Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2008.10.02 0 0 4656

Hétfőtől szombatig:

5:10 - 14:00 JOP-515

5:20 - 12:15 LBH-622

6:30 - 17:00 FLN-442 Volánbusz

8:40 - 15:40 FSJ-358

12:30-18:40 nyárig ICE-568 nyártól HUU-147

15:30-6:30 FLN-441 Volánbusz

 

Vasárnap: 12:15 és 12:30 nincs

5:10 - 14:00 JOP-515

5:20 - 15:40 LBH-622

6:30 - 17:00 FLN-442 Voloánbusz

8:40 - 18:40 FSJ-358

15:30- 6:30 FLN-441 Volánbusz

Előzmény: Batti100 (4655)
Batti100 Creative Commons License 2008.10.02 0 0 4655
Egerszegen hány pesti fórda van? LBA-622 5.25 kor indul,az északi parton 9.15-re ér a Népligetbe,
vissza 12.15 kor jön.
HUU-147 8.40-12.10-re ér a Népligetbe.
Le tudná írni valaki a Pesti járatok menetét? Előre is köszi.
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4654
De ha már amúgyis bevonjuk a déli part kiszolgálásába azt, hogy egy Siófok-Hévíz járattal számolunk, és mivel az atádi a Pestről Siófokig tuti nem képes egyedül elbánni azzal az utastömeggel, ami rázúdulna, ha kivinnénk a 1188-at az M7-esre a partról, az annyi, mint még egy plusz kocsi, és akkor már végülis tökmindegy, hogy az csak Siófokig vagy egészen Zegig vagy akár nyújorkig megy.

BPD.összetettkörmondat
Előzmény: MBman (4651)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4653
Egy pl. Fonyód-Veszprém-Fonyód járat egyáltalán nem azt az utasközönséget szolgálná ki, mint egy Bp-Déli part-Bp járat. Szerintem. Ráadásul a Kvár-Győr járathoz elég jól van csatlakozás munkanapokon reggelente. Fenyvesről indul.

Az, hogy adnak másodrészt az északi partinak az sztem leginkább annak köszönhető, hogy ott nincs olyan másik járat, amire lehet mutogatni, hogy "tessék elmenni azzal, azon kevesebben állnak". Így aztán legfeljebb utaslemaradás jut osztályrészül azoknak, akik nem elég szerencsések.

Ehune szépótó zegi másodrész:
http://www.freeweb.hu/somogybusz/volanbusz1/e97/gbg527.jpg

De találkoztam hadirokkant MANnal is.

1190-en egyszer láttam most a nyáron olyan felállást, hogy IK.250 + IK.256. Nyári szombat reggel. 256-oson kb. annyian ültek, mint amennyien a zegin állni szoktak. Ráadásul ott is ugyanúgy van párhuzamos vasútvonal.
Előzmény: -c.v- (4648)
MBman Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4652

Szerintem meg nem. Boglárig mennek közösen, igaz lengyeltótiba már nem megoldás, de boglárig igen. 

De ami fontosabb, boglár utáni települések sem maardnak ki pestről való egyszerű eljutásból.

Előzmény: -c.v- (4649)
MBman Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4651

Erre lenne az a bizonyos újonnan induló siófok-héviz járat, amit írtam. Megállna minden déli parti településen. Segítene az atádinak a déli parton a helyközi forgalomban, és a déli partiak oly nagyon áhított zalába való eljutását is lehetővé tenné.

 

De vannak vonatok is a fővárosból.

Előzmény: Törölt nick (4646)
-c.v- Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4650
Köszi... Ezek után végképp nem értem, miért nem indítanak mellette egy gyorsított másodrészt Keszthelyen át. :(
Előzmény: Törölt nick (4639)
-c.v- Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4649
Szerintem nézz utána az atádi menetrendjének, mert attól tartok, elég nagy butaságot írtál :(
Előzmény: MBman (4637)
-c.v- Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4648
" Jóval több járat érinti ennek köszönhetően a Balaton déli partját ezáltal, mint pesti... "

Ha a déli parton Siófokot értjük, akkor igen :). De ha tényleg a déli partot értjük, akkor 1 járat van, az is csak Lelléig, ráadásul éppen ellenkező fekvésben.

