Az elmúlt évek legnagyobb Peugeot találkozói a Sümegi Vár tövében kerültek megrendezésre. Ez idén sem lesz másként. 2010. június 26-án ismét találkozunk Sümegen, immár harmadik alkalommal!
Ha már jártál a korábbi találkozókon, akkor tudhatod, hogy nem érdemes kihagynod az idei összejövetelt sem. Viszont, ha még nem vettél részt hasonló találkozón, akkor itt a helyes, hogy része lehess e nagy családnak! Új ismerősök, barátok, nagyszerű hangulat, ami rád vár!
Programok:
8:00 Gyülekező Budaörsön az Auchan parkolóban (innét konvoj indul Sümegre) 10:00 Találkozó Sümegen a várparkolóban 11:00 Vár és múzeumlátogatás 12:00 Korhű középkori lakoma
A lakomát a középkor hagyományai szerint kézzel kell fogyasztani, s jelmezbe
öltözött lovagok és várkisasszonyok szolgálják ki a kedves vendégeket.
A délután folyamán ügyességi vetélkedők és versengés! Majd felvonulás a városban! 18:00 A rendezvény zárásaként díjkiosztó értékes nyereményekkel, majd Lovagi torna!
A programcsomag ára idén sem változott: 4500Ft/fő
Ha nem tartasz igényt a programcsomagra, ami magába foglalja a várbelépőt, múzeumbelépőt, középkori lakomát, lovagi tornát, akkor 500Ft/autó a beugró a rendezvényre!
FONTOS!!!! RÉSZVÉTELI SZÁNDÉKODAT KÉRJÜK JELEZD EZEN AZ E-MAIL CÍMEN PEUGEOTTALALKOZO2010@GMAIL.COM
Bármi egyéb kérdésed van nyugodtan írd meg nekünk!
Szia birobandi! Brobáltam szétszedni a gyujtáskapcsoló körül levő tekercs "állórész" csatlakozóját hátha csak kontakt hibás és ezért nem tudnak komunikálni egymással, de végül is nem mertem lehúzni a csatlakozót mert féltem hogy elveszit valami kódot és akkor végképp be sem tudom inditani, igy meg azért csak el-el megyek vele. Nincs valakinek ismerőse Nográd megye vagy Budapest környékén aki illyennel is foglalkozik?
Tapasztalatom nincs, de műszaki ismereteim alapján, kicsi esélyt adok rá, hogy mind a két kulcs meghibásodott volna. Sajnos, szinte tuti, hogy az "állórész" adta meg magát. Magyarúl az autóban lévő egység nem kommunikál úgy ahogy kellene. Én a helyedben nem kulcsot keresnék, hanem egy jó szakembert, aki a kocsiban lévő egységet rendbe teszi. Üdvözlettel: birobandi
Az immo gyengélkedés azt jelenti hogy inditáskor a CHECK OK felirat után megjelenik egy áthúzott kulcs szimbólum, a 2-3 próbálkozás után fogadja csak el a kulcsot és tudok inditózni. Az eggyik kulcsalal 10 inditásbol kb 8 szor nem indul, a másikkal 10-ből kb2-3 szor. A peu szervizbe ujra tanitották a kulcsokat de igy sem javult meg. A szervizben azt tanácsolták hogy próbáljam meg kicserélni a kulcsot, de ők sem mondták 100 százalékra hogy kulcs probléma. A másik megoldás hogy a computerből ki kapcsoltatom az immobilizert. Van már ezzel valakinek tapasztalata?
Szia Balika 123! Egyszer már beraktam ezt a linket,http://kulcsmasolas.com/ bár lehet hogy messze vannak /különösen nekem/, azért egy telefont lehet hogy megér. hogy ők mennyiért csinálják. Amúgy elég profiknak tűnnek. Üdv Jancsi66
Hali ! Én a nyers szárat , amit kaptam arra másoltattam rá , és teljesen jó . Igaz a panelhez egy kicsit igazítani kellet a házat , de az eladó teljesen korrektül ezt előre jelezte . Azt mondta a 2 gombos passzol , a 3 gomboshoz kell egy kicsit reszeln kell.
Felejtős a vaterás kulcs ház. Sokkal nagyobb, sem a kulcsfej sem az elektronikát nem lehet egy az egyben átrakni. Én rendeltem, de csak sufni módon lehet megoldani vele. Szal kerülendő.
Hmm... én is kicsit mosolyogtam ezen a kijelentésen. De ezek a HDI-k nem összetéveszthetőek a régi 80-as évekbeli szívó-dieselekkel. Ott ha kicsit hidegebb volt akkor lehetett hősugárzózni. Bár ez sem teljesen igaz ha jó volt az izzítás. Na de itt a HDI-nél kicsit másként működik, mivel nagy nyomással fecskendezi be a naftát. Nekem a leghidegebb reggeleken sem volt semmi gondom az indítással (pedig nem garázsban alszik). Egyáltalán nem veszi észre, hogy most tél vagy nyár van... A motor hibátlan.
