (164)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 180
Sertés comb?
Előzmény: Törölt nick (172)
GyusziP20 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 179
Nagyon sokat kértek érte, hát ennyi pénzért működőképes komoly veterán verseny motort letne venni.
Előzmény: bervas (178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!