Bp-Siófok között valóban tetemes előnye van a busznak, de a déli partra már nem, és a vonathoz képest igen kevesen is használják őket.

" Aki Hévízre utazik, menjen a másikkal. "

A másik (1190) sokszor még zsúfoltabb :). Nyári hétvégéken nem ritka a másodrész sem.

" Legyen Hévíz átminősítve csak felszálló utasok részére szolgáló megállóhellyé reggel Zegre menet, aztán visszafelé meg csak leszálló utasok részére szolgáljon. "

Szerintem meg oda kell járatot indítani, ahol utas is van. :)
Előzmény: Törölt nick (4638)
MBman Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4647

Akkor itt van.

A Te régebbi hsz-ed egyébként :)

Előzmény: Törölt nick (4645)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4646
De hogyan akarod begyorsítani, ha Balatonboglár után már egyáltalán nincs más buszjárat, ami kapcsolatot teremthetne a fővárossal?
Előzmény: MBman (4643)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4645
De nem tudom bemásolni a címsorba, mert csak visszaszájal a netcápa. :(
Előzmény: MBman (4644)
MBman Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4644
akkor egy h betűt kéretik beírni elé :)
Előzmény: Törölt nick (4642)
MBman Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4643

A visszaútja megmaradhatna lassúban. Az nem zavar senkit.

 

Jelenleg pestről egerszegre egy elfogadható menetidejű reggeli és délelőtti járatra lenne szükség. A reggelit a mostani begyorsításával lehetne megoldani, a délelőttit meg egy új járat indításával. Ami késő délután 17-18 óra körül menne vissz pestre.

Előzmény: Törölt nick (4639)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4642
Nem műxik a link, az elejéről lemaradt egy h-betű.
Előzmény: MBman (4637)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4641
De az meg egy fél élet, mire leér, ráadásul jópár olyan járat, ami a zegit várja be.
Előzmény: MBman (4640)
MBman Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4640

'Aki Hévízre utazik, menjen a másikkal. De egyedül kevés vagyok ott a Sasadin. :$ Legyen Hévíz átminősítve csak felszálló utasok részére szolgáló megállóhellyé reggel Zegre menet, aztán visszafelé meg csak leszálló utasok részére szolgáljon.'

 

Ennyi erővel a déli partiak menjenek vonattal.

 

Előzmény: Törölt nick (4638)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4639
Púposratömve.
Előzmény: -c.v- (4636)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4638
A lassúra szükség van, mint egy falat kenyérre. Én nem tapasztaltam azt, hogy ne lehetne eljutni a déli partról Veszprémbe vagy vissza rendesen. Siófok szerencsére a Győr-Veszprém-Pécs tengely mentén fekszik. Jóval több járat érinti ennek köszönhetően a Balaton déli partját ezáltal, mint pesti...

Az hogy a mostani formájában nem jó, ezzel 1000%-ig egyetértek. Aki Hévízre utazik, menjen a másikkal. De egyedül kevés vagyok ott a Sasadin. :$ Legyen Hévíz átminősítve csak felszálló utasok részére szolgáló megállóhellyé reggel Zegre menet, aztán visszafelé meg csak leszálló utasok részére szolgáljon.
Előzmény: -c.v- (4635)
MBman Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4637

Az újonnan indítandó siófok-héviz járatot ez alapján mondom

 

A 1188 begyorsulna, első megállója budapest után keszthely lenne.

 

Az újonnan indítandó Siófok-Héviz "mentesítő" pedig segítene a déli parton a atádi járatnak, valamint megoldaná a déli part eljutását zalába. Hévizről már egyszerű eljutni Egerszegre is.

