Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

''csiga Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359698

Sziasztok!

 

Tisztelettel érdeklődnék az Uraktól!

 

Kedves ismerősömmel ( autószerelő) beszélgettünk a motor olajokról és szóba hozta, hogy egy másik - közös ismerős - szerelőnek kellett már kétszer is kölcsönadnia a műhely egy részét, mert a Mercedes Sprinter csak ide fért be.

 

A hiba másodszor is z volt, hogy a főtengely nyugvó csapágyai berágódtak annyira, hogy gyakorlatilag motor cserés lett. 10.000 Km-ként volt olajcserés, hogy mit tettek bele, azt nem tudom.

 

 

Csak nem hagyott nyugodni a dolog, így keresgettem a neten, és hamar adott mindjárt két találatot is:

 

 

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__3430709-szerintetek-mi-oka-lehet-hogy-egy-kimeletesen-hajtott-sajat-sprinter-315-cdi-23

 

 

http://www.sprintermotor.hu/rovatok/karosultak_jelentkezeset_varjuk/jelentkezes/

 

 

Sőt, azt mondta, hogy a Sprintereknél elő szokott fordulni a főtengely törés is. Ha jól emlékszem CDI 220 motorokat,  (2003-2009) vagy épp az újabbakat? említette.

 

A kérdésem az lenne, hogy ez típushiba lenne, vagy esetleg simán csak rossz olajat használnának? 

malenykij polgar Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359697

Előzmény: öreglala (359687)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359696

Van összesen 3 hsz-e indexen, itt ez az első, se puszi se pá, a minimum illem sem használva, de már segedelmezzünk....

Szerintem a minimum, hogy sziasztok, jelenlegi dátum tekintetében egy BUÉK is belefér..... :)

Előzmény: cuba.71 (359695)
cuba.71 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359695

Berobbant a Mókus?:DD

Előzmény: Smafu.w126 (359693)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359694

A w211 is rozsdaboglya tud lenni??? Ez nekem újdonság.Haveromé 2007-es évente 3 szor van lemosva, heti egyszer bécsbe megy vele, télen áll rajta a sós sár. Semmi baja eddig. Vagy szerencséje van, vagy változott valami. 

Nekem nagyon tetszik a 203-as is,  de nem fogok venni, mert gyalázatosan nézett ki nagyon sok, az ajtók alján, sárvédő sarkain, alul a bekötéseknél, meg szinte minden élnél.Ha eddig nem rozsdállt,  majd nálam.

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359693

Neked is szia, és BUÉK!

Előzmény: CSOKI 5 (359689)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359692

Nem tudok semmiről, ami a rozsdásodási hajlamon változtatott volna. Nyilván a fiatalabbakon kevésbé látszik. Van most nálam egy 270-es, azon például az összes fém cső a motortérben kézzel eltörhető. A vízhűtőbe dugott vízcsövek végei úgy feldagadtak, hogy nem lehet kihúzni őket. A bölcső szita. A kombi hátfalajtó még egy 210-hez viszonyítva is szégyen. Mindenkinek vannak elméletei, hogy melyik nem rohad. Olyan ez, mint a fogyasztás téma.

 

A 210 még nincs meghirdetve sem. Majd ha lesz rendszám a 211-en. Mikor meghirdetem, itt is fogjátok látni. ML-em már nincs.

Előzmény: thosy (359685)
cuba.71 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359691

Csak BEHR,vagy WAHLER termosztátot kultivál a M.B.,semmi mást.

Előzmény: Gyuri 83 (359684)
csabais Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359690

Milyet tettél bele?

Előzmény: Gyuri 83 (359684)
CSOKI 5 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359689

Tud valaki segíteni abban világít a motor kontrol lámpa és azóta úgy megy az autóm hogy ha tartok egy fix sebességet mintha játszanék a gázpedállal.Tehát hullámzóan megy. W 169 150-es benzines.Ez elött ivolt egy Renault Espacem de az 1.9-diesel volt és ugyan ezt csinálta .Kicserélték az EGR-t és meg javult de z diesel volt .

Zsolesz2101 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359688

Senkinek nincs ötlete? Hagyhatom így vagy másikat bele?

Előzmény: Zsolesz2101 (359664)
öreglala Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359687

Üdv!

 

Valaki tudna segíteni VIN-ben?

