Lendületkapitány nem mindenhol rúg labdába, vagy ha igen akkor utána a lakatosnak is lesz munkája.
"Más ember viszi az olajat a szervízbe, mert úgy 5 ezerrel olcsóbb" A szerelő meg munkadíjba beleszámolja az olajon bukott hasznot, lehetőleg duplán :)))
Azért láttad, hogy amikor felfele leátlózott, zár ide, vagy zár oda, az sem ment tovább, utána lendületkapitány megoldotta a helyzetet.
Ismét betettétek a bogarat az agyamba, lehet, hogy írok egy emailt az Ashkroftnak, hogy hogyan állnak a fejlsztéssel.
Más ember viszi az olajat a szervízbe, mert úgy 5 ezerrel olcsóbb, mi meg százezreket nyomunk olyan cuccokra, amik nélkül egésszen jól elvagyunk. Furcsa ez a szekta :)
Az utcán álló kombit, mikor a lámpa leszívta az akksit, éjszaka úgy töltöttem, hogy az adagolóra raktam a töltőt (ott volt stabil), a hosszabbítót meg alulról felvezettem a motorházba. A hosszabbítót lefedtem avarral, így nyugodtan kint mertem hagyni az utcán a töltőt és vezetéket. Hiába minden próbálkozás, nem akart kigyulladni a melegedő töltőtől a szekér, reggel viszont majdnem elindultam drótostól-mindenestől (hiszen én sem láttam, jól sikerült a rejtés). Oldalbordám csodálkozott volna, ha miközben reggelizik, a hosszabbítóval együtt kirántom a házból az elosztót, rákötve a rádiót, a vízforralót, a kenyérpirítót meg még egy-két nélkülözhető kelléket a konyhából... :)
"Viszont köveken, hegyen le-föl, mindenféle gödrökben-árkokban már igen."
Kb. erről van szó, én is azért választottam ezt.
Báár, nálunkéknál komoly fejtörést okozhat ugye a homok, olyan formátumban, hogy a legnagyobb szintkülönbség sincs több 10 arasznál, viszont a lankás "dombokon" is elmászik oldalra, mint egy részeg vipera, így minimális dőlésnél is elforog a "felső" kerék.
Láttam egyszer youtube-on egy videót. Sajnos azóta sem találom... Azon egy elég komolyan épített Defendert egy Series lealázott. A két autó közt annyi volt a különbség, hogy a Seriesben volt egy hátsó locker, a Defenderben meg nem - vagy csak nem volt bekapcsolva és leátlózott :)
Félreérthető voltam. Az öreg autót nem néztem, pont a slick gumik miatt, meg egyébként sem ugyanaz a kategória a kettő. Bár "ha fizetnének sem kéne" a Dodge...
A zárról: Volt olyan szituáció, hogy jól jött volna. Érezhető volt, hogy a 15-20 centis iszapban tudtam volna haladni, ha van legalább hátul egy zár. Aztán olyan is volt, hogy csak a csörlő segített, mert benéztem a helyet és küszöbig süllyedt.
Szóval a hátsó zár az tuti. A kérdés inkább csak az, hogy előre is vegyek-e egy Torsen rendszerűt, amikor eljön az ideje...
tekintettel a delikvensek nagy számára és a tőlem mért távolságukra, azt tervezem, hogy kinevezem Sz. Pista barátunkat orgazdának, és nála fogom a 120 kg vasat (ok, kiveszem belőle a hátsó ablaktörlőlapátot, amit magamnak rendeltem) leömleszteni 23-án délelőtt.
Nála lehet majd felcsipegetni a jót, megfelelő ellentételezésért cserébe.
Aki ír, annak megírom, mennyi az annyi. Telefonon ne hívjatok csak ezért, tuti, hogy akkor nem leszek gép előtt.
Ez a video (második) siralmas. Ez ne vezessen téged, ha valaki AT-s gumival belemegy a mocsárba, az elakad, ilyen egyszerű. Ha mondjuk egy Simex-el megy be, akkor kevésbé akad el, viszont ha mégis sikerül, akkor egy helikopter kell a kioperáláshoz.
A csapatban van több kollega, aki Detroittal nyomul, nem homogén a lelkesedésük, az érv mellette az, hogy nem kell kompresszor, pld. Szíjártó úr nagyon kedveli ezt a fajta zárat, sőt Fejes Pista szektásunk is. Egy alkalommal egy meredek saras emelkedőn kellett felküzdenem magam, bekapcsoltam a központit és a hátsó zárat, majd simán feljutottam. Késöbb megint arra jártam, ismét nekiugrottam, simán feljutottam, majd észrevettem, hogy a zárakat nyitva hagytam :)
Ha felhasal a járgány, akkor tök mindegy mi van a kocsi alatt, az beragad. Gyere túrázni, ott megnézheted, hogy mit tud a járgányod, max kimentünk, ha valami rosszul sikerül.
Kösz Csuhás, ez elég rosszul hangzik. Az olajszintet mindenesetre nézegetem. Vásárlás után volt cserélve az olaj, remélem ott is marad a szint. Azóta tankoltam tele megint, már fél alatt van az üzemanyagjelző, de most indul pöccre. Hátha csak annyi levegősödés volt, hogy az eladó csak 5000-ért tankolt amíg árulta, ment vele mikor már világított a lámpa, hogy tankoljon, és ettől kapott egy kis levegőt.