Szia rg.406! Csak nem ez az? Mert ez így a képekről nagyon szépnek néz ki. Pug407 Egyébkén azt, hogy a kettőstömegű lendkerék mennyi km-t bír ki szerintem nehéz lenne megmondani, sokmindentől függ, főként a vezetési stílustól meg a szerencsétől. Elvileg 150-200e km-t ki kellene bírniuk, de ez ritkán van így. A szőnyegről annyit, hogy én is használtan vettem az autót és nekem benne volt. Bandi kollegám válaszához még annyit tennék hozzá, hogy ha nagyon ki van a kettőstömegű, akkor indításkor vagy leállításkor érezhetően jobban rángatózik a motor. Üdv! Jancsi66
Még egy kérdésem lenne: a kettöstömegű lendkerék kb.mennyi km-t bír? Úgy tudom a Pug is belerakja a dieselekbe. Illetve gyárilag adnak-e a 407-sekhez autoszőnyegeket, mert úgy tudom,hogy ehez nincs pedig Supreme kivitel.
Szia rg.406! A 2,0-ás Hdi-nek 30 000 Km a szervíz periodusa. A jó tanácsom, vagy félidőben (15 000-nél) oljat cseréltetni, vagy ami gazdaságosabb és megfelelő, átállítatni 20 000-es periodusra.
Érdemes gyári szervízben kiolvastatni, mindent amit lehet a komputerből illetve a Peg.-nál tárolt adatokat lekérni. Amenyiben igényled, kitünő, megbizható Peug. szervízt tudok neked ajánlani: http://www.peugeot-monor.hu/ Nagyon megbizható jó szakaemberek. A 2,0 Hdi egy bevált kiváló motor. Üdvözlettel: birobandi
Találtam egy 407 2.0HDI-t 3 évest 80.000 km-rel. Érdeklődnék,hogy a dieselnek milyen km-ként van a szervízperiódusa? Azt mondják,hogy dieselt csak télen szabad venni, sajna most a nyár felé haladunk. Szerintetek ,hogy lehet azt kideríteni,hogy a kocsi motorjával minden rendben van-e. Márkaszervízbe természetesen elviszem állapotfelmérésre,csak kérdés az,hogy ott kidrülnek-e a problémák.(persze ha egyáltalán vannak)
Szia
tomyka34Sajnálom, hogy rángatás ügyben nem tudtam konkrétabb segitséget adni. Szönyeg a szervizekben (gyári) 15 ropi körül van. Üdvözlet: birobandi
Szia tango22! Amennyiben RD-4-es kijelződ van, ott a menűben át kellene tudnod állítani, tehát ha nem műkxik, az akkor hiba. Szoftverfrissítés. RT-3-ast nem ismerem, de a pontos leírások megtalálhatók a Neten. http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_hu_hu.htm Üdvözlettel: birobandi
Üdv mindenkinek! Egy egyszerű kérdésem lenne, a központi kijelző menüjének szeretem volna franciáról angolra állítani, de azt írja rakjam be a konfig CD-t,de nekem nincs olyan:( Nem tudna valaki ebben segíteni, hogy hol lehetne hozzá jutni ilyenhez, vagy letölteni:)
köszönöm a gyors választ neked!!!!bemegyek majd valamelyik szervizbe a héten.....pedig most lett kicserélve minden szűrő meg az olaj is....és az a fap os adalék tartály is majdnem tele van.....bár nem huzatom soha nagyon ritkán megy a fordulat 2000főlé..lehet ez a baj..de köszi......nem tudsz valahol ocsoért szép szőnyeg garniturát????,,,,,szép napot....tomy
Szia tomyka34! Kijelző: Sajnos eldobós. Valamikor megmelegedett a napon és az LCD ezt nem kedveli. Motor rángatás: Jó szerviz meglátogatását tudnám tanácsolni, mert sajna sok minden okozhatja. Egy cső falsot szív, egy szelep nem pontosan zár, üzemanyag szűrő eltömödve, stb. Szervizben valószinűleg elöször kiolvassák a hiba listát és ennek függvényében lépnek tovább. Napfénytetődhőz nem tudok hozzászólni. Üdvözlettel. birobandi
407sw-van.2.0 diesel fap..egy kis segitséget szeretnék kérni tőletek..az elektromos napfényrolóm nem működik rendesen...ahogy én nézem nincs letörve semmi..az első része jön megy szabadon de nem húzza a többit magával mi lehet a baja és hogy lehetne orvosolni hogy betudjam húzni az egészet....a másik problémám hogy a kijelzőm egy idő után szinte láthatatlan,reggel amikor beülök az autóba egy ideig jól működik....és sajna van még egy hogy néha alacsony fordulaton rángat és hullámzó a teljesitménye....ahogy gázt adok minden jó......légyszives ha tudtok mondjatok ezekre valami megoldást.......köszönöm...tomy
Nem tudom te hol voltál, de engem megint elhajtottak mint a nem kívánt gyereket, azzal hogy a féképekről meg tudták állapítani azt hogy az enyémnek a festés hibás, nem a kaszni!!!! a fényképrőőőől?????