A lendkerékhez csak annyit tennék hozzá, hogy szerintem minden ilyen autón lehet kicsit hallani valamennyire. Én 70 000 km-el vettem a paripát most 105 000 km van benne, és ugyan olyan mint akkor. Együtt lehet vele élni, nem túl zavaró ..... már :) Ha oda van figyelve a vezetésre, akkor nagyon sokáig el lehet vele menni. Egyik szerviz azt mondta, ha szétesik akkor sem tud nagy kárt okozni, mivel a kuplungot igy is úgy is cserélni kell... és zárt részben van. Mások azt mondják tud galibát okozni ha ott elszabadul a lendkerékből valami.
Nehéz igazságot tenni :)
Ha hallom erősödni a hangot, megcsináltatom. Nem olcsó 160 000 - 200 000 Ft lenne kuplunggal együtt a cserélni. (autó vélnél jó alkualap lehet)
Évszaktól függetlenül bele futhatsz nagy csalódásokba. Amiatt a "téli" mondás miatt ne óvakodj nyáron dízelt venni! Sok utána járás, márkaszervizes lekérdezés, stb...
Ebben az esetben csak arra godolok,hogy ha kivan a motor télen nehzebben indúl be. A kereskedők szoktak azzal trükközni,hogy a megbeszélt idő előtt járatják a motort,majd mikor a vevő megérkezik és kéri,hogy indítsa be csodák csodájára az első pöcre beindul. Ezt csak hallotam,sajna még dieselem nem volt.Most nézem az elsőt és kicsit aggódom,hogy nehogy egy pofonba beleszaladjak.
Holnap majd fülelek,hogy hallok-e valami nem odavaló hangot. Adatok közül amit lehet a szakszervízből lekérek. Holnap már okosabb leszek. A segítséget köszönöm. Üdv. R.Gábor
Igen ez az. Egy Pécsi kereskedésben van, holnap megyek megnézni.A kereskedő szerint nagyon szép karcmentes állapotban van.Ez majd holnap kiderül. Remélem nem lesz vele gond.
Szia rg.406 Igen a Hdi-ben kettöstömegű lendkerék van. Volt olyan amelyik 8 000 Km-nél mér zörgött és van amelyik 150 000-nél még néma. Meghallgatod, a kezdő problémát úgy hallod meg, ha a motor leállításakor jellegzetes kerregő hangot ad. A szervízben biztosan segitenek.
A magas felszereltségüekben van gyári szönyeg. Üdvözlettel. birobandi
Szia rg.406! Csak nem ez az? Mert ez így a képekről nagyon szépnek néz ki. Pug407 Egyébkén azt, hogy a kettőstömegű lendkerék mennyi km-t bír ki szerintem nehéz lenne megmondani, sokmindentől függ, főként a vezetési stílustól meg a szerencsétől. Elvileg 150-200e km-t ki kellene bírniuk, de ez ritkán van így. A szőnyegről annyit, hogy én is használtan vettem az autót és nekem benne volt. Bandi kollegám válaszához még annyit tennék hozzá, hogy ha nagyon ki van a kettőstömegű, akkor indításkor vagy leállításkor érezhetően jobban rángatózik a motor. Üdv! Jancsi66
Még egy kérdésem lenne: a kettöstömegű lendkerék kb.mennyi km-t bír? Úgy tudom a Pug is belerakja a dieselekbe. Illetve gyárilag adnak-e a 407-sekhez autoszőnyegeket, mert úgy tudom,hogy ehez nincs pedig Supreme kivitel.
Szia rg.406! A 2,0-ás Hdi-nek 30 000 Km a szervíz periodusa. A jó tanácsom, vagy félidőben (15 000-nél) oljat cseréltetni, vagy ami gazdaságosabb és megfelelő, átállítatni 20 000-es periodusra.
Érdemes gyári szervízben kiolvastatni, mindent amit lehet a komputerből illetve a Peg.-nál tárolt adatokat lekérni. Amenyiben igényled, kitünő, megbizható Peug. szervízt tudok neked ajánlani: http://www.peugeot-monor.hu/ Nagyon megbizható jó szakaemberek. A 2,0 Hdi egy bevált kiváló motor. Üdvözlettel: birobandi
Találtam egy 407 2.0HDI-t 3 évest 80.000 km-rel. Érdeklődnék,hogy a dieselnek milyen km-ként van a szervízperiódusa? Azt mondják,hogy dieselt csak télen szabad venni, sajna most a nyár felé haladunk. Szerintetek ,hogy lehet azt kideríteni,hogy a kocsi motorjával minden rendben van-e. Márkaszervízbe természetesen elviszem állapotfelmérésre,csak kérdés az,hogy ott kidrülnek-e a problémák.(persze ha egyáltalán vannak)