Énb is csatlakoznék az előttem felszólaló klímás témához. Nekem is csak 9-es fokozatban működik, de ugy fut is hut is. Érdekelne hogy mik lettek a fejlemények.
Másik: kellene kenwood hifihez interface, vagy hogy hivják, hogy tudjon kommunikálni a kormánnyal. Ilyet hol tudok találni? Most felmerült ez az angol bonto, mint csodalelőhely, illetve valaki nemrég küldött egy opelbotnolinket. Esteleg még lehetséges beszállítót tudtok?
Próbáld meg, bár nekem sajnos utána is előjött a hiba. Az enyém x20xev és 350ezer bele az új ABS elektronika. Én a Vaterán vettem egy bontottat Angliából (9000+1700 HUF). A srác kint dolgozik és szinte bármilyen alkatrészt be tud szerezni.
Hát reménykedni lehet. Én már lassan 3ezer forintot eltelefonáltam meg majd 100kmet elkocsikáztam és idáig semmi... napi szintem 2-3x lesem a vaterát, mailt, hogy hátha valaki ír, hogy "hé te hülye nekem van occsóé viheted..."
Szia. Köszönöm a segítséget, de megmondom őszintén nekem ez nagyon kínai :S nem riadok meg azért annyira, de elsőre ez így sokkra sikeredett :S XD
Azon törpölök, hogy leforrasztom a midről a sárga csatit és arra kellene forrasztgatni a floppy meghajtó kábelét és így megmaradna a gyári csatlakozás is és mégis működne a szürke csatis mid.
Hát nem tudom, hogy neki merjek-e állni a dolognak.... Hol találok ilyen leírást?
Akkor nem lesz könnyű kijelzőt találni... Hát ennek nem örülök. Remélem Fehérvár környékén van valamilyen f***a bontó, ahol pont olyan van, mint amilyen nekem kell. :D Csak optimistán!
Van egy B vectrám és a vezérműszíj csere óta bizonyos fordulaton csörgés hallgatő a motortérből. Van egy motor támasztó rudazat, amely a motortól (a vezérműszíj oldáról) jön egészen a toronycsapágy környékéig és egy szilent-ben végződik. A szilent gondolom nagyon meg van feszítve és a két rúd összeér egy bizonyos fordulaton. Lehet ezen állítani?
azokat én is rendbe tettem, mert nem mozgatta a xenont, de tisztitás után minden ok, csak továbbra is problémázik a BC. a fényszóró körül van vmi, csak ott még nem jöttem rá a megoldásra (megjegyzem a tech2 után az opelesek egyetlen tanácsa h vegyek bele új fényszórót, ami meg abszurd...)
A lengőkaroknál a helyzetérzékelők csatijait tisztítottam ki, utána jó időre elhallgatott az addig állandóan jelenlevő hibaüzenet (1.5 év? nem is emlékszem).
Mostanában megint láttam feltűnni hébe-hóba, lehet újra meg kellene nézni.
A legalsó táblázat a leghasznosabb, de én anno azért elővettem a kapcsolási rajzot is. A csatlakozóban a lábtávolság ugyanaz, mint egy PC-ben a floppy kábel csatlakozóján, csak kevesebb lábbal. Én azzal csatlakoztattam, mert szürke csatit égen-földön nem lehetett találni.
Pedig tényleg nincs. Küldtek egy sz@ros tid kijelzőt. Másnap telefonáltam, hogy direkt mondtam, hogy MID kijelző kell lediktáltam a csajnak a gm meg a siemens számot is. Mondta a tag, hogy küldjem vissza utánvéttel minden költségemet számoljam rá és átveszik. Meg mondta, hogy 1 hónapon belül nincs kilátás ilyen kijelzőre... vagy 5 bontóba leírták a számom meg mondták, hogy hívnak ha lesz ilyen...
csak 1x vegyek 1 jót. utána minden bontóba lesz kettő is. erre fogadni mernék...
tököm tele van a rohadt tid, mid, szürke meg sárga meg 2csatis kijelzőkkel... Ha lenne rajzom vennék 8ért szürke csatis midet és átkötném és bekaphatja az a bontós aki 25ért azonnal adna sárga csatis mid kijelzőt... de rajz nélkül nem szarakodnék most...
"Egyébként mindenkinek olyan gépet kívánok mint a sajátom. ... Mindenem működik."
Az dícséretes, mondjuk az is számít hogy mi az a minden. :)
Nekem a CDX-en olyan dolgokkal volt eddig tennivaló, ami lehet hogy alacsonyabb felszereltségi szinten nem is létezik. (Xenon-szintező kontakthiba, oldallégzsák-érzékelő vezetékszakadás.)
De nem panaszkodom, egy 10 éves autón belefér az ilyesmi, kis türelemmel orvosolható bajok.
Egyébként mindenkinek olyan gépet kívánok mint a sajátom. MÉG EGY PIXELHIBA SINCS A KIJELZŐN. :))) Mindenem működik. Persze 128360 km futásnál még nem is lehet. Bár ebben az ekotec motor elba...ott konstrukció.
Amikor nekem fogyogatott a hűtővizem akkor a 120.000km nagyszervízen derült ki, hogy a vízpunpa eresztett kifelé már de csak egy kicsit csak. Van rajta egy külső elvezető lyuk. Itt szokás feltenni a gépről egy képet, hogy mindenki gyönyörködhessen benne.Pl így.
Szasz rég láttalak, hogy vagy? Én most cseréltem Mobil olajat a géppben 5L kiszerelésüt 7200ft ért kaptam meg. Csendesebb lett tőle, de ez lehet az új oil varázsa. Majd meglátop, hogy hogyan eszi.
A km óra kiszedése nem annyira vészes, de ha nem vagy magadba biztos és félsz, hogy eltöröd ne kezdj bele. Ha leírás szerint csinálsz mindent nem törsz el semmit és kitudod szedni.
A pixelhibás kijelző... Ez egy elcseszett találmány a vekiben... Én most ezt a rohadt kijelzőt hajkurászom minden bontóba. Vagy sehol nincs tökéletes vagy 25ezret kérnek érte...
Egy másik topicban már leírtam! Hasonló hibajelenséget produkált az alapjárati léptetőmotor, ami egyben az automata szivató, egy próbát megér ha már úgyis kicserélted a fél autót:)
1.8 16V B Vectrám van, és van egy két hibája a picikének... Pl.: Nem világít a műszerfal(csak a km óra, fordulatszámmérő, plusz egy-két visszajelző....) Nagyon bonyolult az ezért felelős izzókhoz hozzáférni? Hagyjam a szerelőre?
Más: Mikor elindótom, azt írja ki a kijelző, hogy Brake pad, meg néha azt, hogy Coolant level.... Ezek mit jelentenek? Jah, és néhány pixel megadta magát, úgyhogy a kijelzőt ki akarom cseréltetni... Árakat, bontókat, egyéb helyeket, ahol be tudom szerezni, tudnátok nekem írni? Egyenlőre ennyi.