azért ez már határeset nem pályán.. :P (ahogy öregszel a gyerekkkel a hátad mögött a reflexeid is lassulnak, nem véletlen mondják az F1-ben is, ha gyereke, vagy felesége lesz egy pilótának vége a karriernek..)
Szerdán lementünk a Balatonra és ma délután hazajöttünk. Az M7 szerintem nem vészes. Ha jól emlékszem Siófok környékén több helyen is kicsit hullámos a burkolat, de ettől eltekintve nem rossz.
Az M3 olyan mint volt, dögunalom végig.
Na a Mátrában viszont a sok nemnormális motoros...életveszélyes amit művelnek. Mátrafüred fölött kicsivel sávlezárás van, lámpával, előre kitáblázva. A lámpánál állt egy Matiz, mögötte egy Corsa, majd mi. A gáz az, hogy egy elég komoly visszafordító kanyarból kiérve már meg kell állni. Ezek nyomják neki ezerrel, kerülgetik az álló autókat jobbról-balról, elől körbevették a Matizt. Viszketett a kezük a gázkaron, aztán a zöldnél mint akiknek lement a redőny, fel izibe Mátraházáig, majd megint le. Kanyarban átjönnek a záróvonalon.
Gondolom egész nap az a műsor, hogy Füred-Mátraháza. Esetleg Mátraháza-Parádsasvár.
Poénból valakik még korábban a "vigyázz nem versenypálya" táblán a "nem"-et lefújták festékkel.
Fene se bánná, hogy ezt csinálják, a saját életével mindenki azt csinál amit jónak lát. De itt mások is ráfázhatnak.
---
Amúgy a fogyasztás király volt.
Odaúton a káoszfalvai szakasz miatt jelentősen romlott az átlagsebesség, de még így is 80km/h mellett volt 6,5 full klímával.
Hazaúton Pestig klímával 109km/h átlag mellett 6,6. Aztán mire hazaértünk lement 77km/h-ra és 6,4-re.
Igen, volt már a 2010-es nagy jégverésem előtt is "dolgom" jégesővel, fél diónyi darabokkal is, akár... De sok vízzel jött, és még a Bravo tetőlemezében sem tett kárt. Aztán jött az a csúnya dolog... S bár belül éreztem, hogy ebből most nem lehet gond, azért igyekeztem haza, s nem maradtam teljesen nyugodt közben.
Nos, ezek a vasak még mindig Békés megyében vannak. Nemrég jöttem haza a medgyesi dinnyefesztiválról, ott is felsorakoztak. Időnként beröffentettek egyet-kettőt, jól megforgatva őket, brutál hangjuk van. Főleg a gt500-asoknak. Nekem a kék tetszik a legjobban, nagyon aprólékosan meg van csinálva, iszony hangrendszerrel is megspékelve, de természetesen nem az az elsődleges. ;-)
Errefelé még mindig elég sokat lehet huligánkodni (pl.: ma egy másik településről hazafelé olykor 140-160-as utazó, egyszer pedig 180-190-es pár km is adódott). Lehet, ez is közrejátszik abban, hogy a majdani családi autónk csak 200 ló fölötti benzines lehet. (hogy bírja a súlyt a nagyobb kasztni miatt :-))
Örülök, hogy ezt nem én írtam először. ;-) Igen, emelkedőn gyorsítani kell. :-D
Apropó, ma egy szerencsétlen véletlen folytán elverte a jég a kocsimat... (épp indultam haza, de még elugrottam egy dinnyéért... valamint, nem is néztem ki a felhőből / időjárás alakulásából, hogy pillanatokon belül ekkora [hosszú ideig tartó] jégeső lesz...) Bár, talán cseresznyénél nem kapott nagyobbat, de jó sokkal találkozott. Holnap körbenézem, de sztem most nincs mitől tartani, még ha durván is szólt.