Arra pedig 3 év a garancia, és az enyém meg csak épp hogy mult 3.
Hét nem tudom szerencséd volt. :(
Én esküszöm elment a kedvem a peugeottol, pedig gyerekorom óta szeretem.
Én ezt a témát elég tüzetesen körüljártam, jó néhány szervizzel beszéltem.
Nem olyan egyszerű a dolog ahogy elsőre látszik. Mivel a kábelköteg nem fog megegyezni. Az meg hogy új kábelkorbácsot rakjanak bele, szerintem egy vagyon. A GPS antenna sincs benne amit utólag kell pótolni. De ezt alvázszám alapján 90% pontossággal meg tudnák mondani mi kell hozzá.
Amúgy meg az én véleményem a dologról: A 407-nek nem az erőssége az elektronika, azt figyeltem meg minél több kütyüt raksz bele annál instabilabb. (Tolatóradar; Xenon stb..) Én így elfogattam ahogy van, nem vacakolok vele. Igazán jól felszerelt a Symbol így is.... Legközelebb ha szükségem lesz még extrára akkor olyan autót veszek amiben gyárilag benne van. Néhányan megfizettük már itt a "tanulópénzt" :-/
Sziasztok! Ma kaptam választ a garanciális hátsó ajtóm rozsdásodás javitására 1.5 hónap után, és úgynéz ki hogy lefényezik az ajtót. Illyenkor nem gyári ajtót szoktak cserélni? Nem fog elütni a fényezés? Csere autót szoktak illyenkor adni? Mibe fog ez nekem kerülni? Bocs a sok kérdésért de most van csak dolgom illyen garanciális javitással. Üdv mindenkinek
Nem ment el gyorsan, mert sajnos nem jelentkezett senki rá:( A végén sikerült megegyeznem a kereskedővel, hogy beszámítják az új árába. Ellenben papíron nem a legjobb áron számolták be, de a másik oldalon az új árából jelentős kedvezményt kaptam, na meg 4 téli gumit is kierőszakoltam.
Erről jut eszembe van eladó 4 télim (1 telet futott kb.: 2500km) lemez felnire szerelve.
Barum Polaris 2: 205/65/R16
Ha valakit érdekel, írjon.
Felni: 7e Ft/db
Gumi: 15e Ft/db
Kompletten: 88e Ft.
Azonban ha közületek venné meg valaki egybe: 75e Ft-ért elviheti.
Azt vettem észre, hogy az olajhőmérséklet visszajelző műszerem néha mér / mutat, néha nem mér.
épp egy hosszabb utat tettem meg (kb. 2 óra) és feltűnt, hogy "nullán" áll a hőmérő. Aztán egyszer csak 3-4 mp alatt felkúszott a mutató normál állásba, majd pár km után megint azt vettem észre, hogy nem mutat semmit.
Nem ismerem az olaj hűtés működését, de felteszem, hogy nem úgy működhet, mint a víz esetében, hogy valami termosztát szabályozza az áramlását.
Hol kell megtaláljam a motortérben (gondolom a motoron valahol? vagy a turbón?) az olaj hőmérőt? Lehet valami kontakt hibám van.