Ennek szeretném tudni az összes felszereltségi adatait:

WDB2100061B457182

 

Előre is köszönöm, az ukrán oldalon csak a motort-váltót írja ki.

péter1967 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359686

Sziasztok!

egy w205-ös c180-as 2014-es évjáratú mercin gondolkozom,inkább autómatában.

Szeretném kikérni a véleményeteket róla,érdemes megvenni,vagy sem?

w204-es vélemények is mérvadóak lehetnek,gondolom a motor nem sokat változott.

Előre is köszönöm a válaszokat.

Péter

thosy Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359685

az M271 egysoros láncával vannak gondok,

 

Es a vezermutengely szenzor (vagy mi a pontos neve), itt lathato: http://mbworld.org/forums/attachments/c-class-w203/198225d1292285778-oil-harness-cam-sensor-leak-camsensor_wiresambit.jpg

M111-nel 1 van csak, ott csak a szivo oldali valtozik, a 271-nel ketto, ott mar a masik oldal is.

Ezeket kell ellenorizni rendszeresen, es ha a csatit lehuzva belul olajos (marpedig biztos az lesz 60e km utan), akkor csere. De ezek nem nagy tetelek, gyari talan 10e korul van, csak oda kell figyelni. Ha belul az olaj szivarog, idovel a kabelen felkuszik mashova, es aztan lehet keresni az idegesito hibat...

A lanchibanak utanajarnek, mert ha annyi hogy cserelni erdemes 100k-kent, akkor smafu megcsinalja mar rutinbol :)

 

Viszont mintha azt olvastam volna, hogy az elso par evben a rozsda baj volt a 211-nel is, kesobb mar joval kevesbe. Errol hallott mas is? Igaz lenne? Mert akkor ez az igazi problema, nem a lanccsere. Ekkor en ott az utolso evbol valasztanek, 2007-2009. Ekkora viszont csak a 200K johet szoba, vagy az 500 tenyleg. Amugy a 320.

 

---

 

Tenyleg, 210 elment? ML?

Előzmény: Sprinter CDI (359676)
Gyuri 83 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359684

Sziasztok!

Már néhányszor kértem itt segítséget, a számomra újdonságokat rejtő w203-ashoz.

A mostani problémám az, hogy nem megy fel a vízfőfok 55-60c' fölé. Kicseréltem már a termosztátot, de úgy tűnik feleslegesen...Mit tanácsoltok, merre induljak el? 611.962 motor van benne

 

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359683

Automataváltó - klíma - tempomat alapeset. :-))

Előzmény: autodata (359681)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359682

Köszi az infókat!

Én személy szerint is a 320-at preferálatam neki, de mivel nem ismerem a típust közelről, hozzátok fordultam.

Az 500-as azért már neki is nagy lenne, a 1.8 kompresszornál meg a vezérlés vágná ki nála a biztosítékot, ha tudná, hogy valami nincs jól megtervezve.Bruttál felfogású kis öregember, lehet talira is elviszem a nyáron. CDI-re az istenért nem lehet rábeszélni, pedig a 220-tól én sem félek, 

Előzmény: Sprinter CDI (359676)
autodata Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359681

Köszönöm a választ!

 

Nekem is automata váltós kellene (+tempomat mindenképp).

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (359680)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359680

Én egy 638- ra váltottam a nickbeliről, pár éve. Dízel, CDI. Mind a három motor azonos, csak a vezérlés más (108,110,112), nekem az utóbbi van chippel kb 150 LE- re húzva. 8,5-9 litert kajol, és kapkodja a lábát - automatával. Páran próbáltak lebeszélni, hogy nem jó a motor, automata meg pláne... Szerintem, ha megkapja, ami jár, kivisz a világból, meg visszahoz. Amit meg kell szokni, az a keresztmotor, elsőhajtás... inkább spanyol barkas, mint Mercedes a viselkedése, de így, pár év után már nem olyan vészes.  Legfőbb baja a rozsda, na az mindenütt dolgozik, ha nem kapod el időben. Én pár kiló konzerválót, üregelőt belefújkáltam, így nem virágzik. Talán, ha elérhető közelségbe kerül egy Viano 4 Matic, az lesz a következő...

Előzmény: autodata (359678)
20agh2015 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359679

40,000 eur nem is annyira gáz, bár ez német ár, mire ide ér lesz az 20 milla is...