Előzmény: -c.v- (4632)
-c.v- Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4636
Azt nem tudod, most egy normál vasárnap milyen a kihasználtsága Siófoktól? Amióta megvan a Zalás gyorsjárat (1,5 éve), nem is utaztam vele :)

Egyébként legutóbb full teltházzal indult el Keszthelyről. Annyi utas volt, ahány ülőhely. Ez alig kevesebb a gyorsjárat beindítása előtt megszokottnál... Gondolom Siófoktól meg a szokásos tömegnyomor.
Simán megélne itt egy másodrész is, Keszthelytől végig autópályán járatva. Este meg már ZVR-102 + JWC-940 is kevés ...
Előzmény: Törölt nick (4634)
-c.v- Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4635
Inkább a lassúra nincs szükség. Legalábbis a mostani formájában.

Akik a déli parti szakaszt védik, nézzék meg, mekkora különbség van Bp-ről a busz és a vonat menetideje között! Szinte semennyi. Hiába rossz a pálya, a sok lakott terület miatt a parti szakaszon még mindig gyorsabb a vasút a közútnál. Ráadásul a busz Siófokon "eldob" 10 percet a pihenővel.

Ha a zegi eljutás miatt kell a parti szakasz is, a lassújáratnak inkább egy olyan végállomást kellene keresni, ahonnan nincs normális eljutás a déli partra, és még belefér 4,5 órába. Ilyen pl. Veszprém.
Előzmény: MBman (4633)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4634
Vasárnap Pestre meg MÁV-sztrájk idején.
Előzmény: MBman (4633)
MBman Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4633

Pénteken-szombaton megélne egy gyorsjárat is a 1188-on a lassú mellett, de egyéb napokon?  

Előzmény: Törölt nick (4631)
-c.v- Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4632
" Siófoktól pedig valami mentesítőt kellene mellé adni a kapos volánnak (például hévizig), mert elég nagy a helyközi forgalma. "

Melyik járatra gondolsz? :)
Előzmény: MBman (4626)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4631
Legutóbb egy pénteki járatpárost láttam beérni Siófokra: zegin annyian álltak, mint pesten a piros 7-esen, atádin 2-3 álló utas volt. Persze megint az atádi nyerte a "versenyt".
Előzmény: MBman (4626)
lala0210 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4630
A nagyatádi járat felejtős, nagyon ritka, hogy ülőhelyed van a Sasadin.
Előzmény: MBman (4626)
-c.v- Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4629
bocs a hibákért, fáradt vagyok... :(
Előzmény: -c.v- (4627)
lala0210 Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4628
Jogos a pont, Keszthely-Hévíz Budapest felől elég jól el vannak látva, ráadásul ott Füred-Hévíz járat, együtt indulnak, csak a nyugdíjasok nem érnek rá 20 perccel később leérni pancsolni (Füredig meg legfeljebb kapna egy másodrészt). Siófok-Hévíz kapcsolat megoldott, van két másik járat is a szakaszon, viszont a déli parton végigmenő zalaegerszegi járatból nincs több.
Előzmény: Törölt nick (4624)
-c.v- Creative Commons License 2008.10.01 0 0 4627
Veszprémből még ennél is nehezebb eljutni a déli partra. Ezzel mondtam is egy megoldást :)


Mivel régebben többször is szó volt róla, ki és mire használja ezt a járatot, egyik májusi hétköznapon csináltam egy utasszámlálást: Sasadi után 37 utas, a Balaton-parton összesen 11 le- és 9 felszálló. (Részleteket mailben el tudom küldeni, aki érdekel.)

Vagyis ha a parton felszállók közül senki nem szállt le Keszthely előtt, akkor is 37-ből 26 utas utazott Zalába! Mindez egy sima keddi napon. (Tavaly ősszel a péntek reggelekről is hasonló tapasztalataim voltak, csak kb. 1,5-szer ennyi utassal :) )

Hozzá tartozik, hogy Egerszegre van most hasonló fekvésű vonat is, ennél jobb menetidővel. Vagyis nagyon kell utálni a vonatot, hogy valaki ezt a "remek" buszjáratot végigutazza :)
A 26 utas többségének tehát Hévízre vagy Keszthely volt az úticélja.

Egyértelmű, lenne helye itt egy gyorsjáratnak is. Persze egy bizonyos "célcsoport" miatt Hévíz érintésével...
Előzmény: lala0210 (4622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!