Előzmény: autodata (359678)
autodata Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359678

Erősen gondolkozom azon, hogy autót cserélek: eddig 210-es kombit használtunk a nyaralásokhoz, azonban kicsi lett. V-osztályt, Vitót szemeltem ki (legjobb persze a Marco Polo lenne, de azokat aranyárban mérik). Mivel hosszú túrákhoz kell (8-10 e km), ezért elsődleges szempont a megbízhatóság. Melyik motorral/motorokkal érdemes vásárolni ezeket? Mindegy, hogy benzin, vagy dízel, bár a dízelnek jobban örülnék :-)

Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359677
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359676

Nem tudok róla, hogy lenne ilyen, a wikipedia.de -n sem találtam, és a mobile.de -n sincs.

 

Nem mennék bele nagyon ebbe, mert nem szeretem, ha valaki olyat kritizál, amije nincs. Márpedig nekem nincs, nem is volt, és terveim szerint nem is lesz benzines W211-em. Csak azt tudom róluk, amit hallok/olvasok: az M271 egysoros láncával vannak gondok, az M272 balansztengelyével vannak gondok. Ezeken kívül, a mopf után csak az M273 E500 és az E63 van szerintem, de nem vagyok benne a benzinesekben. Ha mégis mindenképp benzinest kellene vennem, akkor egy M112 E320-at vennék, vagy E500-at. Esetleg ha semmi nem számít, akkor szívó E63-at.

 

Én kb. 2 éve agyaltam a 211 vásárláson, és úgy találtam, hogy az OM648 (sorhat) E320CDI-ből a 2004.07. havi kismopf utániakból a külön rendelésre DPF nélkül kért darabok a legkevésbé költségesen fenntarthatóak. Ezeket 2005.03.-ig gyártották, és itt már szépen mentek lefelé a W211 eladási darabszámok, tehát sok nincs belőle. Ami van, annak is a java már DPF-es. 2 év keresés után, pár hete vettem egyet. Akármilyen is, most terv szerint 5 évig ez marad. Majd meglátjuk mi lesz vele a tapasztalat. Spritmonitor.de -n fent lesz minden költsége, megkereshettek. Ott is ez a nickem, mint itt.

Előzmény: Kacsa C 180 (359675)
Kacsa C 180 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359675

Facelift w 211 E 240 már nem kóser ? csak egy kérdés...

Előzmény: Sprinter CDI (359674)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359674

Bár az szerintem csak 2004-ig volt, úgyhogy marad az 500, mint az egyetlen nem beteg benzinmotor.

Előzmény: Sprinter CDI (359673)
Sprinter CDI Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359673

Ugyanazzal a V6 320 motorral vegye ezt is, ami a 210-ben van, mert az egy jó motor. A 200K és a 350 is betegebb nála.

Előzmény: Ritchie87 (359672)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 359672

Jó reggelt!

 

2005-2007 közötti w211-est szeretne venni egy családtagom. Csak benzines érdekli, teljesítmény és fogyasztás másodlagos. E350 a felső határ, eddig és ez alatt érdekli, hogy melyik motor a probléma mentesebb, illetve legkisebb szervzigényű a nála max 15 ezer km-enkénti olajcserén túl.Normál használatra kell neki évi max. 20 ezer km.

 Eddig egy 3.2-es benzines 210-es volt neki, a 6 hengeres fogyasztásától nem fél, de akár egy 200k is szóba jöhet.

Előre is köszöni!! :)

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.04 0 0 359671

Erre tenyleg befizetek, mert sem a varosok, sem a miniszterium nem ir rola egy szot sem.

Egyebkent ha csak turistakent, evente 1-2 alkalommal akarsz behajtani, szerintem olcsobb es egyszerubb megoldas, ha maganteruleten parkolsz (pl parkolohaz). Legjobb tudomasom szerint az Ordnungsamt csak kozteruleten ellenorizhet (maganteruleten csak felkeresre).

 

Előzmény: Törölt nick (359665)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 359670

Megoldódott! :)

Előzmény: Smafu.w126 (359669)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 359669

Urak valaki nem mozog esetleg Mogyoród fele? Két hangszórót kellene átvenni. Két kicsit, szal nem nagy szobait, hanem autóba való 16.5 cm-eseket.

 

 

Előre is köffencs ha akad valaki :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!